• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Windows, Apple, Android etc. Discussie

DeletedUser11295

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Natuurlijk is windows compatible van apple kan ik dat niet zeggen
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Mwah, Gozilla bekijkt het wel wat van de zonnige kant moet ik zeggen. Windows 8 is inderdaad niet verkeerd, het concept is goed en makkelijk te bedienen, maar Microsoft wilde gewoon wat te hard vooruit. De meeste mensen zijn gewoon nog niet toe aan een Windows zonder menu start. Als ze dat soort kleine dingetjes gewoon toegevoegd hadden, of beter nog, 2 versies van Windows 8 hadden gemaakt, hadden ze heel veel mensen inclusief ik, overgehaald om over te stappen op Windows 8. ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Mwah, Gozilla bekijkt het wel wat van de zonnige kant moet ik zeggen. Windows 8 is inderdaad niet verkeerd, het concept is goed en makkelijk te bedienen, maar Microsoft wilde gewoon wat te hard vooruit. De meeste mensen zijn gewoon nog niet toe aan een Windows zonder menu start. Als ze dat soort kleine dingetjes gewoon toegevoegd hadden, of beter nog, 2 versies van Windows 8 hadden gemaakt, hadden ze heel veel mensen inclusief ik, overgehaald om over te stappen op Windows 8. ;)

En wat zal je dan doen met windows 9?
Die zal noch moderner zijn, en je zult helemaal niet mee zijn..
Volgens mij moeten we gewoon mee met onze tijd :p
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

En wat zal je dan doen met windows 9?
Die zal noch moderner zijn, en je zult helemaal niet mee zijn..
Volgens mij moeten we gewoon mee met onze tijd :p

Weet iemand of de WP8 RT Surface van microsoft al te verkrijgen is in Nederland? (Van 499 Euro)http://yourtablet.nl/microsoft-surface-rt-32gb-met-touch-cover?gclid=CKTM24Pn9rMCFcq7zAodEDcAQA

Weet wel dat hij al in Duitsland is, maar zou hem graag in de Nederlandse of Engelse taal willen hebben :p
Graag ook met een Azerty cover. Aangezien je in de RT versie de taal niet kan wijzigen.
Dit kan alleen met de Pro versie.
http://www.tabletsmagazine.nl/2012/10/microsoft-surface-tablet-ook-te-koop-in-nederland-voor-499-euro/

Volgens zeggen moet, hij er al zijn? Maar....

De SSD maakt het wel erg aantrekkelijk voor mij, af en toe een beetje mailen en snel surfen op het web. Word bestandjes maken, wat lekker vlot en soepel moet lopen in theorie. Heeft iemand er al ervaring met deze tablet? Is het eventueel mogelijk om het 2GB werkgeheugen uit te breiden naar 4GB?

Is het mogelijk, om van een Bootable stick de OS Windows 8 Pro erop te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11295

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Van 2GB naar 4 kan altijd, moet je alleen ff de juiste mensen voor hebben.
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Van 2GB naar 4 kan altijd, moet je alleen ff de juiste mensen voor hebben.

Ur sure? Weet je hoeveel memmory banken er aanwezig zijn dan? Of hoeveel memmory modules er al in zitten?
2x1 of 1x2 en 0x0, of 1x2? Bijv de Ipad kan je werkgeheugen niet uitbreiden. Dus het is niet altijd vanzelf sprekend.

Tevens we hebben het niet over de opslag ruimte van 32 GB of 64 GB.

Zit het geheugen niet vast gemonteerd op de kern. wat je bij Deskops het moederbord noemt?
Dat met die USB stick is mogelijk, heb ik begrepen.
 

DeletedUser11295

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ja het kan, met de juiste apparaten enzo, moet je wss wel wat aanpassen aan de indeling van het apparaat en dat zal wel flink wat kosten.
 

DeletedUser12739

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ik vind dat windows de laatste tijd goede zaken doet met windows 7 en windows 8. En de Windows 8 phone kan zich eindelijk ook met Android meten. Ik kan niet met apple overweg hoe fijn mensen het ook vinden en mij ook altijd super enthousiast hun nieuwe speeltjes laten zien het blijft voor mij Windows.
 

DeletedUser20125

Gast
ook ik ben heel blij met windows ;)
Blijft goed presteren op alle vlakken. Het argument dat wel vaak wordt gebruikt is dat apple sneller is, ik ben er bijna zeker van dat er maar weinig mensen dat echt nodig hebben.
Wat maken die 10 seconden nu uit?

Dus:
pc's: windows
Gsm: windows (of android, wat ook niet mis is)
 

DeletedUser

Gast
ook ik ben heel blij met windows ;)
Blijft goed presteren op alle vlakken. Het argument dat wel vaak wordt gebruikt is dat apple sneller is, ik ben er bijna zeker van dat er maar weinig mensen dat echt nodig hebben.
Wat maken die 10 seconden nu uit?

Dus:
pc's: windows
Gsm: windows (of android, wat ook niet mis is)

Apple is niet per se sneller dan Windows hoor ;)
Het hangt natuurlijk ook van je processor etc. af, maar, als je nu met Windows8 loopt, en een redelijke PC hebt, dan is de kans heel groot dat je PC even snel/sneller (mijne) draait dan een Mac.
 

DeletedUser20125

Gast
Sorry, fout geargumenteerd.
Vaak (!) is Apple sneller dan Windows. Je kan natuurlijk ook je Mac verkl*ten en je Windows upgraden.

Ik zei gewoon dat het verschil in snelheid miniem is.
 

