• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Winterevent 2016

DeletedUser23442

Gast
Klopt, is op Actium. Komt natuurlijk omdat de beloningen meestal afhankelijk zijn van de wereldsnelheid.
Klopt helemaal.

En dat is allemaal zo ingesteld en bedacht toen de snelheden nog een behoorlijk stuk lager lagen.

Maar ze mogen er inderdaad wel ff opnieuw naar kijken nu, een minder groot verschil per snelheid of een maximum ofzo.

Want 720 gunst slaat idd nergens op x)
 

Armand0

Manticore
Plus dat de beloningen op werelden met snelheid 1 dan weer belachelijk slecht zijn.

Je kan niets met die troepenbonussen, jeej weer 3 manti of 40 slingers erbij

Zet die dan juist weer ietsje omhoog, of laat ze helemaal weg. Net alsof de spelers op werelden met snelheid 1 infantielen zijn die je met een konijnenkeutel blij kan maken. Ook daar zitten >3000 inwoners in een boerderij hoor
smiley_emoticons_seb_zunge.gif


De halve stad hoeft niet vol te gaan van een enkel item, maar de huidige beloningen voor werelden met een lage snelheid zijn (al langer) gewoon erg laag. Je hebt er eigenlijk gewoon helemaal niets aan.
 

DeletedUser26399

Gast
idd, op baris heb ik ms 4000 punten op achilles 40 000 en ik krijg op baris dubbelzoveel
 

Armand0

Manticore
Snap überhaupt niet zo goed waarom de beloningen per wereldsnelheid moeten variëren. En dan heb ik het over troepen, grondstoffen en gunstenbonussen.

Alhoewel, ik ken het argument wel, maar ik vind het een vrij onnozel argument. Ook al omdat je ziet dat het tot taferelen van 720 gunst leidt. De beredenering klopt gewoon niet.

Waarom niet gewoon een standaard (redelijke) beloning voor deze items die gelijk is op alle werelden?

In-game maakt het toch niet uit, binnen de werelden zelf leidt dit namelijk niet tot "discriminatie". En je lost ook meteen het probleem op dat deze beloningen op snelle werelden eigenlijk veel te hoog zijn, en de beloningen op langzamere werelden simpelweg verwaarloosbaar zijn.

Scherpzinnigheid e.d. hebben toch ook dezelfde duur op iedere wereld? (zo niet zijn de verschillen in ieder geval niet onredelijk).
 

DeletedUser23442

Gast
Snap überhaupt niet zo goed waarom de beloningen per wereldsnelheid moeten variëren. En dan heb ik het over troepen, grondstoffen en gunstenbonussen.

Alhoewel, ik ken het argument wel, maar ik vind het een vrij onnozel argument. Ook al omdat je ziet dat het tot taferelen van 720 gunst leidt. De beredenering klopt gewoon niet.

Waarom niet gewoon een standaard (redelijke) beloning voor deze items die gelijk is op alle werelden?

In-game maakt het toch niet uit, binnen de werelden zelf leidt dit namelijk niet tot "discriminatie". En je lost ook meteen het probleem op dat deze beloningen op snelle werelden eigenlijk veel te hoog zijn, en de beloningen op langzamere werelden simpelweg verwaarloosbaar zijn.

Eens

Scherpzinnigheid e.d. hebben toch ook dezelfde duur op iedere wereld? (zo niet zijn de verschillen in ieder geval niet onredelijk).
Dat is ook pas sinds een maandje zo hoor. Daarvoor zat daar wel verschil in.

Terwijl voor scherpzinnigheid juist het meeste te zeggen viel voor de varierende snelheden.
Het aantal aanvallen dat je in X uur van een scherpzinnigheid kan doen hang namelijk wel heel erg af van de wereldsnelheid.
(Bij scherp was het dan ook zo dat die minder goed was/lang duurde op snellere werelden ipv andersom zoals bij andere beloningen)

Dat hebben ze nu standaard 12 uur gemaakt voor alle werelden, met als grote nadeel dat ze op events nu bijna niet meer te krijgen zijn en tussen 'de dure items' staat als landuitbreiding en veel enrynen. Tenzij met veel goud kun je er nog maar een enkele pakken ipv dat je zoals vroeger een voorraadje kon opbouwen die je enkel heel af en toe kon aanvullen.
 

DeletedUser26399

Gast
Toen naxos sloot had ik er nochthans 3 staan en ik gebruikte ze toch wel 1/maand, vooral omdat er weinig om aan te vallen was
 
Bovenaan