• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Winter Grepolympia

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
winter_grepolympia_wiki_logo.png

Beste spelers,

Nike, de godin van overwinning, zoekt naar de beste atleten voor de wintereditie van Grepolympia!

nikewintergrepolympa.png

Vanaf 8 januari 10:00 uur kun je deelnemen aan 4 verschillende wintersport disciplines die elk focussen op een ander talent van je atleten. Word jij de beste en help je jouw alliantie hoog in de ranglijst te scoren?

Door aan een competitie deel te nemen kun je lauwerkransen winnen die je kunt inwisselen voor geweldige prijzen in de event shop. Maar natuurlijk gaat Grepolympia ook over team spirit, dus wanneer jouw alliantie gemiddeld het hoogste resultaten haalt in een discipline wint je hele alliantie geweldige prijzen!

Mis dit traditioneel event niet en maak je klaar voor de wintereditie van Grepolympia, want het event duurt maar tot 20 januari, 10:00 uur.

Ga voor meer informatie naar deze wikipagina. Laat je mening achter in dit discussietopic.

Veel succes toegewenst!

Met vriendellijke groet,
Jullie Grepolis team
Laat je horen!
 

DeletedUser28468

Gast
Had gehoopt dat we dit soort evenementen toch terug kunnen dringen naar de jaarlijkse 5 of 6 evenementen.

De evenementen beïnvloeden dit spel steeds meer, waardoor het voor klein tot geen goud gebruikers geen eerlijke strijd meer is.
 

DeletedUser24347

Gast
Ik heb nog een goed idee, in plaats van grondstoffen te verhandelen voor goud kunnen we misschien met zijn allen mythische eenheden verhandelen? Dan moet inno zich niet meer bezighouden met het verzinnen van events.
 

DeletedUser27795

Gast
Als we er dan ook cultuurpunten en gunst bij doen zo het helemaal fijn zijn voor inno. Dan kunnen de werelden ook wat langer open blijven want dan zou het gezeur van de ww ook voorbij zijn want je kan het dan allemaal met goud kopen.
 

DeletedUser28430

Gast
iedere anderhalve maand een event mensen, wen er maar aan.

Dat gezegd zijnde:
jezus christus godsgloeiende gaskachels wat een vertoning zeg. Ik vind het prima dat Inno op iedere mogelijke manier probeert dit over the hill spelletje draaiende en rendabel te houden, maar kan dat misschien ook zonder de Oudheid als inspiratiebron te gebruiken en er dan falikant overheen te schijten? Grepolympia als concept vind ik een leuk event: het maakt gebruik van een bekend en geliefd concept uit de oud-griekse samenleving, vertaalt het op een leuke manier naar grepo en hangt er een mooi alliantieklassement aan op. Niks mis mee, als we dan toch events krijgen, dan maar een die leuk past.

En dan krijgen we ineens een winterolympia. Met schijtlollige plaatjes van skispringende grepolistroepjes, hoewel ik niet weet of die plaatjes zo schijtlollig overkomen omdat ze zo bedoeld zijn of omdat het de enige overgebleven graphic designer ook geen reet meer kan schelen. Dat is allemaal echter bijzaak, wat pas echt pijnlijk is, is dat het innogamesteam blijkbaar geen graten zag in het gebruiken van de actualiteit om wat quick bucks te rapen in grepolis en en passant alles waar het oorspronkelijke concept om ging te verkrachten. Vond iedereen dit werkelijk een goed idee, was men gewoon te lui om met iets anders te komen dan een reskin van een al bestaand event of is het een combinatie van beide?
 

DeletedUser28430

Gast
Je denkt er veel te diep over na, iig veel dieper dan Inno. Ze hebben waarschijnlijk gewoon wat plaatjes en naampjes veranderd in grepolympia, dus je kijkt eigenlijk gewoon naar de scorelijst van het wagenmennen of zo.
 

DeletedUser25003

Gast
Jaaaaaaa, een event. Hoe kon ik toch zeker 2 weken zonder dit leven? man man man grepo, vroeger waren events leuk omdat ze af en toe voorbij kwamen. Nu is het event eigenlijk de gameplay er tussenin. Event betekent zoiets als iets bijzonders als je het vertaald. Dit is niet meer iets bijzonders maar de standaard. Kom op Inno, je verneukt het spel en doet nog alsof het leuk moet zijn?
 

DeletedUser13371

Gast
Mis dit evenement niet :mad:

Ik kan niet wachten welke zeldzame goddelijke bonussen ik dit keer 5x per dag mag kopen o_O
 
Bovenaan