DeletedUser

Gast
Zo, nou zal ik me als recent overgestapte windows/android gebruiker naar volledig apple gebruiker eens gaan bemoeien met deze discussie.

Ik gebruik nu met veel plezier een eind 2011 13 inch macbook pro, 2,8 GHz Intel Core i7, 4 GB 1333 MHz DDR3 en 750 gb sata hard disc.
en een iphone 5

laten we beginnen met de specs: kan ik heel makkelijk over zijn; I don't give a damn as long as it works.

maar belangrijker is mijn motivatie om als student (net zoals bijna 50% van iedereen die dezelfde economische studie volgt) apple producten te kopen.
Dit is namelijk gebruiksgemak. Ik moet toegeven, de eerste paar dagen is het echt wel wennen om met een macbook te werken, maar zodra je er eenmaal aan gewent bent wil je nooit meer terug naar windows met zijn eindeloze mapjes etc. Vooral de magic trackpad is fantastisch. ik heb weinig notebooks gezien waarbij het zo goed werkt. Zeker nu ik JiTouch gebruik als extra plugin kan ik met 1 simpele beweging precies daar zijn binnen mijn systeem waar ik wil, heb ik nog maar weinig mensen met windows zien doen.
Een ander belangrijk punt voor mij is het gemak waarmee ik tekstbestanden, spreadsheetbestanden en presentaties kan maken die er ook nog eens goed uitzien en vooral, waarmee ik makkelijk presentaties kan geven (niet onbelangrijk aangezien ik per week gemiddeld 3 presentaties geef). Ik gebruik iworks, en niet alleen omdat dat meer dan de helft goedkoper is dan het office pakket, ook omdat het 10x beter werkt (vooral numbers), en er ook stukken beter uitziet. en voordat jullie met zijn allen beginnen te huilen over compatabiliteit met windows gebruikers, apple had het me niet veel makkelijker kunnen maken. als ik bijvoorbeeld een pages bestand per mail wil verzenden is de bovenste optie van het dropdown menu gelijk om dit als word bestand te verzenden. geen enkel probleem dus.
Nog een belangrijk punt voor mij is de accuduur, het is lang niet altijd mogelijk om je laptop in een lokaal op het stroomnet aan te sluiten. met mijn macbook red ik het makkelijk om de hele dag bezig te zijn zonder op te hoeven laden, dit scheelt ook weer gesleep met kabels die ik nu gewoon in mijn kamer in het stopcontact kan laten zitten. Studiegenoten van mij met een windows laptop hebben hier af en toe wat meer moeite mee...

en als laatste wat voor mij ook een zeer belangrijk punt is, ik vind windows 8 er ook gewoon niet uitzien. En dan vooral het nieuwe 'start' menu. Die oerlelijke vierkante tegels voor een touchscreen kan ik begrijpen, maar had dan even een iets ander menu'tje gemaakt voor laptops/desktops zonder touchscreen.
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad, de Mac is makkelijk om te begrijpen, en is ook beter voor de mensen die graag Adobe tools willen gebruiken. Windows is beter voor games. Maar voor het geld kan je beter een Windows pc/laptop halen voor dezelfde prijs. Qua de tools die je gebruikt, zijn er al meer tools aanwezig op een Mac, en zoals ingodwerust zei, zijn de tools die je koopt voor de Mac goedkoper. Wat een alternatief hier voor is, is de software 2e hands kopen, of een oudere versie kopen. (Ik heb Windows Office 2010 voor 40 euro!) Het enige wat er ontbreekt zijn dan de kleine functies die je wel in de nieuwste versies hebt, maar daar heb ik nooit gebrek aan gehad. Tot mijn conclusie heb ik liever een Windows 7 computer met een Intel core i7, dan een Mac met een Intel core i5.
 

DeletedUser

Gast
telefoons meest verkocht vorig jaar:
1. samsung
2. apple
3. nokia
4. overig
 

DeletedUser

Gast
Omdat apple in de mode is duhuh :{o en omdat mensen hun geld willen uitgeven aan rotzooi ;)

ps: niemand zal hier wel op linux draaien :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Omdat apple in de mode is duhuh :{o en omdat mensen hun geld willen uitgeven aan rotzooi ;)

Idd, we hadden het vandaag over de Samsung Galaxy S4 en dat ie een 8core processor zal hebben, zegt er iemand "Ik snap echt niet dat de Iphone 5, die half zo sterk is, duurder is."

Die appel verhoogt de prijs ook met een paar honderd euro :')
 

DeletedUser

Gast
Toch vindt ik samsung beter. Samsung lever ook nog veel onderdelen voor apple, zonder samsung zou apple weer terug vallen
 

DeletedUser

Gast
Samsung is goed, maar ik vind persoonlijk Sony beter. Ik was vroeger altijd fan van Samsung, maar toen ik de Sony Ericson K800i kocht was ik gelijk verkocht. Vervolgens de C902 en nu heb ik de Xperia T.

Sony loopt altijd voor op het gebied van media. Hun camera's zijn altijd veel beter dan de rest en de moviemaker functies zijn geweldig.

Als ik de Xperia T met de Galaxy S3 vergelijk zie je dat de S3 een iets betere processor heeft, maar die verschillen merk je nauwelijks. Het model van de S3 vind ik ook niks. Zo'n glad plastic groot ding, bah.

Dan is deze veel sexier. De home en dergelijke knoppen zitten ook inbegrepen bij het touchscreen, dus bij het kijken van films verdwijnen die ook.

sony-xperia-t.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan