• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #101 - How to overthrow a Kingdom

  • Topicstarter HernamewasAlice
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22163

Gast
Ja, vinie, want dat heb je ook wel tijdens heel het spel gezegd :/
Conclusie: gewoon eerst de nieuwerds doodstemmen, want zij zijn invoorspelbaar :/

Verder vind ik een lln lievelingswolf gewoon te veel, maar dat kan ook aan mij liggen

Maar dit is meestal het geval dat nieuwerds eerste keer wolf zijn dat is altijd al gebeurd zolang ik dit speel.
 

DeletedUser22575

Gast
Pff, zie je, ik ben Burger! Luister nou eens. Niemand stemde mee op DommeBelg, Kyra zat er dik in, wegens die zienering alleen Fireas had ik niet verwacht. Wat faalden we...

Wat was die extra kracht van de wolf?

En waarom hebben de wolven gewonnen?

Ik stemde wel degelijk me je mee hoor ;)
Ik had hem al vrij snel als verdachte :/
 

DeletedUser

Gast
Leerling en normale, maar de leerling werd verbeterd door de Smid, waardoor ze normale lieveling werd.

Ja dat kan dus niet dat verbeteren.

Hm... Goed gespeeld, GekkeBelg. Voor een nieuwerd speelde je het wel goed zeg :/
Daarnaast had ik ook niet verwacht dat de BM geïnfecteerd zou zijn, is wel heel voor de hand liggend.

Gelukkig is het potje nu beëindigd, om de goedjes een nog ergere vernedering te besparen.

Hij speelde knoefkoe obvious.
 

DeletedUser

Gast
Ja, vinie, want dat heb je ook wel tijdens heel het spel gezegd :/
Conclusie: gewoon eerst de nieuwerds doodstemmen, want zij zijn invoorspelbaar :/

Verder vind ik een lln lievelingswolf gewoon te veel, maar dat kan ook aan mij liggen

Dit komt over alsof je niet tegen je verlies kan.
Eerst alle nieuwerds dood stemmen.
Slaat dus nergens op. Is alleen maar goed dat er zo nu en dan nieuwe mensen bij komen anders wordt het juist te voorspelbaar en daar is niks aan.
Dat jij gelijk bij Tristan claimt zonder af te wachten wie nou echt de BM werd nee dat was slim.
Daardoor hadden de wolven een voorsprong en wist Tristan mijn rol en dreigde er mee om op forum te zetten?!

Denk ook dat Tristan dit dus aan Kyra heeft vertelt en dat ze daardoor mijn zienering hadden geblokkeerd.
En Tristan Kyra haar claim geloofde.

Maar goed het is maar een spelletje en heb er om kunnen lachen.
 

DeletedUser

Gast
Ja Robin je claim was onbetrouwbaar als je nou wel een betrouwbare rol had gehad was het misschien anders gelopen.
 

DeletedUser

Gast
Tja...
Het zat ons wolven gewoon erg mee denk ik. Vooral Kyra heeft heel slim en goed gespeeld.
We begonnen maar met 3 wolven. Ik zal psycho, gekkebelg (zonder Skype) als lievelingwolf en kyra als lln lievelingwolf
Lln lieveling wolf is trouwens iets waar ik voorstander van ben, want als de lievelingwolf toevallig wordt uitgeschakeld (wat in het geval van gekkebelg niet geheel onwaarschijnlijk was), dan kan iedereen zich vrij makkelijk gaan bewijzen (ok er is dan ook nog een welp, maar t wordt erg lastig voor de wolven dan).
Dat tristan Kyra zo gemakkelijk vertrouwde en de claim van vlamengel compleet geloofde, maakte ons meteen zo veel sterker.
Verder zei ik op dag 0 meteen tegen Kyra dat ik haar verdacht van g/s koppel zijn :p en al snel bleek dat nog waar te zijn ook en konden we daarmee 2 slechtjes in 1x erbij krijgen.
Dus in 1x 3 slechtjes erbij krijgen en dat combineren met wat valse zieneringen en moordacties op andere goedjes, maakten het een eenrichtings potje. Denk dat de meest riskante momenten waren toen gekkebelg meteen verdacht werd en het moment dat Initia zich opeens opofferde voor een dorpsgek BM die eigenlijk lunch had moeten zijn.

Eigenlijk had het potje best gebalanceerd kunnen zijn, maar dat heeft nooit echt tot zn recht kunnen komen...
 

DeletedUser

Gast
Leerling lievelingwolf faalt.

En Tristan deed dat toch bewust, hij wilde juist slecht worden?
 

DeletedUser

Gast
Lln lieveling wolf is trouwens iets waar ik voorstander van ben, want als de lievelingwolf toevallig wordt uitgeschakeld (wat in het geval van gekkebelg niet geheel onwaarschijnlijk was), dan kan iedereen zich vrij makkelijk gaan bewijzen (ok er is dan ook nog een welp, maar t wordt erg lastig voor de wolven dan).
Je weet dat de 'lievelingwolf' al een verzonnen rol is hea? Normaal is het aanwijzen van een lieveling namelijk onafhankelijk van welke wolven in leven zijn en welke niet. Dus als je het zo belangrijk vindt dat iedereen per sé lastig te bewijzen moet zijn, geef de wolven dan gewoon de optie een lieveling te kiezen zonder er een lievelingwolf in te stoppen.
 

DeletedUser

Gast
Was een zeer leuk potje ik ben gewonnen vooral door mijn epic mede wolven ik heb gefaald maar vooral veel bij geleerd!
 

DeletedUser

Gast
Nee, hij gokte op Kyra als goed, vandaar de 'et tu, Ananasje?'

Ja, maar, hij ging haar verbeteren. Waarom zou je een vlamengel verbeteren?

Hij zei dat pas toen hij dood was, als goedje. Hij wilde echter slechtje worden volgens mij en wist dus al langer dat Kyra slecht was.

Was een zeer leuk potje ik ben gewonnen vooral door mijn epic mede wolven ik heb gefaald maar vooral veel bij geleerd!

Het echte werk moet pas beginnen he je bent nog geen goedje geweest.:O
 

DeletedUser

Gast
Goed gespeeld iedereen. Na een paar dagen was het al duidelijk dat vrijwel alleen de premiejager ons nog kon verhinderen te winnen. Maar ik denk dat, mocht het koppel niet s/s zijn geworden, het op zich vrij gebalanceerd zou zijn.
En het waren leuke verhaaltjes Ed en Alice :D
 

DeletedUser199

Gast
Ja, maar, hij ging haar verbeteren. Waarom zou je een vlamengel verbeteren?

Hij zei dat pas toen hij dood was, als goedje. Hij wilde echter slechtje worden volgens mij en wist dus al langer dat Kyra slecht was.



Het echte werk moet pas beginnen he je bent nog geen goedje geweest.:O

Laat ik dat maar eens uitleggen: op dag 1 had ik bij Kyra de rol smid geclaimd, toenik daarna werd gezien, zei ik tegen Kyra dat ik helemaal geen smid was, en dat ik me afvroeg hoe de zogenaamde ziener kon denken dat ik smid was en dat er dus geen andere mogelijkheid was dan dat zij wolf was, ze raakte helemaal in paniek en pas toen ik zei wie me gezien had, deed ze weer normaal, omdat ze moet hebben geweten dat ik dus loog, het vervelende was echter, dat ik bij Kyr zat toen dat gebeurde en iemand, om de een of andere reden, besloot me te beulen...

Verder wil ik Ydeger bedanken voor het feit dat hij Kyra een *piep* noemde, klasse actie jongen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Rabbid's Afscheidsbrief voor Dummies:

RabbidRobin zei:
Logboek van een Verzetsstrijder - 10/05/2014​

Ik ben het weer, vandaag was weer een spannende dag. Het begon allemaal bij de ochtendgloren, toen de zon opkwam en deze heel de wereld verlichtte met zijn heldere stralen. Ik had nog maar net mijn compaan begroet toen deze me al dicht tegen hem aantrok en me in het oor fluisterde dat we moesten praten.

Ik volgde ik hem tussen de nauwe gangen, naar een aparte kamer. Hij sloot de deur, samen gingen we zoals alle vorige dagen aan de tafel zitten, nauwkeurig kijkend over de tafel. We hadden deze plannen bijeen.

We hadden de trouwe koningsstrijders gevonden en waren nu dan ook samengekomen om deze te contacteren. Ze lagen allemaal op tafel, binnen handbereik. Iedereen die van deze kamer afwist zou weten wie ze uit de weg moesten ruimen. En nu was alles weg. We keken elkaar aan, een huiverende stilte voltrok over de kamer. Een mes kwam vanuit het niets en zou mijn overste in de borst hebben geraakt, mocht ik haar niet uit de weg hebben geduwd. We keken op en zagen nog net een gedaante uit de deur lopen.

Hij had de papieren gestolen en bijna ook ons leven. De vijand was op de hoogte van de informatie, we moesten snel handelen.

Ze zouden iemand namelijk kunnen overhalen, enkel was dat maar 1 iemand. Niet meer dan die ene persoon, de rest zou hoe dan ook trouw blijven, dat wist en dat kon ook gewoon niet anders. Ze stonden samen op, en we haastten ons door de gangen, de achtervolgers achterna. Maar hij of zij was te snel, de sluwe vos. Het geniepige varken.

Nu maar hopen dat ik voor deze uitspraken geen doden op mijn dak krijg. We liepen dus door de gangen, maar moesten het uiteindelijk opgeven.

De zinnen zijn op willekeurige momenten van elkaar afgescheurd. Je krijgt 6 mooie alinea's. 6 Zinnen beginnen dus met een hoofdletter en leiden dus een alinea in. Het zijn om precies te zijn zinnen nummer 1, 4, 7, 14, 15, 20. Dit komt neer op Ydeger, Imrahil, Gekko, Archer, Mayco en HarryHipster. Ongeveer deze 6 waren voor de infectie gezienerd(uitzondering was 1, want ik en Eli zagen beide Gekko), verder waren deze spelers voor de infectie allemaal goed. Dus maximaal 1 van deze 6 was slecht(Ja, want ik ging niet uit van 2 rottige lievelingen), Klopte uiteindelijk niet, want Eli was gelievelingd naar het schijnt, dusja. Ook de datum 10/05 hint naar voor de infectie, mocht het verhaal op zich niet duidelijk genoeg zijn.

RabbidRobin zei:
We hebben de dief niet ingehaald. Onze levens waren in gevaar. Mocht je dit logboek vinden, onthoud dan, vertrouw op Belg, wij blijven het beste en altijd en overal beter dan Nederland. En ook vaster, gevaarlijker en giftig, duh. Geen haat tegen Nederland trouwens, zijn ook aardige gastjes. Verder moet je onthouden dat Tandenpoetsen slecht is, en met slecht bedoel ik moordend slecht.

Wel, ik heb het over Be dat beter is als Ne. Echter zijn toevallig in beide landen de eerste 2 letters in het rood. De Belgische vlag is Zw - Geel - Rood, dus die staat er gewoon fout. Daardoor moet je naar die eerste 2 letters kijken, de rest is overbodig. Be Is goed en beter als Ne, hier nogmaals een hint naar Imrahil. De zin erachter heeft het dat Be vaster, gevaarlijker en giftiger is als Ne, wat zou dit toch kunnen zijn? Berylium natuurlijk dat beter is dan Neon, maar ook vaster, gevaarlijker en giftiger, aldus wikipedia. Be oftewel nummer 4 komt gewoon overeen met Imra, die op het moment van schrijven nog leefde maar me wel al een mes in de rug had gestoken.

RabbidRobin zei:
Verder moet je onthouden dat Tandenpoetsen slecht is, en met slecht bedoel ik moordend slecht.

Dit komt onmiddellijk na de vorige hint en leunt daar dan ook dicht tegen aan. De hint was dan ook naar fluortandpasta, ik associeer tandenpoetsen toch altijd het meeste met Fluor. Fluor is slecht, Kyraco is slecht en moord. Kyra moest dus dood, hetgeen ik na de deadline van plan was, mocht ik die gehaald hebben :|
 

DeletedUser16774

Gast
Mooi geleid, Ed en aLice. Maar voor de duidelijkheid, ik was dus geen lunch op dag 2?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan