• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Info Winter Grepolympia 2020

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
winter_grepolympia_wiki_logo.png


Beste Community,

Hoor de roep van Nike, de godin van de overwinning zoekt naar de beste atleten om deel te nemen aan de winter editie van Grepolympia!

nikewintergrepolympa.png


Van 20 januari, 10:00 server tijd, tot 8 februari, kan je deelnemen aan vier verschillende wintersport disciplines waarbij elke discipline zal focussen op de verschillende sterktes van jouw atleten. Strategie is even belangrijk als regelmatig trainen om de beste atleet te worden in elke discipline en daarmee jouw alliantie te helpen om de hoogste score te behalen op de rangschikking!

Elke keer als je deelneemt aan één van de vier competities zal je beloont worden met lauwerkransen. Lauwerkransen kunnen ingeruild worden voor waardevolle beloningen in de evenement shop. De vier disciplines hebben uiteraard een winters thema:

Dag 1-4
Wintergrepolympia_shieldluge.png

Schildrodelen
Dag 5-8
Wintergrepolympia_biathlon.png

Biatlon
Dag 9-12
Wintergrepolympia_figureskating.png

Figuurschaatsen
Dag 13-16
Wintergrepolympia_skijumping.png

Schansspringen

Maar dat is niet alles, Winter Grepolympia draait om team spirit! Je kan nog meer waardevolle beloning verdienen in samenwerking met jouw alliantie. Zorg ervoor dat jouw alliantie's 10 meest succesvolle atleten gemiddeld het beste scoren en ontvang krachtige bonussen voor jouw volledige alliantie! De alliantie beloningen voor elke discipline zijn:

SchildrodelenBiatlonFiguurschaatsenSchansspringen
Olympic_torch.png

De Olympische Vlam
Olympic_acumen.png

Olympische gevechtservaring
Olympic_merchant.png

De Olympische handelaar
Olympic_sword.png

Het Olympische zwaard
Verhoogt de verdediging van
al je steden met maximaal +20%
Verhoogt je ontvangen
gevechtspunten met maximaal +40%
Verhoogt de grondstoffen
productie met maximaal +40%
Verhoogt de aanvalskracht
(land en zee) met maximaal +20%

Elke discipline zal 4 dagen duren en de shop zal 3 dagen openblijven na het einde van de laatste discipline.

Meer informatie kan gevonden worden op deze wikipagina.

We hopen dat je van het evenement zal genieten! Laat ons weten wat je er van vindt in het discussietopic ->

We wensen jullie veel succes.

Het Grepolis NL team
Ben jij er klaar voor?
 

DeletedUser29666

Gast
Vermelding van het aantal lauwerkransen op de wiki klopt niet meer. De afstanden kloppen wel nog, maar ze hebben het aantal met 40 verlaagd bij alles.
Vraag me dan wel af of het het nog waard is om dit evenement te doen. Brengt haast niks meer op natuurlijk...
 

DeletedUser29666

Gast
Alleen jammer dat Grepolis je als speler voorziet van verkeerde informatie. Volgens de wikipagina, waar grepolis je zelf naar toe stuurt, bij het aanklikken van het vraagteken ( "?" ) krijg je andere informatie dan de werkelijke beloningen...
 

DeletedUser9170

Gast
Vind het ook een prima event in dit event draait het vooral om geluk en actiefheid en is er geen goud mee gemoeid.

Nee, er is geen goud mee gemoeid.
Je kan enkel slotje 3 met 100 goud openen, slotje 4 met 200 goud, de 10 vaardigheidspunten kopen voor 4 euro 99 (+ 600 goud bij de aankoop), meermaals deelnemen door 50 goud te spenderen, en+20% trainingsbonus voor 50 goud aanzetten elke 24u.


Maar hey, er is geen goud mee gemoeid hoor ;)
 

DeletedUser17692

Gast
Nee, er is geen goud mee gemoeid.
Je kan enkel slotje 3 met 100 goud openen, slotje 4 met 200 goud, de 10 vaardigheidspunten kopen voor 4 euro 99 (+ 600 goud bij de aankoop), meermaals deelnemen door 50 goud te spenderen, en+20% trainingsbonus voor 50 goud aanzetten elke 24u.


Maar hey, er is geen goud mee gemoeid hoor ;)
Je moet gewoon wat meer wekkers zetten als je geen goud gebruikt.
 

DeletedUser9170

Gast
Daar kom je inderdaad een eindje mee. Maar je zal zeker niet in de top ermee komen te staan :)
 

DeletedUser17692

Gast
Ik sta momenteel nummer 1 op gonnos, zonder goud te gebruiken.
Ben daar principieel tegen.
 

DeletedUser24930

Gast
Je mag altijd rapporteren dat is ook een optie ingame als je denkt dat ik met dubbels speel
Nee, er is geen goud mee gemoeid.
Je kan enkel slotje 3 met 100 goud openen, slotje 4 met 200 goud, de 10 vaardigheidspunten kopen voor 4 euro 99 (+ 600 goud bij de aankoop), meermaals deelnemen door 50 goud te spenderen, en+20% trainingsbonus voor 50 goud aanzetten elke 24u.


Maar hey, er is geen goud mee gemoeid hoor ;)

ligt enkel maar aan je eigen activiteit die 2extraplaatsjes ik zet mijn wekkers en bespaar zo 300 goud en met geluk sta ik gwn top20 en dit op Lapithos ;)
 

DeletedUser9170

Gast
top 20 en 66ste plaats is een eindje uit elkaar, maar je hebt gelijk hoor, je activiteit is dus uitstekend ;)
 

jeangenie

Harpij
Ik heb al aan support laten weten dat het schrijnend is dat dit soort fouten telkens weer gemaakt worden. Hoe kan in vredesnaam dit soort fouten ontstaan? Je hebt de maker grepolis, je zou zeggen dat daar verstandige , logisch denkende mensen zouden zitten die de boel goed nakijken. Dan hebben we ook nog de support club. de vrijwilligers met hun specifieke taken en toch komt dit soort fouten nog voor. Dan zijn ze (grepolis) klaarblijkelijk niet geïnteresseerd in het verschaffen van de juiste informatie aan hun klanten/ de spelers. Dat getuigd niet van goed 'ondernemersschap' maar ja als je dat zegt dan krijg je ongetwijfeld weer strafpunten want kritiek mag niet.
 

DeletedUser30396

Gast
Vermelding van het aantal lauwerkransen op de wiki klopt niet meer. De afstanden kloppen wel nog, maar ze hebben het aantal met 40 verlaagd bij alles.
Vraag me dan wel af of het het nog waard is om dit evenement te doen. Brengt haast niks meer op natuurlijk...
is handig voor lt dump of een extra'tje voor de dump te krijgen meer niet.
 
Bovenaan