• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel WvW #148 - WvW in het smurfendorp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
d0c9e47bb543f4854199ce0575b6e2a0.png


Aantal spelers
Zo veel mogelijk en niet te weinig
Claimen
Ja dat mag
Netwerken
Ja dat mag
Hints
Zoek er gerust naar, maar je zal niets vinden
Afscheidsbrief
Ja. Sterk gecencureerd
Verder mag deze geen ander werkwoord bevatten
dan (een verbuiging van) 'smurfen'.

Klaagmuur
Ja. Klagen mag altijd
BM-opvolging
Oud kiest nieuw
BM-Keuze
BM kiest na gelijkstand
Manier van stemmen
In het topic. Lynch en BM
Eindtijd stemmen
22:30 (zou evt kunnen afwijken)

Grote smurf
Dorpoudste
Potige smurf
Beschermengel
Babysmurf
Cherubijntje
Moppersmurf
Martelaar
Smurfin
Nachtwaker

Lolsmurf
Beul
Koksmurf
Heks
Driftige smurf
Jager

Klungelsmurf
Muizenval
Verstrooide smurf
Bijziende Dorpsgek
Schildersmurf
Orakel
Knutselsmurf
Reiziger

Brilsmurf
Wethouder
Ijdele smurf
Dief

Luilaksmurf
Dodenfluisteraar
Kattige smurf
Lycantroop
Smurf
Burger

Muzieksmurf
Fluitspeler
Liefdessmurf
Cupido
Homnibus
Premiejager
Smulsmurf
Saraceen

Gargamel
Wolf
Gargamini
Welp
Azrael
Rattenval/Rattenvalwolf
Rollen kunnen er 0, 1 of meer keer inzitten.
De rollen kunnen elke mogelijke versie of lichte bewerking zijn
De rollen kunnen evt leerlingrollen of (on)even rollen zijn
(natuurlijk zal lang niet elke rol terugkomen)


 

DeletedUser23442

Gast
Spelers

1. POTG
2. RabbidRobin
3. chooter12
4. Sanhal
5. Ydeger
6. Mitchjol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
5e7917e1e187676037d7462d2497d112.png


De zon smurfte op in het smurfendorp. Het smurfendorp was gelukkig nog altijd goed versmurft in de bossen. Ondanks dat gargamel nooit ver weg smurfte, heeft hij het dorp nog nooit weten te smurfen. Daardoor was het nog altijd een gezellige boel in het smurfendorp. De zon smurfte net over de paddenstoelenhuisjes op de waterput midden in het dorp. Er smurfte al overal smurfen. Iedereen smurfte al druk bezig met zijn dagelijkse klusjes en taken. Knutselsmurf was al druk bezig om een nieuw apparaat te smurfen. Schildersmurf smurfte een nieuw likje verf op een dak en zo smurfte iedereen zijn ding. Ook smurfte er een aantal smurfen naar het bos om salsaparilla te smurfen. Als ze maar goed bleven opsmurfen...

Verhaaltjes zijn puur verhaaltjes en bevatten geen aanwijzingen over het spel of de rollen

Deadline 1 - woensdag 22:30 - BM/Lynch/Alles
(net geen 24 uur, hoewel dat normaal de voorkeur heeft, maar kan helaas niet anders. Het was aangekondigd dat het potje vanavond zou beginnen dus zou wel goed moeten komen)
 

DeletedUser20542

Gast
Succes.

Mitchjol, vreemd dat je in je eerste post al direct wilt uitsluiten dat jij een wolfje bent. Probeer je ons nu een lapje voor het gezicht te houden?
 

DeletedUser16004

Gast
Succes.

Mitchjol, vreemd dat je in je eerste post al direct wilt uitsluiten dat jij een wolfje bent. Probeer je ons nu een lapje voor het gezicht te houden?
Nee ik vind dit gewoon een leuk potje en vind het leuk om daarom alles te smurfen(in plaats van andere werkwoorden).
Daarom zou ik het in jouw post ook niet hebben over een wolfje maar over gargamel als ik jouw post gesmurfd zou hebben.
 

DeletedUser16004

Gast
Volgens mijn theorie kunnen homnibus (omdat er maar 6 spelers meesmurfen) en babysmurf(omdat het potje uiterlijk vrijdag afgelopen is, niet in dit spel zitten.
Heeft iemand anders nog mogelijkheden hoe ze wel in het spel zouden kunnen zitten of nog andere rollen die sowieso niet meedoen?
 

DeletedUser20542

Gast
Een beetje activiteit kan geen kwaad met de deadline over een paar uur, mm?

Rabbid heb ik nog niet gezien, maar hij is naar mijn mening de beste speler die meedoet.
 

DeletedUser16004

Gast
Een beetje activiteit kan geen kwaad met de deadline over een paar uur, mm?

Rabbid heb ik nog niet gezien, maar hij is naar mijn mening de beste speler die meedoet.

Kan je niet beter op iemand stemmen die in ieder geval nog reageert hier?
Anders moeten we straks heel lang gaan wachten voor de BM weer besloten heeft wie het wordt.
En als jij activiteit zo belangrijk vind, waarom reageer je dan niet gewoon op mijn post?

Omdat ik belangrijk vind dat de BM in ieder geval actief is zou ik gaan op mitchjol of ydeger;)
En aangezien ik zelf mitchjol ben stem ik voor ydeger.

Overigens stel ik mezelf ook verkiesbaar als BM, omdat ik snel een beslissing zal maken en heel vaak wel door heb wat de beste beslissing is. (Daarmee zeg ik niet altijd, want dat is natuurlijk onmogelijk;) )
Als lynch neem ik iemand die nog niet gepost heeft dus POTG
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ga ook voor iemand die actief is als bm en dan ga ik liever voor ydeger, hij heeft (geloof ik) meer ervaring dan Mitchjol en ik geloof dat yde qua posts ook beter inhoudelijk kan posten.
Waarom stem je op potg btw mitch?
 

DeletedUser

Gast
Robin is wel goed denk ik

Op basis waarvan heb je besloten je stem op mij te zetten, Mitch, en dus niet op de andere persoon die nog niet gepost had? (Robin)
 

DeletedUser20542

Gast
Volgens mijn theorie kunnen homnibus (omdat er maar 6 spelers meesmurfen) en babysmurf(omdat het potje uiterlijk vrijdag afgelopen is, niet in dit spel zitten.
Heeft iemand anders nog mogelijkheden hoe ze wel in het spel zouden kunnen zitten of nog andere rollen die sowieso niet meedoen?
Moet ik op deze post reageren, Micthjol? Wat mij betreft is dit bijzaak en niet nuttig. Draagt het bij aan de activiteit als ik beaam dat Premiejager er wss niet in zit? Dit is geen uitgangspunt voor een discussie.
 

DeletedUser20542

Gast
Chooter is ook niet constructief. En waarom zegt Rabbid niks :(
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
chooter, mitchjol vind ik niet verdacht spelen, chooter is inactief dus niet van toegevoegde waarde imo.
 

DeletedUser16004

Gast
Ik ga ook voor iemand die actief is als bm en dan ga ik liever voor ydeger, hij heeft (geloof ik) meer ervaring dan Mitchjol en ik geloof dat yde qua posts ook beter inhoudelijk kan posten.
Waarom stem je op potg btw mitch?
Dat heb ik al in mijn post aangegeven, omdat hij één van de twee mensen is die nog niet gepost heeft. En ik gewoon een keus moest maken tussen rabbid en POTG
Robin is wel goed denk ik

Op basis waarvan heb je besloten je stem op mij te zetten, Mitch, en dus niet op de andere persoon die nog niet gepost had? (Robin)

Op basis van dat ik het meest verwachtte dat Rabbid nog wel zou gaan posten in plaats van jij. Maar aangezien ik zie dat rabbid nu ook één post gemaakt heeft en jij voor Rabbid stemt omdat je hem goed denkt te vinden, maar hij niet eens gepost heeft.
En ik de vraag van rabbid wel redelijk vond:
rabbid zei:
Waarom de keuze van chooter boven Rabbid, Ydeger?
En jij op iemand als lynch stemt omdat die niet verdacht is, blijf ik op jou
Moet ik op deze post reageren, Micthjol? Wat mij betreft is dit bijzaak en niet nuttig. Draagt het bij aan de activiteit als ik beaam dat Premiejager er wss niet in zit? Dit is geen uitgangspunt voor een discussie.
Ik vind het wel nuttig om te bedenken wat er in zit, zodat de smurfen net zoveel kans hebben om een beetje een idee te hebben van de rolverdeling als gargamel(aangezien gargamel al weet hoeveel gargamels/azraëls erin zitten)
Waarom ben jij eigenlijk zo hard bezig met Rabbid te verdedigen?
hem tot BM maken, niet op hem stemmen en zelfs zeggen waarom zegt Rabbid niks:(, alsof je het bijna erg vind dat je hem zo een reden moet geven om iets te zeggen, want anders zal je op hem moeten stemmen. En jij wil je kat natuurlijk niet kwijt?
Is dat de reden?
 

DeletedUser23442

Gast
Oeps wat is het alweer laat :O
Helaas zijn er wat dingen wat onverwachts uitgelopen...

Nouja, ik ben te moe om hier wat moois van te smurfen, sorry

Dus even enkel het inhoudelijke stukje

Ydeger en Rabbid hebben evenveel BM stemmen --> Randomgenerator
Ydeger is de nieuwe BM

Chooter is lynch, hij was beschermengel
Rabbid is lunch, hij was jager
Ydeger wordt geschoten, hij was wolf

Ydeger mag een nieuwe burgermeester aanwijzen in het topic

Klaagmuur:

Pas op voor gargamel!

De volgende deadline is donderdag om 22:30
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan