• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Wulfs Profiel Plaatje!

DeletedUser24802

Gast
Hi artistieke creatievelingen,

Ik heb een vraagje.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Op de nieuwe wereld Actium wil ik een alliantie gaan startten met een aantal vrienden genaamd "Wulfs".
Iemand interesse om een Profiel Plaatje hiervoor te maken :) Ben er zelf niet zo goed mee..
Het liefst natuurlijk iets in het thema van een wolf erin, maar je leef je uit!

Alvast bedankt,
Gijs
 

DeletedUser19706

Gast
Wat 'angstaanjagende' pic's:
110bdaad4b297571b160cb17314f8ec8.jpg

05ab39a3be3b20a85237d2b15d59396c.jpg

27472fabc9f12ca75975087f4ccefd7e.jpg


En een wat meer blije pic:
a332898ada0e0d95a4b5e9b95efa4fc3.jpg
 

DeletedUser27102

Gast
Ik plaats volgende week mss nog wat wolfjes als je je perfecte plaatje nog niet gevonden hebt. :)
 

DeletedUser22289

Gast
Tbh kan dat uiteindelijke resultaat wel met paint bereikt worden lol. Tevens publiceer je het met gyazo op dit forum, maar ok.

Dat zou inderdaad ook kunnen al vind ik die niet zo handig, en dat klopt problemen mee?
 

DeletedUser23442

Gast
Dat is nier het programma dat ik gebruik om het uiteindelijke eindewerk te publiceren meneer de wijsneus.

Om te publiceren mss niet. Maar hij bedoelde hoe je het gemaakt had, niet welke kopieer en plak tools en technieken je gebruikt had. :p
 

DeletedUser22289

Gast
Om te publiceren mss niet. Maar hij bedoelde hoe je het gemaakt had, niet welke kopieer en plak tools en technieken je gebruikt had. :p

Wat hij bedoelde zal hij zelf dan wel invullen ik denk niet dat jij gedachten kunt lezen.
 
Bovenaan