• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Winter Grepolympia

DeletedUser19654

Gast
Zit er een bug in het evenement??

Blijkbaar zijn bij ons spelers op random lvl's gestart toen er van het schildrodelen naar de biathlon is overgegaan. Sommigen kregen meteen 6 lvl's andere maar 3. Met andere woorden, is dit bepaalde met de ranglijst oid?? Van een gelijke start is nu ook geen sprake meer. Jammer dat het zo weer moet werken dan
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

DeletedUser27183

Gast
op de nieuwe wereld was er al 1 die gelijk level 8 al kreeg.
er zit dus een bug in het event
dit was op de sandboxserver ook al en is toen gemeld
en weer hebben ze er dus niks aan gedaan.

echt weer een stunt van inno
 

DeletedUser19654

Gast
Ja bleek uiteindelijk toch een bug te zijn... wat heerlijk weer en ik kreeg maar 3 lvl's.
Fijn vooral ook met die beloningen voor de allianties en dergelijke.

40% extra gp voor 2 weken?? Sorry hoor maar dat is een doorn in het oog voor alle andere allianties als je die wint. Dat is niet normaal gewoon, maar dat is nu al biased. Vooral omdat dit ook moeilijk rechtgetrokken kan worden ivm met al het goud en troepen die nu al geïnvesteerd zijn lijkt mij.

Heerlijk gewoon.
Iedere alliantie een gelijke bonus voor deze ronde!!!
Hopelijk kan die bug er met de volgende rondes uit zodat die eerlijk gespeeld kunnen worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28607

Gast
heb geen level's gekregen jammer .
Immo beloond enkel de spelers die het nodig hebben zeker ?
 

DeletedUser17789

Gast
volgens mij heeft het te maken met wat je in de wachtrij had staan, want deze is leeg
 

DeletedUser28607

Gast
Dat komt omdat IMMO duidelijk een fout heeft gemaakt met de tijdstippen .
speler die na 00.00 deze nacht nog punten hebben verzamelt hebben , hebben die ook gekregen bij het nieuwe onderdeel.
Ik heb dus pech want ik had niets meer in rij gezet .
ben eens benieuwd hoe IMMO dit weer recht gaat trekken ???
9/10 zal weer zijn daar kunnen wij niets aan doen , die zin moeten ze enkel knippen en plakken zo als gewoonlijk lol
 

salerno1

Medusa
Wat ik ook best sneu vind aan dit evenement is het onderstaande, er wordt ongeacht het ledenaantal gedeeld door 10 om het alliantiegemiddelde te verkrijgen.
Met een alliantie van 5 man maken wij dan ook geen schijn van kans om mee te dingen naar die alliantiebeloningen. Dit lijkt me toch niet helemaal fair.

n8aB1GjOQuOqrm6NkxAtHg.png
 

DeletedUser27183

Gast
Dat komt omdat IMMO duidelijk een fout heeft gemaakt met de tijdstippen .
speler die na 00.00 deze nacht nog punten hebben verzamelt hebben , hebben die ook gekregen bij het nieuwe onderdeel.
Ik heb dus pech want ik had niets meer in rij gezet .
ben eens benieuwd hoe IMMO dit weer recht gaat trekken ???
9/10 zal weer zijn daar kunnen wij niets aan doen , die zin moeten ze enkel knippen en plakken zo als gewoonlijk lol
wel erg vreemd ik had vanmorgen nog meer dan 10 punten te verdelen die waren na 0.00 uur verkregen maar ik heb geen extra levels gekregen en rijen stonden vol en die zijn ook niet leeggehaald.
dus wel heel erg vreemd allemaal
Jou verhaal klopt dus niet
 

DeletedUser28607

Gast
bij ons zijn spelers die hun punten behouden hebben van 00.00 uur daarmee dat ik dat besluit heb genomen .
 

DeletedUser19654

Gast
Wat er precies mis is met deze bug geen idee maar er is iets mis en dat schopt echt veel roet in het eten met name door die veel te schandalige alliantiebeloningen.

Indien inno dit nog wil rechtzetten, dan moeten ze:
1. de bug eruithalen en voor deze ronde en iedereen gelijk behandelen dus allemaal even grote bonus
of
2. het event per direct stop zetten
 

DeletedUser27183

Gast
event stopzetten zoals jij wil doen ze nooit dat is voor hun een flinke inkomstenderving
ze zullen wel weer met 1 of andere halve oplossing komen dan dan iedereen een paar spreukjes cadeau doen
onder het motto van: Een kinderhand is snel gevuld.
 

DeletedUser10508

Gast
@Kroenuh , komt er ooit reactie van onze Community "Manager"??
Wat vind jij van onze overduidelijke mening over evenementen?
Wat zijn de gekende problemen met het evenement?
 

DeletedUser19654

Gast
@Kroenuh , komt er ooit reactie van onze Community "Manager"??
Wat vind jij van onze overduidelijke mening over evenementen?
Wat zijn de gekende problemen met het evenement?
@Kroenuh of wie dan ook zul je hier niet snel zien.
Naar mijn verwachting zal alles stilgezwegen worden en we moeten de bug maar slikken. Zo werkt het nu eenmaal. Wij moeten gewoon niet zoveel klagen fzow i gues xD.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb in ieder geval navraag gedaan over de beginlevels, want heb zelf inderdaad ook gemerkt dat die niet echt klopte
 

DeletedUser27183

Gast
Hoe zit het nu met het herstel van de bug of de genoegdoending hiervoor?
want onze @Kroenuh zwijgt in alle talen over een oplossing Graag duidelijkheid wat ze gaan doen!
 

DeletedUser28430

Gast
@Kroenuh is gewoon inactief jongens, die reageert in de loop van volgende maand vast wel een keertje.

echt ene mongol ben je
als je 100goud per dag uitgeeft kan je eerste staan hé dwerg leer spelen
ga lekker in de supermarkt werken om je zus te onderhouden in plaats van onnodig agressief doen op dit forum xxx.
Oh enne, breng mijn hartelijke groeten even over aan Moniqueje aub :)
 
Bovenaan