• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvjV #8

DeletedUser24555

Gast
JeSuisMats
smiley_emoticons_segen.gif
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Araluen
Beste mod die op dit moment in het forumteam zit. Aardige gast die ook buiten het modzijn wel normaal met de spellenforumcommunity kan praten (en ook gewoon op app enz). Beetje jammer dat de gesprekken vaak toch weer over zijn functie als mod gaan en dus een negatieve draai krijgen. Toch is het leuk om "normale" gesprekken te hebben over hoe barbaars Groningen niet ooit is.

9/10

Archer of Doom
Ik weet het echt niet. Af en toe ben je aardig en op andere momenten kan ik je niet echt uitstaan. Laat je niet zo opjutten door de mensen van het forum en laat je al helemaal niet zo beïnvloeden door anderen.

5.5/10

AriChibi
Rochelle, zombiedoder, Sam achterlater.

9.5/10

Genius
Wat ben jij klein zeg:O. Je bent ofc ook nog jong, maar ik had het niet verwacht:p. Aardige gast, soms wel puberaal.

8/10

Heir of Carthago
Ook Mark kan soms een beetje puberaal zijn. Toch ben jij wel een aardige gast waar je vaak goed mee kan praten. Tevens ben je gek en een belg dus dat zijn minpunten...

8/10

Jaspenia
Ik weet amper wat over jou (terwijl jij zou zeggen dat ik het meeste weet van de mensen van het forum). Ga eens naar een meeting joh! :p Ik geloof dat jij een van de enige personen bent waar ik bijna dagelijks mee praat op Skype. Altijd aardig (bij mij iig, ik weet niet hoe de rest dat vind) en ook altijd wel in voor een leuk gesprek.

9/10

Neusje
Nee, geen TP grap maken jij!!
Wanneer iemand jou echt kent (of iig beter), ga je ook beter met die persoon om. Je bent dan echt aardig en ook altijd wel in voor een gesprek in de spamchats.

8.5/10

RabbidRobin
Een Belg die dacht dat ik in RL WvW wel wolf zou kunnen zijn... Niet slim....

8.5/10

Sammy95
Buitenlander!!! Tevens zombiekiller en af en toe de opoffering van het potje.

9.5/10

Sanhal
Zeer aardige gast, altijd bescheiden, zal nooit zeggen dat hij geweldig is. Tevens zou hij een geweldige mod zijn geweest.
10/10

SignLady
Beetje jammer dat je "gestopt" bent, je was een goede mod en je zou ook een goede mod blijven. Verder wel leuk om mee te praten.

7.5/10

Ydeger
Praat ik amper mee. Te slim en inactief.

7/10

DonFrank
Ik heb af en toe een poging gedaan om een normaal gesprek met hem te voeren. Slechte mod, een echte machttripper en denkt dat iedereen maar moet buigen en z'n voeten moet kussen oid.

2/10

Lightpolis
Goede nieuwerd, nog ff oefenen bij WvW maar je komt er wel.

7.5/10

Heartlion
Maat van Stan, persoonlijk vind ik Stan iets aardiger, maar dat is ook omdat ik vaker met hem praat.

6.5/10

Stanjanssen
Maat van Heart, persoonlijk vind ik jou ook iets aardiger, maar dat komt omdat ik vaker met jou praat.

7.5/10
P.s. Metal (puke)

Noah
Ene moment mag ik je, andere moment niet. Maar ik moet toegeven dat je echt een stuk beter bent geworden.

7/10

Imrahil
Inactief. Ontiegelijk leuk om mee te praten tho en een goede chauffeur:p.

8/10

Alice
Amai zeg (just for fun). Te goed in sommige bordspellen, te boos als ze niet gelijk wordt uitgekozen om mee te mogen doen:p.

8/10

Kyra
Metal (puke).

8/10

Owen
Om eerlijk te zijn moest ik nu terug naar Don om zijn score te verhogen. Don kan iig nog redelijke zinnen maken en is op momenten ook bereid om te praten.
Geen goed woord voor jou over tho.

0 (ja ik geef je een 0) /10

Serhat
Beetje jammer hoe het is afgelopen. Ik weet niet wie je foto had, waarom die die had en dat het jou foto was. Niet gelijk iedereen over 1 km scheren.

6/10

Dusdavid
Soms aardig, soms vervelend. Net zoals Remon laat je je best wel beïnvloeden soms en ben je ook iets te snel op je tenen getrapt. De grappen die gemaakt worden hier zijn nou eenmaal iets ruiger, daar moet je mee leren te leven.

5.5/10

Labr
Ik moet eerlijk zijn dat ik je niet echt mag. Misschien omdat ik nooit echt met je gepraat heb, maar omdat je geen moeite doet om goede zinnen te maken en ook niet echt de vrolijkste bent vaak geef ik jou een:

5/10

Fireas
Aardig en ook inactief.

7/10
 

DeletedUser

Gast
Alice
Amai zeg (just for fun). Te goed in sommige bordspellen, te boos als ze niet gelijk wordt uitgekozen om mee te mogen doen :p.

Je vergat er bij te zetten dat we fool-buddies zijn :(
Ow, en dat van dat boos worden is meer omdat ik elke keer goedje was. Vrij zeker dat ik er minder hard op reageer als ik slechtje ben :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, ik ga geen teksten schrijven. Dan doe ik dat te goed en ga ik het uitstellen en komt het nooit hier. Verder ga ik ook geen cijfers geven, want die zijn ongegrond. Dus doe ik maar lekker brutaal met een ranking. Bovenste naam vind ik de meest aangenaam persoon. De onderste, vul zelf maar aan ^^. #Korte Pijn

Sanhal / Imrahil / Alice = 10
Kyra / Fireas / Signlady
Jaspenia / Ydeger
Neusje
RabbidRobin / Genius / Heir of Carthago = 0
Sammy95/ Araluen / Serhat
Lightpolis / Owen / Heartlion / Stanjanssen
AriChibi
Dusdavid / Labr / Archer of Doom
Noah / DonFrank = - 10
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22289

Gast
Araluen 7/10
Archer of Doom 8/10
AriChibi 5,5/10
Genius 3/10
Heir of Carthago 6,5/10
Jaspenia 4/10
Neusje 4,5/10
RabbidRobin 8,5/10
Sammy95 5/10
Sanhal 8/10
SignLady 6/10
Ydeger 6/10
DonFrank 7/10
Lightpolis 7,5/10
Heartlion 8/10
Stanjanssen 6,5/10
Noah 1,5/10
Imrahil 8/10
Alice 5,5/10
Kyra 7,5/10
Owen 5/10
Serhat 9/10
Dusdavid 10/10
Labr 7/10
Fireas ?/?
 

DeletedUser

Gast
Je geeft echt punten op basis van: 'wie zit in cafe en wie niet' hoe langer in cafe hoe lager de score x)
 

DeletedUser24555

Gast
Idk of jullie voor de troll mijn naam steeds verkeerd schrijven, maar ik heb het losgelaten.
ciforgs313z0ae1cc.gif


(ja een groene smiley, taffusdyslecten)
 

DeletedUser22926

Gast
Zal ik mn first impressions toch ook maar geven. Ken eigenlijk vrij weinig van jullie dus no offence :p

Araluen:
Doet zn werk goed, wel aardig 6,5/10
Archer of Doom
wordt te veel op gehaat, ken m verder niet echt 6/10
AriChibi
Praat te veel over sam 5,5/10
Genius
Op zich wel grappig 7/10
Heir of Carthago
Altijd on in de skype chat maar wel grappig 7,5/10
Jaspenia
wel aardig 7/10
Neusje
Best goed in pokemon showdown vm, heeft ook wel een leuke pf 7,5/10
RabbidRobin
Beste spellenmaker op het forum 7,5/10
Sammy95
Swaggy 7,5/10
Sanhal
Ook wel grappig 7/10
SignLady
ken ik niet echt 6/10
Ydeger
Heeft altijd wel leuke comments 7,5/10
DonFrank
Niet hele goede mod maar wel PC 5/10
Lightpolis
Goede grepospeler, heeft gekozen voor de goede ally op marathon, ken ik verder niet echt 6,5/10
Heartlion
Swaglevel over 9000
Stanjansen
-0,5 voor muzieksmaak 9,5/10
Noah
Komt altijd heel vreemd over, niet serieus te nemen 6,5/10
Imrahil
Praat niet echt met hem maar lijkt me wel aardig 7/10
Alice
wel aardig vm 7/10
Kyra
Mag ik wel, weet niet waarom 8/10
Owen
Wordt te hard getrolld door de community, betere mod dan don vind ik 5,5/10
Serhat
Ken ik niet echt 6/10
Dusdavid
Wel aardig denk ik, redelijke times reporter 7/10
Labr
Cafeclown van de goede oude tijden van Achilles :D, op het forum wel onbedoeld grappig 8/10
Fireas
Nog maar 1 keer gezien op forum....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan