• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvjV #8

DeletedUser

Gast
Wat Vind Jij Van? #8

Voor de bedoeling moet je maar eens de vorige topics checken. Ik ben te lui.


Het lijstje was vorige keer:
Araluen
Archer of Doom
AriChibi
Batbeetje45
C-Hero
Crimson Chin
De Bezem
Gekkootje
Genade
Genius
Heir of Carthago
Initia
Jaspenia
KingSpartacus
Mitchjol
Neusje
RabbidRobin
Rutger
Sammy95
Sanhal
SignLady
Tristiano
Wouterjs
Ydeger

Mensen die er af gaan:
Batbeetje45
C-Hero
Crimson Chin
De Bezem
Gekkootje
Genade
Initia
KingSpartacus
Mitchjol
Rutger
Tristiano
Wouterjs

Mensen die er op gaan:
DonFrank
Lightpolis
Heartlion
Stanjanssen
Noah
Imrahil
Alice
Kyra
Owen
Serhat
Dusdavid
Labr
Fireas

Ik zou Kroenuh er ook op zetten, maar aangezien zijn activiteit op het forum en skype de laatste tijd nogal bedroevend is, heb ik besloten hem niet in de lijst op te nemen.

Huidige lijst:
Araluen
Archer of Doom
AriChibi
Genius
Heir of Carthago
Jaspenia
Neusje
RabbidRobin
Sammy95
Sanhal
SignLady
Ydeger
DonFrank
Lightpolis
Heartlion
Stanjanssen
Noah
Imrahil
Alice
Kyra
Owen
Serhat
Dusdavid
Labr
Fireas

Hiermee ronden we de lijst af op een mooie 25 forummensen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

AriChibi

Hydra
Araluen
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm meest volwassen mod van het forum. voldoende/10

Archer of Doom
BLABLABLABLALALALALALALLALALALALALAAL 0/10

AriChibi
Supergeweldig cool le nice troll XDXD i r8 8/8 m8

Genius
Wordt door iedereen gecarried/10

Heir of Carthago
Om 8 uur naar bed/10

Jaspenia
Lurker/10

Neusje
Mede-Aziaat/10

RabbidRobin
Rip????/10

Sammy95
Mien zielsverwant, mien vuur, mien lief, mien duifje, mien Sammeke <3/10

Sanhal
Zombiekiller/10. goeien

SignLady
Rip?????/10

Ydeger
Jailbait, wel goeie jailbait/10

DonFrank
BLABLABLALALALALALALALALALALALALALA/10

Lightpolis
wie/10

Heartlion
wie/10

Stanjanssen
Goeien denk. Sam denkt vast zo/10

Noah
Mede-Aziaat. Mede-le-epic-troll. Topkek XD/10

Imrahil
Call ik nu mee. Rip. Trekker/10

Alice
Call ik nu mee. Belg/10

Kyra
Klinkt net zoals ik? :(:(:(:( WvW-addict/10

Owen
Disponeert een bovenmaatse lexicon, wat de reden is dat ik hem apprecieer. Waarachtig een basserool om naar te loeken. Conjuncturele habitus/10.

Serhat
Mijn beste vriend. Hij heeft me wel geblokkeerd op Skype opeens. :( 10/10

Dusdavid
NICK DE BOCK/10

Labr
wie/10

Fireas
Leeft die?
 

