• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wraakactie Anonymous Megaupload

DeletedUser9608

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

Megaupload faalde toch :p

-------------------

Maar, nee dit is gewoon fake.
 

DeletedUser

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

Ik gebruikte megaupload toch nooit, maar dit wil ik wel eens zien gebeuren. Lijkt me wel leuk als anonymous dit ook echt gaat doen :D

Of het echt of nep is weet ik niet. Ik gok nep, maar ik hoop dat het echt is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

Ik ben heel benieuwd :) Ik geloof dat Anonymous echt pissed is, ben benieuwd hoeveel schade ze echt aan kunnen richten.

Wat ik wel zeker weet is dat dreigementen niet gaan werken. Dus ik hoop dat ze klaar zijn om het waar te maken...
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

Laat ze twitter, facebook en xbox live maar hacken hoor :p
Gebruik ik toch nooit :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

niet PSN dan hack ik hun , verder geloof ik wel dat ze iets gaan doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

van mij mogen ze overal aankomen als ze maar tegenhouden dat idiote wetten gaan verbieden te downloaden enzo
 

DeletedUser

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

Het zou wel een straffe stoot zijn moesten ze het inderdaad doen, waarschijnlijk haalt het dan overal ter wereld de krantenkoppen :p

psn hacken is blijkbaar niet zo moeilijk aangezien dat al enkele keren gebeurt is xD
xbox live is eigendom van microsoft die krijgen regelmatig aanvallen te verwerken dus dat zou ook nog kunnen
youtube zou me sterk lijken aangezien google toch wel al bewezen heeft dat ze een sterke beveiliging hebben
twitter en facebook... sociale netwerken platleggen is tot nu toe nog nooit gebeurt op grote schaal (toch voor zever ik op de hoogte ben) dus dat zou wel eens iets nieuws zijn :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

Sociale netwerken platleggen werkt denk ik averechts. Ze strijden zogenaamd namens wat het volk wil, dus als je dan het volk dwars gaat liggen door hun sociale leven plat te gooien maak je daar geen vrienden mee.
 

DeletedUser

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

Sociale netwerken platleggen werkt denk ik averechts. Ze strijden zogenaamd namens wat het volk wil, dus als je dan het volk dwars gaat liggen door hun sociale leven plat te gooien maak je daar geen vrienden mee.

vele zullen die actie denk ik alsnog steunen want veel die sociale netwerken hebben zullen ook wel downloaden en zullen er ook van balen dat het gedeeltelijk geblokt wordt door de grootste sites uit de lucht te halen en veel mensen zullen er dus ook best wel tijdelijk hun sociale netwerken ervoor op willen geven denk ik
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

Als het goed is zijn de 72 uur voorbij. Niks gebeurd dus.
 

DeletedUser

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

Als het goed is zijn de 72 uur voorbij. Niks gebeurd dus.
Ownee? Dus de sites van het Witte Huis, het Amerikaanse Ministerie van Justitie, RIAA (Recording Industry Association of America), MPAA (Motion Picture Association of America), het Franse agentschap Hadopi en Universal Music Group zijn niet aangevallen door hackers van Anonymous? Volgens mij toch wel ;)

En Anonymous heeft MegaUpload al vervangen door Anonyupload :)

Braziliaanse overheidssites ook down.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Wraakactie Anonymous Megaupload

Ownee? Dus de sites van het Witte Huis, het Amerikaanse Ministerie van Justitie, RIAA (Recording Industry Association of America), MPAA (Motion Picture Association of America), het Franse agentschap Hadopi en Universal Music Group zijn niet aangevallen door hackers van Anonymous? Volgens mij toch wel ;)

En Anonymous heeft MegaUpload al vervangen door Anonyupload :)

Hij had het over wat Anonymous zei in het filmpje;)
 
Bovenaan