• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #101 - How to overthrow a Kingdom

  • Topicstarter HernamewasAlice
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
In mijn ogen niet echt, als iemand slecht wil zijn dan hoef je hem niet per se te gaan lievelingen of te infecteren.
De goedjes hebben voornamelijk verloren omdat men kyra zoveel vetrouwde meer niet eigenlijk denk ik zo.
 

DeletedUser199

Gast
Lol, laten we eerst evne voorop stellen dat ik er nooit vanuit ging dat ik gelievelingd zou worden x)
Kyra had mazzel met de karatemeester en de goedjes faalden met het interpreteren van hints, dan slaan jullie de hint over die juist als enige maar op 1 manier geïnterpreteerd kan worden
 

DeletedUser199

Gast
Captain Hindsight: als je een claim van d'r wilde, had je daarom moeten vragen.

En ik denk nog steeds dat Tristan gewoon al bezig was 'een slechtje te zijn'.

Captain Potsight, uiteindeelijk heeft 1 heks ervoor gezorgd dat ik een wolf, welp en premiejager eruit had, als ik niet nutteloos vermoord was, was dit gewoon een prina ruik geweest...
 

DeletedUser

Gast
Dan snap ik nog steeds niet waarom je een vlamengel zou verbeteren. Geen dorpsgek, geen beul, nee je kiest voor een vlamengel.
 

DeletedUser22793

Gast
Nee het zijn toch altijd vooral burgers die inactief worden, alhoewel dit natuurlijk ook puur toeval kan zijn en er niet per se een verband hoeft te zijn tussen je rol en je mate van inzet.

Ik was burger en ik was niet inactief. Als burger heb je alleen een nadeel als er veel achter de schermen wordt gediscussieerd. Als je gezien wordt, zal er zelden contact met je worden opgenomen omdat je rol niet bijzonder is. Vandaar dat Rabbid dit potje ook geen contact met mij heeft opgenomen, jammer, ik denk dat als we als een grote groep goedjes hadden samengewerkt we de wolven makkelijk hadden kunnen verslaan. Als je claimt dat je burger bent wordt je ook gelijk verdacht, aangezien alle wolven burger claimen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan