• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Writers gezocht

DeletedUser

Gast
Hallo allemaal.

Voordat ik ga beginnen met vertellen waar ik naar zoek zeg ik eerst welke situatie er nu staat. Ik ben erg goed in het creëren van 3D filmpjes etc. Zo maak ik ook al een tijdje gebouwen om bij Simcity 4 te voegen.

Nu wil ik dus mijn talent voor het creëren van 3D filmpjes niet alleen laten zien om gebouwen te maken voor Simcity. Ik ben van plan een filmpje te maken van ongeveer 30 minuten en die op youtube te delen. Doordat ik al langere tijd bezig ben met het maken van 3D afbeeldingen en filmpjes ben ik ook redelijk goed in het maken van soldaten etc. Alleen in het maken van bomen en stuiken ben ik iets minder goed maar daar vindt ik wel wat op.

Waar ik dus naar op zoek ben is iemand die erg goed is in het schrijven van verhalen. Er zijn enkele richtlijnen in het verhaal. Dat zijn:
- Een moedige soldaat verlaat zijn vrouw om te vechten
- De zoon van de soldaat gaat ook mee
- Er ontstaan conflicten bij de terugweg (zoiets als een orkaan of een mytisch wezen)

Het verhaal gaat zich afspelen op wereld Athene, en dan bedoel ik echt de aankomende wereld. Ik kies er na 1 maand 2 alliantie's die een oorlog met elkaar hebben. Ik vraag er dan om toestemming aan de 2 alliantie's. Ik kies dan in totaal 10 eilanden waar het gevecht het hevigst is. Ik gebruik ook die bestaande steden (wel met andere namen).

Het maken van een kleine zee met 10 steden (inclusief onbewoonde eilanden uiteraard) gaat erg lang duren. Ik het voor het maken van de wereld alleen al minimaal 1 jaar nodig. Maar gezien ik volgend jaar in mijn examen zit zal het ongeveer 1,5 tot 2 jaar duren. Om dan ook nog animatie's toe te voegen (zoals het golven van de zee) gaat nog een half jaar in zitten. Maar nadat ik dit gedaan heb, ben ik ervaren genoeg om een hele film te maken. Ik heb namelijk een aantal vrienden die ook erg ervaren zijn in het maken van 3D effecten. Maar omdat zij op dit moment weinig tijd hebben zullen zij niet kunnen helpen.

Nu zou ik me voor kunnen stellen als jullie denken: 'Als je al weet wat je gaat doen, waarom heb je ons dan nog nodig?' Dat is vrij simpel. Het is niet dat ik jullie persé nodig heb, het is meer dat ik de verhalen in het filmpje laat afspelen. Dus het verhaal zal niet alleen om dat verhaal draaien. Het verhaal dat jullie schrijven zal verwerkt worden in het verhaal. Ik neem namelijk 1 koning (een speler van Athene) en die blijf ik volgen in het gehele verhaal. Hij krijgt dan een verslag van de gebeurtenissen van het leger. Als hij hoort dat ze de oorlog gewonnen hebben is hij blij, maar als hij dan hoort dat een groot gedeelte van het leger komt te overlijden bij een gebeurtenis is hij niet te spreken. De gevolgen ervan is waar het gehele verhaal om draait.

Even voor de goede orde, ik wil met dit topic niet zeggen dat ik de beste ben want er zijn genoeg 3D makers die veel beter zijn dan ik. Ik zeg alleen dat ik niets te klagen heb. En sowieso ben ik niet de beste want anders zou ik niet om hulp vragen voor het schrijven van een verhaaltje.

Alvast bedankt voor de moeite.

-Ted.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik hier interesse in, ik schrijf verhalen als hobby en zou hierin jou kunnen helpen.
naam soldaat: Ptolemaeus (Krijgshaftig)
naam zoon: Aristidis of Aristos (De zoon van de beste, de perfecte)
naam vrouw:Dianthe (Bloem)
Mythisch wezens:Harpijen
De Harpijen waren de dochters van Electra en Thaumas. Het waren schitterende vrouwen, maar later werden ze afgebeeld als gevaarlijke roofvogels, met het gezicht van een oude vrouw en een vies onderlichaam.

Minotaurus
De minotaurus had de kop van een stier en het lichaam van een mens. Hij was de zoon van Pasiphaë. Hij woonde in een labyrint, waar elk jaar zeven jongens en zeven meisjes werden geofferd. Theseus liet zich ook offeren en versloeg de Minotaurus.

Orthrus is een twee hoofdige hond die de broer van Cerberus is.

aan jou om een keuze te maken, ik hoor t wel van je, hoe snel moet je t hebben?
 

DeletedUser

Gast
ik hier interesse in, ik schrijf verhalen als hobby en zou hierin jou kunnen helpen.
naam soldaat: Ptolemaeus (Krijgshaftig)
naam zoon: Aristidis of Aristos (De zoon van de beste, de perfecte)
naam vrouw:Dianthe (Bloem)
Mythisch wezens:Harpijen
De Harpijen waren de dochters van Electra en Thaumas. Het waren schitterende vrouwen, maar later werden ze afgebeeld als gevaarlijke roofvogels, met het gezicht van een oude vrouw en een vies onderlichaam.

Minotaurus
De minotaurus had de kop van een stier en het lichaam van een mens. Hij was de zoon van Pasiphaë. Hij woonde in een labyrint, waar elk jaar zeven jongens en zeven meisjes werden geofferd. Theseus liet zich ook offeren en versloeg de Minotaurus.

Orthrus is een twee hoofdige hond die de broer van Cerberus is.

aan jou om een keuze te maken, ik hoor t wel van je, hoe snel moet je t hebben?

Eigenlijk wil ik het liever in verhaal vorm. Dit is meer informatie over wat er gebeurd. Maar misschien kan ik er wat van maken.

Er zit niet echt veel haast achter gezien het feit dat Athene ook nog lang gaat duren, de wereld waar het verhaal ver gaat.
 
preview proloog verhaal, hoop dat je t wat vind..

Tranen van Bloed

PROLOOG
Een zucht van de zeewind blies bij Aristos zijn neusgaten binnen, het deed hem goed, het was heerlijk vertoeven in het dorp vlakbij de zee.Een hand op zijn schouder deed hem schrikken, het was zijn vader die hem voor het eten kwam halen, hij lachte, het leven kon niet beter zijn dan op dit moment. Tijdens het maal viel het hem op dat zijn moeder zijn vader boos aankeek, vragend keek hij naar zijn vader die op zijn beurt wegkeek en zwijgend zijn soep opslurpte.”Vertel het hem maar” riep zij met overslaande stem,”ik moet van de leider, ik moet……het leger in…..” Ptolemaus trok een grimas en sloeg hard op de tafel, “dit gesprek is nu afgelopen!!”schreeuwde hij en liep de hut uit zijn vrouw Dianthe hevig wenend achterlatend. Aristos sprong van zijn stoel en rende zijn vader achterna, die zat op een rots bij de kust, de jongen keek hem boos aan,”kijk niet zo boos, ik heb mijn orders, morgen vertrek ik en kom zo snel mogelijk weer terug” zei hij met overslaande stem. “En ik dan?”vroeg de jongen brutaal, “laat je mij achter hier om de geiten te hoeden?” Een klap in zijn gezicht deed hem wankelen op zijn voeten, Ptolemaus was ziedend “genoeg nu!!!”riep hij in t gezicht van zijn zoon die hij aanbad en ook andersom en stormde weg, de jongen keek hem met bloed in zijn mond na, hij had zijn besluit genomen.
 

DeletedUser13872

Gast
Leuk idee -Ted!

Ik kan je niet helpen maar bewonder graag het resultaat en de dingen die je tot nu toe gebouwd hebt.
Kan je een mooi plaatje uploaden?

Jelmer
 
Bovenaan