• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvjV #8

DeletedUser

Gast
Idk of jullie voor de troll mijn naam steeds verkeerd schrijven, maar ik heb het losgelaten.
ciforgs313z0ae1cc.gif


(ja een groene smiley, taffusdyslecten)

Ooit al naar je eigen forumnaam gekeken? Daar staat het met 1 s'je :p
Want tbh dacht ik ook dat t met 2 s'en was, dus toen checkte ik je forumnaam en daar was het met 1 s. Vandaar.
 

DeletedUser21204

Gast
Araluen
Ik mocht je. En toen werd je mod. En toen mocht ik je minder. Maar hoe dan ook blijf je stukken beter dan Owen, Donfrank en de rest van het zooitje.
7,5/10

Archer of Doom
Ach, normaal doen is lastig. Niet vol lopen te counteren in WvW ook. Jij bent gewoon echt zo'n hopeloos geval.
4/10

AriChibi
Ik vrees dat ik hier niet zo heel veel van kan maken. Ik geloof dat ik nergens ook maar enige vorm van connectie met jou heb.
3/10

Genius
Ik zal eerlijk zijn; ik vond je altijd maar een vervelend ventje. Maar he, die meeting was best grappig. En je was best wel aardig daarzo. Je hebt iig geleerd dat als je een half glas water deels over een Kyra heengooit, je een heel glas water recht over je heen terugkrijgt.
6,5/10

Heir of Carthago
Mwah. Gewoon mwah. Ik heb verder geen persoonlijke of diepzinnig verhalen, ik houd het gewoon op een mwah. Ik heb immers nog een hele lijst te doen hierzo.
4,5/10

Jaspenia
Jou mag ik wel. Ik wil je eens meeten tho. Je bent de enige persoon boven de 6 die ik nog niet irl zag.
7,5/10

Neusje
Soms ben je een lul, soms ben je aardig.
6/10

RabbidRobin
Ik haat het echt als je weer eens over zo’n klein dingetje verschrikkelijk geheimzinnig loopt te doen, of wanneer je streken uithaalt zoals bij deathtrap. Maar verder ben je wel aardig. Soms. Valt de laatste tijd eigenlijk wat tegen.
7,5/10

Sammy95
Categorie Alysha.
3/10

Sanhal
Jou mag ik wel. Oeh, hoogte punt tot nu toe :O
8,5/10

SignLady
Niet echt vaak gesprekken met je gevoerd, maar de gesprekken die ik met je had waren wel nice.
6,5/10

Ydeger
Zal ik eens origineel zijn en zeggen dat je slim bent maar ook inactief? Want dat is eigenlijk wel waar het op neer komt. Omdat ik je de laatste tijd niet meer zo vaak hoor, weet ik eigenlijk niet echt wat ik hier neer moet zetten.
6/10

DonFrank
Donnie toch, wat is er met jou gebeurd? Ik herinner me nog die aardige en gezellige Donfrank, met wie je fatsoenlijk kon praten en die leuke speed-WvW’s organiseerde. Maar ik vrees dat die leuke Donfrank ondertussen helemaal verdwenen is. Je weet dat ik dit niet zeg omdat je me als mod een keer hebt berispt of wat dan ook, want ik heb nog helemaal niet te maken gehad met jou als mod zijnde (Oh wacht, wel, je gaf me een waarschuwing voor spam/offtopic omdat ik een onderzoek-smiley postte in nachtwaker. Beetje lullig, maar vooruit, ik zal het niet in de beoordeling naar voren laten komen). Weet je wat het is, Don, jij bent altijd een beetje kinderachtig geweest. Dat weet ik ook nog van vroeger, als jij vond dat je gelijk had, dan kon je argumenteren wat je wou, maar jij bleef erbij. Beetje per se je zin door moeten drijven. En als je dan door ging kwamen er van die kinderachtige reacties, en dan had je het ook wel weer gehad met jou. En ik vrees dat die kant van jou een beetje te veel naar voren is gekomen. Ik spreek nu gedeeltelijk namens andere mensen, maar ik denk dat heel even fatsoenlijk kunnen praten over wat je nu precies mis hebt gedaan bij een waarschuwing/berisping/etc toch wel fijn is.
Ik denk persoonlijk dat dit punt +2 zou gaan als je gewoon weer eens gezellig in skypechats zou gaan praten. En dan nog eens +2 als je zou stoppen met modden.
3/10


Lightpolis
Ah, een konijnenspelerd die gebleven is. Die zijn zeldzaam. Gewoon door blijven WvW’en, je doet het voor een nieuwerd helemaal prima, en wie weet kom je met een klein beetje meer activiteit ooit wel bij de top.
6/10

Heartlion
Nog al zo’n KS’erd die bleef. Je bent wel een beetje inactief he? En ook (nog) niet zo’n heel groot licht in WvW he? Nouja, komt mss nog wel.
5,5/10

Stanjansen
Ah, een van de betere nieuwerds. En met een goede muzieksmaak natuurlijk, das sowieso al +1. Verder mag ik jou ook wel, hoewel een echt gesprekje in prive er nog niet echt in zat.
6,5/10

Noah
Je weet dat ik je mag, ondanks je vreemde en vaak ongepaste opmerkingen. Ik weet ook niet waarom ik je nog steeds mag, ik had je eigenlijk al heel vaak moeten slaan.
6,9/10 (Hij wou per se de -0,1 :O)

Imrahil
<3.
∞/10

Alice
Je bent nog altijd de enige vrouw die ik echt mag, wees er trots op ^^ Meetings met jou zijn ook altijd echt leuk, hoewel ik je volledige accent zowat overneem na een dagje bij jou in de buurt te zijn geweest. Dan loop ik de dag erna nog Belg te praten. Verder kan ik maar één ding zeggen; elektrische vliegenmeppers FTW!
10/10

Owen
Jou herinner ik me als die inactieverd bij WvW. Je hebt zo van die mensen die zich stug altijd inschrijven, en altijd inactief doodvallen, en jij bent er één van. En nu ben je mod, en wat voor één. Bij jou heb ik zo’n beetje het idee dat je maar gewoon loopt te berispen waar jij zin in hebt, en dat je je te hoog geplaatst voelt voor een fatsoenlijke toelichting. Want laten we eerlijk zijn, jij kan gewoon geen fatsoenlijke zin produceren. Allereerst lijkt dat Nederlands compleet nergens op, en verder heb je vaak sowieso al geen idee van wat je nu eigenlijk probeert te zeggen. En dat valt dan niet echt serieus te nemen, als iemand al niet eens fatsoenlijk Nederlands kan. Je snapt als je dit leest hoop ik wel dat ik hier niet echt veel van kan maken.
2/10

Serhat
Ik geloof niet helemaal dat deze persoon er nog is… Laatste keer dat ik hem sprak ging hij volledig stoppen met de Nederlands grepo. Is iig iemand waarmee je een goed gesprek kan hebben, hoewel hij toch vrij snel iets te veel over zichzelf gaat praten, en dan de negatieve dingen zegmaar. Ik wil het niet “janken” noemen, maar zonder de echt negatieve zin van het woord komt het daar soms wel een beetje op neer. Dan komen allerlei tragische dingen die hem dan zijn overkomen compleet vanuit het niets. En als hij dan klaar daarmee is, is het gesprek ook afgelopen. Deze jongen is ook een beetje een wereldverbeteraar. Gevalletje Sanhal. Denkt dat een goed gesprekje alles op kan lossen, zelfs bij bepaalde herrieschoppers. Het spijt me jongen, maar respect voor dingen die niet in mensen hun straatje passen zit er tegenwoordig niet altijd meer in, en een gesprekje lost dan niet meteen alles op, net zo min als een strenge aanpak dat doet als de betreffende persoon genoeg aanhang heeft.
7/10

Dusdavid
Jou ken ik dus eigenlijk echt totaal niet he. Maar dat betekent ook dat ik je dus ook niet niet mag.
6,5

Labr
Ik weet nog dat ik de eerste keer dat je meedeed met WvW me echt kapot moest lachen om jou. Dan ben je nieuw in WvW, en denk je een geniale tactiek te hebben waarbij iedereen zoiets heeft van waar de **** is die nu weer mee bezig, en dan zegt iedereen dat er geen hout van klopt, en dan houd je nog vol x) Ik vroeg me toen serieus af of je aan het trollen was of je echt zo achterlijk was, en ik moest serieus echt hard lachen bij elke post van je. Nu bleek achteraf dat je pas 14 oid bent, en dan mag een klein beetje achterlijkheid wel, maar toch vind ik het frappant hoe je als nieuwerd in WvW bleef volhouden dat je goed zat terwijl alle ervaren mensen (en de rest ook) zeiden dat het niet zo was. Daar kan ik dan niet bij.
5/10

Fireas
Fan zijn van Blind Guardian is sowieso al +2. En dan was er laatst ook nog eens een supergezellige meeting met dat spellenspektakel en dat ding met die lichtjes in Eindhoven, dat vond ik echt leuk (: Vaak spreken we elkaar niet, maar als we dat doen is het gewoon gezellig, en hetzelfde geldt voor de meetings. Jou mag ik dus gewoon, eigenlijk.
8,5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Iedereen een nul want ik sta er niet in. Waar kan ik mijn klacht indienen?
 

DeletedUser

Gast
Overigens wel triest om te zien dat Kroenuh iedereen nu zo ver gehersenspoeld heeft door nóg slechtere mods aan te nemen, dat araluen voldoendes krijgt.
 

DeletedUser23053

Gast
Mwa, Ara is gewoon beter geworden sinds de vorige wvjv?

Kan zijn, maar zover ik weet zijn donfrank en owen ook gewoonweg totaal incapabel om mod te zijn, daar ben ik ook niet echt de enige in. Maar achja, slechte mods passen bij een slechte CM.
 

DeletedUser

Gast
Araluen

Mwa, één van de betere mods op het moment, kan ook best wel fun zijn. Hierbij denk ik terug aan de SWTOR-tijden, waar ik al 1000 keer naar terug had willen keren ware het niet dat ik een Mac heb. RIP.

7/10

Archer of Doom

Vroeger was je wel oké. Nu lijk je je tegen ons gekeerd te hebben, en dit uit je zo vaak als mogelijk. Hoe meer haat, hoe liever. Niet alleen dat, maar je schaart ook nog eens mensen achter je die om de een of andere vage reden denken dat jij de "tegenpool" bent van de average formganger, waarna ze ook je uitspraken en haat overnemen.

2/10

AriChibi

Best wel oké. Eig ken ik je nog steeds niet zo heel goed, ook zitten we af en toe samen in een call. Neutraal aan de positieve kant ofzo. Owja, en stop met Mats en mij te shippen. Ik zou hem nog eerder vermoorden dan dat ik iets met hem zou beginnen... hoewel dat niet veel zegt, eigenlijk.

7/10

Genius

Als ik jou vergelijk met hoe je was toen ik hier op het forum begon zie je hoe erg je wel niet veranderd bent, en hoe het forum (in mijn ogen toch) een positieve invloed op je heeft gehad. Kan ook aan de leeftijd liggen ofc. Iig mag ik je wel. Als je nu IRL even spraakzaam zou zijn als online... :p
Owja, en ik zie je nog steeds dom genoeg aan om een winst te missen en een "geslaagd"-kaartje door te geven ipv de missie te laten falen :O

8,5/10

Heir of Carthago

Medebelg, verdient altijd een pluspuntje. Ik erger me er steeds weer aan dat "Heir" met een hoofdletter staat, maar "Carthago" niet. Duts.
Je bent goed in het wegpesten van achterlijke nieuwerds, geeft geen ****s en speelt hearthstone: kortom, wel fun om mee om te gaan.

8/10

Jaspenia

Oké, tijd om eens iets anders te zeggen "waarschijnlijk de forumganger die het minst over zijn privéleven prijsgeeft", want dat wordt intussen al een beetje oud.
Je hebt goede ideeën wat forumspellen betreft. De kaarten-WvW was één van mijn favoriete potjes, en het is ook altijd makkelijk om samen met jou te brainstormen over WidV spellen. En voor iedereen die denkt dat we het hebben opgegeven - dat laatste gaat ook nog door ja :p

8/10

Neusje

Sarcastisch. Ironisch. Racistisch. Aziaat. Ow, en blijf maar wachten aan het station, ik kom er zo aan.

9/10

RabbidRobin

Chaos. Ik blijf het woord gebruiken om jou te beschrijven, maarja, ik denk dat het gewoon de beste manier is om dit mee te doen. Als ik zin heb om gewoon zo veel mogelijk irritatie op te wekken bij mijn medespelers moet ik gewoon naar jou stappen, en ik heb een bondgenoot die waarschijnlijk meer chaos creëert dan ik. Winnen boeit niet, fun wel.

9/10

Sammy95

Smeekt op egoboosts.

11/10

Sanhal

Tot voor kort de meest betrouwbare ziel binnen forumspellen. Tijdens de laatste konijnenspelen de grootste backstabber in het hele toernooi. Zo hoort het ook. Wel grappig dat dit gedeelte IRL totaal niet te zien is. Als hij slecht is valt het meteen van zijn gezicht af te lezen, en hoewel Casper er waarschijnlijk slechter in is, zijn jullie 2 toch aan elkaar gewaagd. :p
Ook hier ga ik terug naar de SWTOR-tijden verwijzen. Ik herinner me nog dat je weigerde om ook maar 1 "slechte" keuze te maken, zelfs als de "goede" juist de irrationele en gevoelloze keuze bleek. Nu denk ik dat je juist het omgekeerde zou doen. Goed zo.
Owja, en SRPBA ofc.

9/10

SignLady

Ga ik niet zo veel mee om. Ken ik eig maar vaagjes. Best kut dat je uit het modteam gegooid werd voor het hebben van een mening, maar ach, wie heeft er ook goede mods nodig he?

7/10

Ydeger

Slim. Inactief. Klinkt cliché, maar achja, dat heeft dan ook een reden :x

7,5/10

DonFrank

Mwa, elke keer als ik denk dat je wel meevalt bewijs je me het tegendeel. Eigenlijk geef ik je te veel kansen. Maar oké, ik weet ook wel dat jullie onder de sloef liggen.

5/10

Lightpolis

Nieuwerd met een goed instinct. Jammer genoeg luistert hij hier niet altijd naar. Neutraal dus.

6/10

Heartlion

Ik mag jou wel. Je bent naïef, en das grappig. Waarschijnlijk groeit dat er wel uit naarmate je de forumtrolls beter begint te kennen, maar je geeft me soms nostalgische gevoelens. Damn, nu begin ik al als een oud mens te praten. Ik zit echt al te lang op dit forum -.-

7/10

Stanjansen

Goeden nieuwerd. Je lijkt me best slim. Hopelijk blijven jij en Heart langer.

7/10

Noah

Vroeger haatte ik hem (zoals de meeste mensen). Maar oké, eig ben je gewoon een enorme troll.

7/10

Imrahil

Mwa, hier hoeft niet veel uitleg denk ik.

10/10

Kyra

Eerst was ik verbaasd dat je me zo hoog ratte, maar eigenlijk zou ik gewoon precies hetzelfde doen :p
Ik zou zeggen, meer meetings :O

10/10

Owen

Ik raad je aan om de thesaurus en Google Translate voortaan gesloten te houden tijdens het schrijven. Het werkt niet echt bevorderlijk.

3/10

Serhat

Ken ik niet zo goed. Je leek me wel oké (buiten het overmatige "u"-gebruik), tot je je bij Remon en David ging scharen. Van je radicale gedrag heb ik zelf nooit iets gezien, was op dat moment nogal inactief ofzo.

5/10

Dusdavid

Je bent... minder erg dan Remon...? Nog niet zo veel aanvaringen mee gehad, en dat houd ik liever zo.

Labr

Jas en ik hebben ons kapotgelachen om je sollicitatie bij WidV. En niet alleen daarom, eigenlijk is bijna alles wat je post lachwekkend. Jij hebt nog veel te leren :p

6/10

Fireas

Had je op de lijst gezet omdat je aan WvW meedeed, maar eig ben je voor de rest nog steeds inactief. Best jammer, want je bent top. Terugkomen, zou ik zeggen D:

8,5/10
 

DeletedUser22575

Gast
Mfw deze haat terwijl ik je dus al ruim een maand ofzo niet gesproken hebt, net als paar andere x). Wel fun tho
 
Bovenaan