AriChibi

Hydra
Ik post dit voor iemand die niet gepest wilt worden om zijn mening

Araluen: De oppervoetslaaf van de grote Robin, heeft diep van binnen nog ergens de laatste remnants van een ziel. Misschien wordt het tijd om kroentje vaarwel te zeggen en weer plezier te vinden op het forum, want ik heb het idee dat je het momenteel meer als een verplichting ziet waar je niet onderuit kan dan als ontspanning. Ik zou zeggen: kap met dat modwerk. Velen zijn je voorgegaan, en je bent veel te goed voor het team dat er momenteel zit. Al met al is mijn mening over je niet heel negatief, maar ik trek natuurlijk wel punten af voor het sluiten van mijn voorsteltopic. 6.5/10.
Archer of Doom: Akelig mannetje, hij is dat jongetje in de klas dat zich voordoet als een grote moraalridder, maar dat eigenlijk iedereen achter hun rug loopt te verlinken. Heeft het idee dat hij een groot speler is, maar dat is op niks gebaseerd, grote spelers gaan niet om 23u naar bed. Lijdt tevens aan een vorm van schizofrenie, waarbij hij pretendeert dat zijn dubbeltje een andere persoon is. Deze droeftoeter krijgt van mij een afgemeten 3/10.
AriChibi: Alyshake, mijn beste vriendin, favoriete forumtroll, animemoat, gamebuddy en tegenwoordig nog veel meer :O. Alysha en ik begrijpen elkaar, denken op dezelfde manier en zijn elkaars poging tot steunpilaar. Ze is geweldig, objectief gezien. Ik zou het liefst de hele pagina willen volschrijven met waarom ik haar precies geniaal vind, maar dat zou me vast niet in dank afgenomen worden, dus ik beheers me maar. 10/10
Genius: Ik herken soms een jongere versie van mezelf in Mats, dat is eng, en niet noodzakelijk positief. Ik mag hem wel though, goeie vent, ondanks het gejank en de overall incompetentie. 8/10
Heir of Carthago: De Belg die altijd bereid is naar mijn awkward gezeik te luisteren en die vergeefse pogingen doet mij uit te leggen hoe de wereld werkt. Mag af en toe wat genuanceerder zijn, maar is uiteindelijk best een prima kerel. 8.5/10 voor Markske.
Jaspenia: Waarschijnlijk de forumgebruiker die zijn eigen privacy het best beschermt. Hij is een enigma: niemand kan hem stalken, in feite weten we niks over hem. Een gesprek met hem voeren dat niet over het forum of grepolis gaat is bijna onmogelijk, geen idee waarom, wat mij betreft mag het best. Heeft wel een geweldig gevoel voor humor en is altijd erg aardig, heeft ook het geduld om met mij in een alliantie te zitten. 8.5/10 voor Jasper, als dat je echte naam is.
Neusje: De man, de legende, de OG spleetoog van het forum. Enorme droogkloot, geweldige stem, paintskills out of this world en een episch gevoel voor humor. Ik mag Joël, mocht u het nog niet weten. 9/10
RabbidRobin: Robin is veel te inactief om in deze lijst opgenomen te worden en bemoeit zich nog steeds veel te veel met modwerk. Ze zijn het niet waard Rabs, ze zijn het niet waard. Vanwege de positieve instelling een mooie 7.5/10 voor jou.
Sammy95: lol, deze noob heeft weer eens een perma 0/10
Sanhal: Mijn roodharige cupidootje <3. Nog zo iemand die op bijna dagelijkse basis met mijn shit dealt. Sander en ik verschillen soms heel erg in denkwijze, aangezien hij zo iemand is die geneigd is te denken dat je met positivisme ergens komt (lol), maar toch kunnen we vaak goed over dingen praten. Ik heb soms de indruk dat ik hem choqueer of teleurstel als ik wat te scherp uit de hoek kom, maar volgens mij heeft hij ook door dat de soep uiteindelijk niet zo heet wordt gegeten als ze wordt opgediend. 8.5/10-0.5 voor alle keren dat je me hebt achtergelaten bij l4d. We weten allemaal dat jij competent genoeg bent om mij terug op te gaan halen Sander, dit is gewoon moord.
SignLady: Beetje inactief, beetje jammer van de naamwijziging nog steeds, beetje jammer dat ze zonder meer uit het team geschopt is omdat ze zo nu en dan een mening had die afweek van die van de grote ronde roerganger. 7.5/10
Ydeger: God in wording, 9/10
DonFrank: DownKrank, amirite. Typisch gevalletje pubertje dat ergens macht wilt uitoefenen en daar dan maar een internetforum voor kiest. Lijdt aan een ernstige vorm van grootheidswaanzin waarin hij gelooft dat het niet uitmaakt hoeveel onzin hij uitkraamt, aangezien hij a priori gelijk heeft in zijn perfecte wereldje. Volstrekt incompetent in zijn hoedanigheid van forummod, tot voor kort enorm overschat als wvw speler. Inmiddels heeft iedereen gelukkig door wat een enorme faalhaas deze man is, en wordt hij terecht door de hele community uitgekotst.2/10
Lightpolis: nieuwerdje, ken ik niet zo goed, krijgt dus ook geen punten.
Heartlion: Right hand man van Stan, goeie nieuwerd, mag wat werken aan zijn gevoel voor humor, maar mijn eerste indruk van hem is zeer zeker niet slecht. 7/10
Stanjanssen: Is al een tijdje actief als lurker, stuurde mij vroeger pm's om te informeren naar mijn muzieksmaak. Door de konijnenspeler geïntegreerd op het forum en goed op weg een gewaardeerde forumposter te worden. Epische muzieksmaak is uiteraard ook een voordeel, nette 8/10.
Noah: moat 8/10
Imrahil: inactief 8/10
Alice: Mijn medetalerd, waar ik altijd moeilijk hoogte van kan krijgen. Bij momenten erg sympathiek, soms ook nogal engerig. Heeft de grote fout gemaakt te zeggen dat ik klink als een Marokkaan, wat haar toch wat puntenaftrek gaat opleveren. 7/10
Kyra: vaag, 6/10
Owen: Dit rapalje heeft op onrechtmatige wijze toegang verkregen tot de positie van moderator van dit spreekhuis. Hij heeft gelijk zijn vers vergaarde potentie geüsurpeerd door zich als de meest pretentieuze adolescent te manifesteren die ooit de onderste ledematen op onze terrestraire planeet nedergezet heeft. De wanen waar dit sujet aan lijdt zijn waarlijk degoutant, om het spraakorgaan nog maar niet te forceren over de affreuze pogingen tot taalgebruik die hij zich aanmeet. Laat ik in dezen volstaan met een niet mis te verstane 2/10
Serhat: Mien moat Schrat, knuffelturk van het forum, die uiteindelijk tot niet erg knuffelbaar bleek. Hij is best aardig, zolang je hete hangijzers als homoseksualiteit, jodendom, de armeense genocide en IS weet te vermijden (dit lukt gemiddeld zo'n drie minuten). Daarna wentelt hij zich uitgebreid in de slachtofferrol, waarbij hij me een beetje doet denken aan een willekeurige hond die door de schapenpoep rolt, vraag me niet waarom. 4/10
Dusdavid: in se geen verkeerde man, maar wel een beetje een white knight en iemand die net wat te snel op zijn teentjes getrapt is. Kan alle kanten op, voorlopig een neutrale 6/10
Labr: Deze man x)x)x)x)x)x)x). Na mijn favoriete veertienjarigen Yde en Mats, hebben we voor het contrast deze man ook maar in de lijst opgenomen. Hij representeert alles wat er fout gaat met veertienjarige jongetjes. 3/10
Fireas: Leeft die?
 

DeletedUser24555

Gast
Araluen
Zit op een bazenschool heb ik gehoord. Levende legende die ik niet erg vaak ergens zie praten 7/10

Archer of Doom
Beetje veel praatjes, die zijn overigens wel grappig dus een 6/10

AriChibi
Goed in inhoudloos praten, grappige opmerkingen. Als sidekick van mijn medemetalmaniac natuurlijk niet onbelangrijk, soms wel wat bezitterig ten opzichte van een bepaalde verbannen persoon 7,5/10

Genius
Een meester in de opbouwende kritiek 7,5/10

Heir of Carthago
Mark, erg jammer dat je mijn tekstopmaak niet kon waarderen. Dat zorgt zeker voor een -1 --> toch nog een 7/10

Jaspenia
Op skype zeker een goede gesprekspartner. Helaas geen rechten van Serhat gekregen. Wel een -1 voor de naaistreek dus een prima 7/10

Neusje
Is beter in praatjes verkopen dan in ruiken, daarom een 6/10

RabbidRobin
Robin! De man die 3 uur per dag aan de konijnenspelen zit. Spamtwerpen als locatie is wel wat verouderd als je naar skype en het forum kijkt. 8,5/10 was het originele cijfer, min 4 punten ivm extra s'jes komt uit op een 4,5/10

Sammy95
RIP op het forum, zijn ziele leve door op skype. Wat een held... Zijn goede muzieksmaak en hulp in politieke discussies dragen ook bij aan zijn 9/10. Heb ik nogal eens lastig gevallen over muziek, maar ook met typische skypenoobvraagjes.

Sanhal
Mag ik erg, is vaak aanwezig op skype en is een gezellig persoon. Helaas krijgt ook hij aftrek, had mijn puns nou gewoon niet afgekraakt, dan had je een s-ander cijfer gehad.... 8/10

SignLady
Tja, ken ik niet zo goed. Wel een goede eerste indruk, 7/10

Ydeger
ATLETIEK
Mijn favo kadet, 8/10

DonFrank
2 berispingen --> 10-(2x2)=6/10

Lightpolis
Behalve widv nog niet mee in contact gekomen. Leek me wel een sympathiek persoon 6/10

Heartlion
Tienermeisjes be like: "Wederhelft <3" 10/10

Stanjanssen
Wanneer leren jullie het nou eens, plz y u do dis

Noah
Is nog een beetje aan het puberen, maakt niet uit jongen, iedereen heeft die fase!
6,5/10

Imrahil
Komt ongeveer nergens meer online volgens mij :( ?/10

Alice
Voor zover ik heb gezien erg aardig, wel 2 punten aftrek voor de extra s dus een 6,5/10 (zonde meid)

Kyra
Of zoals heart het zegt: Kayra! Leuk om mee te babbelen, was erg vriendelijk voor mij als widv forumnoobje en heeft een goede muzieksmaak. 8,5/10
Btw: Een vriend van me heeft je waarschijnlijk in Wageningen gezien bij bos- en natuurbeheer

Owen
Ken ik niet echt, ben wel benieuwd ?/10

Serhat
De man, turk, captain en bovenal chatbeheerder die zijn eigen chat heeft geleaved. 7/10

Dusdavid
Nickie, heb soms wel medelijden met hem als iedereen hem tegelijk plaagt. Daarom krijg jij van mij alle afgetrokken punten erbij, waarmee je uitkomt op een 17/10

Labr
Haha, labr. 7/10

Fireas
Wie dafuq is fireas
 

DeletedUser

Gast
Hoc zijn helemaal objectieve lijst

Araluen Een mod, maar wel zeg maar de beste mod op dit moment. Vriendelijk, nouja bijna altijd vriendelijk. Lijkt me een beetje gebukt onder de stress en de verantwoordelijkheid van het modzijn. Ook het feit dat velen zeggen dat voor ara mod werd hij een topkekke gast was geeft me genoeg hints dat hij veranderd is door het mod zijn en door Herr Kroenuh. 7/10

Archer of Doom Zielig man echt zielig 0/10

AriChibi Erge is dat ik quasi niets over je weet toch een 7.5/10 dan

Genius Als we even de studierichting, zijn haar, zijn gaming skills, zijn Latijn skills en zijn autisme op zijn zetten is het een prima gast 8/10

Heir of Carthago 9/11 6/9 8/8 10/10

Jaspenia Goede WvW speler, hilarisch op moment. Is volgens mij de persoon waarvan we het minst weten. Carried samen met Roy Sam in grepolis. een solide 8/10

Neusje Studeert frans/10
Even serieus though, grappige gast uit een grappig land 8/10

RabbidRobin inactief maar was wel mooie knijnen spelen though 7/10

Sammy95 Deze man, wat een held. We kunnen bij elkaar altijd janken over van alles, hij jankt wel meer ofc. Zijn non-problemen zijn onmogelijk om op te lossen wat het dan weer een probleem voor mij maakt, best een vicieuze cirkel nu ik er over nadenk. Is ok een van de weinige die mijn gezicht heeft gezien (nouja ik hoop dat toch). Moet wel eens stoppen met mij te shippen met elke persoon die ik ontmoet. 9/10

Sanhal Leuke gast, probeert problemen op te lossen maar gaat bijna altijd fout, toch punten voor de moeite i guess? 8,5/10

SignLady Beste QA samen met roy/10

Ydeger Een veertien jarige die slimmer is dan ik, is ook vriendelijk en als hij gemeen is is hij best grappig, 8/10

DonFrank Autisme/10 je suckt ook in wvw

Lightpolis Niet worth want niet op skype actief

Heartlion Als stan sam is, dan is heartlion HoC. 7/10

Stanjanssen Sam 2.0, wel geen verbeterde versie though. 8/10

Noah dank memer/10

Imrahil Niet actief genoeg/10

Alice HS buddy/10

Kyra Suckt in wvw/10 ook een cheater heb ik vernomen

Owen Nope

Serhat Heeft nick in zijn harem genomen, kan ik hem nooit voor vergeven 0/10

Dusdavid Je was koel nick, serhat heeft je afgepakt, plz kom terug voorlopig omdat serhat je onder controle heeft 5/10

Labr Idioot

Fireas niet actief
 

DeletedUser

Gast
De ik-moet-werken-maar-heb-ik-geen-zin-in-dus-ga-ik-domme-lijstjes-maken-lijst


Araluen : Mod. 5/10
Archer of Doom : was pittig vervelend. Dunno nu. onwetend/10
Genius : Meh, is wel oke volgens mij. oke/10
Neusje : Steekt zijn neus in andermans zaken, neemt mensen graag bij de neus, en trekt ook wel is zijn neus op. 8/10
RabbidRobin : Yar 11/10
Sanhal : Lief 10/10
SignLady : Aardig 8/10
Ydeger : Slim 8/10
DonFrank : Raar, meende dat je account volledig gewist was ofzo? Vreemd/10
Imrahil : Imrabil 10,5/10
Alice : Hearthstone?
Kyra : Hi 8/10
Rutger: RIP, krijgt 10/10 voor bea zijn
Genade: Et toi Brutus?
 

DeletedUser22575

Gast
Jij mag er ook wel zijn hoor
smiley_emoticons_cuinlove.gif


E: Waarom zit ik hier uberhaupt bij, ik zit haast nooit op spellenforum x).
 

DeletedUser18363

Gast
*knip* en enjoy

Araluen: Zeer spijtig dat het ooit in je is opgekomen om mod te worden. Het is dat je al langer ken en dus positief moet blijven.
7/10


Archer of Doom: Kapitein moraalridder. Kansloos figuur. *knip* 4/10


AriChibi: Alysha is, net als Noah een dank memer. Onze graphic designer en meesteres van propaganda. Alysha is ook Aziaat, wat resulteert in herkenbare situaties en schreeuwende ouders. Alysha bestaat uit ambiguïteit, wat dat is weet ik ook niet, maar het klinkt wel kek. Samen met Noah is ze niet te stoppen op het gebied van 4chan memes en epic trolls. I rate 9/11


Genius: Mats, tja. Toch wel een van de meest teleurstellende League spelers die ik ken. Blijft volhouden dat hij kan carrien, maar presteert het toch regelmatig om 2/15 te gaan. Voor de rest mag ik je wel opzich, maar je zuigt. 7,3/10


Heir of Carthago: M'n boy hoc. Heerlijk extreme meningen, geweldig onderbouwd ook altijd. Altijd gezellig in de skypechat met hoc, ook de mysterieuze geluiden die jij weet te produceren zijn topkek. Wp hoc. 8/10


Jaspenia: De beste WvW speler imo. Erg tactisch, maar ik spreek je nooit buiten de WvW spellen :(. 7,5/10


Neusje: Easily top 5.


RabbidRobin: Minst inhoudsloze Belg hier op het Forum. Droog figuur die toch wel een beetje het forum in leven houdt/hield. 8,3/10. En Karma is een bitch.


Sammy95: Deze man, toch wel een beetje de profeet van het forum. Helaas worden profeten door de zittende aristocratische elite vaak veroordeeld als relschopper of potentiële troondief. Sams queeste om het forum te verlossen van internet fraudeurs en andere trieste figuren eindigde in een tragisch afscheid. Gelukkig zijn wij allen gezegend met zijn aanwezigheid op Skype en verscheidene gaming platforms. Sam is een hilarische man, altijd lachen als het joodse volk weer een klap krijgt, of als Hitler besproken wordt. Pokémon met Sam is ook altijd feest, de epische aanvullingen op elkaars teams resulteren in Heatah Fajita level achterlijkheden. Sams licht Vlaamse accent in urenlange Skypecalls maakt het toch een stuk leuker altijd, de epische Breda-meeting was overigens ook kwaliteit. Op mijn vorige lijstje had ik als kritiek dat we nooit belden, dat is gelukkig veranderd. Sam, moat, jij krijgt een 9,5/10


Sanhal: Sander, we hadden het er net nog over, wij zitten hier al veel te lang. Wij kennen elkaar al erg lang. Jaren geleden kwam de Sambal meme tot stand en later ook de toegepaste psychologie. Sander staat voor gezelligheid, ouderwets slap lullen en is altijd aardig. 8,5/10


SignLady: Aardig persoon, 8/10


Ydeger: De meest competente 14 jarige die ik ken (sorry hoc :c). Zal in de toekomst een topgozer worden. 8/10


DonFrank: Ik hoop nog altijd een keer op tv te zien dat Alberto Stegeman jouw internetzwendel oprolt. Frank is niks meer dan een internetfraudeur, een mannetje die zijn machtlust probeert te bevredigen door middel van het forum. *knip*/10


Lightpolis: Nieuwerd ofzo, geen mening.


Heartlion: Nieuwerd ofzo, geen mening.


Stanjanssen: Stan is wel moat, 7/10


Noah: Noah is de dank memer van de Skypegroep, mede-Aziaat, overall moat en best troll Uganda. 9/11


Imrahil: Je boy Thermobil. 9/10


Alice: Belgenscum, duts en onverstaanbaar. 7,5/10


Kyra: Slechtste WvW speler ooit zo ongeveer, maar wel aardig ofzo. 7,5/ginger


Owen: Identificeert zichzelf met plunderende onzedelijke barbaarse Mongölen, is niet al te begaafd en is niet geschikt voor zijn werk. 1/10


Serhat: Onze Schrat, altijd met de maatschappijkritiek, altijd scherp op het gebied van politiek en erkent de Armeense genocide met trots. Objectief de beste reporter van de Times, ondanks zijn diselectie (topkek). 6,66/10


Dusdavid: Casanova van het forum, onlangs ook vrouw geworden omdat het niks werd. Ooit op een dag vind je geluk Nick, ooit. 6,5/10


Labr: Lol doet vwo ayyy. 5/10


Fireas Is ie weer actief?

Tristan: LOL *knip* (whatever) AYYY 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Genius0615

Erinys
Episch lange lijst van Mats

Araluen
Van redelijk gehate mod naar meest competente mod die er nog rondloopt, wat wel wat zegt over de kwaliteit van het forum atm x)
7/10

Archer of Doom
Suckt op het AF, grootheidswaanzin IG waar hij uiteindelijk ook gewoon suckt
4/10

AriChibi
Je grill Alysha :O. Is erin geslaagd me Anime te laten kijken, hoewel ik niet weet of dat positief is of niet. Lacht me uit op ESO wat ofc altijd leuk is. Mis de Terraria spamdagen wel :(
8.5/10

Genius
Beste LoL speler op dit forum ofc, ranking doesn't lie??!?
Solide 10/10

Heir of Carthago
Lacht me nog steeds uit met mn haar terwijl het echt wel beter is dan het lijkt op foto's! Steekt me ook altijd een hart onder de riem voor ik csgo ga spelen als bescherming tegen de Russen
8.5/10

Jaspenia
Anonieme lurkerd die ook wel eens een mic mag kopen. Als ik het kan kan jij het ook!
7.5/10

Neusje
Bronze scrub, wel leuke kerel zolang hij je niet uitmaakt voor boosted, nep plat of je vergelijkt met Tristan.
7.5/10

RabbidRobin
Geniale lach, nog fanatieker in spellen irl dan op het AF, dus nuff said x)
Kameel/10

Sammy95
Leuke kerel, klinkt meer Belgs dan hij zelf zou willen x).
9/10

Sanhal
Forever kleine dienaar in dat kaartspel ding.
8/10

SignLady
Naïef/10

Ydeger
Leeftijdsgenoot. Laat mij er veel te dom uitzien door dat belachelijke IQ van hem :(
7.5/10

DonFrank
Moet jij niet onterecht mensen gaan bannen?
0/10

Lightpolis
Gehoord dat het een extreem slechte WvW speler is.
Ken ik niet/10

Heartlion
Ken ik nauwelijks/10

Stanjanssen
Goeie dingen van gehoord, lijkt me wel een leuk figuur
7/10

Noah
Epic meme XDXDXD/10

Imrahil
Beschermt me ofc wel tegen enge Kyra's/10

Alice
Mishandelerd, wel uit Gent en heeft epic accent dus das wel nice. Ook leuke duo games op LoL enzo.
9/10

Kyra
Gooit zonder reden zomaar water op andere totaal onschuldige mensen
8/10

Owen
Wannabe leraar Nederlands
0/10

Serhat
JE BOY SCHRAT
0/10

Dusdavid
2/10, geen uitleg nodig

Labr
Ziet er falend uit, maakt 14 jarigen te schande
1/10

Fireas
Vuurreet :( actiever worden jij
7/10
 

DeletedUser21204

Gast
Zonder reden?! Onschuldige?!
Wie water gooit kan het terug verwachten! :O En kom op, zag je die echt niet aankomen? x)
 
Bovenaan