• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW 174 - Anoniem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Anoniem

Aantal spelers: max. 10
Claimen: Aan
Netwerken: Uit
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Nee
Manier van stemmen: In het topic. Rood. Groen.
Eindtijd stemmen: 21.30
Rollen: Onbekend.
Anoniem?: Iedereen zal een anoniem forumaccount krijgen waarmee hij/zij moet posten. Jullie echte forumaccounts worden niet gebruikt.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Spelerslijst:
Aad de Adelaar
Eddy de Eland
Fred de Fret
Gerrit de Geit
Harry de Haas
Igor de Ijsbeer
Jasmijn de Jak
 

DeletedUser

Gast
Ik, Harry, wil graag burgemeester worden.
Ik zal hieronder even een paar redenen aandragen waarom je mij als burgemeester wilt hebben.
1) Ik hoor wolfse praktijken vanaf een enorme afstand, met mijn grote oren! Niets ontsnapt aan mij!
2) Ik ben heel klein, waardoor ik heel makkelijk overal bovenop kan zitten. Probeer dat maar eens als jak of ijsbeer!
3) Ik ben geen wolf en weet ook helemaal niets van wolven-dingen af! Mijn naam is haas!
 

DeletedUser

Gast
Ik, Harry, wil graag burgemeester worden.
Ik zal hieronder even een paar redenen aandragen waarom je mij als burgemeester wilt hebben.
1) Ik hoor wolfse praktijken vanaf een enorme afstand, met mijn grote oren! Niets ontsnapt aan mij!
2) Ik ben heel klein, waardoor ik heel makkelijk overal bovenop kan zitten. Probeer dat maar eens als jak of ijsbeer!
3) Ik ben geen wolf en weet ook helemaal niets van wolven-dingen af! Mijn naam is haas!

1) Ijsberen hebben niet alleen een goed gehoor, maar ze kunnen ook extreem goed zien en ruiken! Stem dus voor mij!
2) Ik ga eens op je zitten, om te testen of dat je nog overal op zal kunnen zitten.
3) Ik ben een ijsbeer, geen wolf, dus stem op mij!

Mooie redenen allemaal!
 

DeletedUser

Gast
1) Ijsberen hebben niet alleen een goed gehoor, maar ze kunnen ook extreem goed zien en ruiken! Stem dus voor mij!
2) Ik ga eens op je zitten, om te testen of dat je nog overal op zal kunnen zitten.
3) Ik ben een ijsbeer, geen wolf, dus stem op mij!

Mooie redenen allemaal!

Tegen de tijd dat jij je kont hebt neergezet ben ik al een kilometer verderop hoor :O
 

DeletedUser

Gast
Succes iedereen, en weet je wie ook grote oren heeft harry? Wolven!
 

DeletedUser

Gast
Een ijsbeer zie ik eerder een team vormen met de wolf om de rest van ons op te eten.
 

DeletedUser

Gast
Zeg, Fred(/-t), jij loopt wel lekker iedereen af te kraken voor BM he :O
 

DeletedUser

Gast
Hahhahahahhahaha alle gekheid op een stokje, ik kies het bokje. Gerrit de Geit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan