• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #175 - Wild West

DeletedUser21204

Gast
img


Basis info:
Aantal spelers: Zo veel mogelijk.
Claimen: Yup.
Netwerken: Yup.
Hints: Nop.
Afscheidsbrief: Nop.
Klaagmuur: Yup.
BM-opvolging: Oude kiest nieuwe.
BM-keuze: BM kiest bij gelijkstand lynch.
Manier van stemmen: Topic, groen voor BM en rood voor lynch.
Eindtijd stemmen: 21:30
Rollen: Onbekend.
Wolven lunch: Laatste insturing telt (dus een medewolf lunchen kan).
2 dagen achter elkaar of 3 dagen apart niet stemmen = Dood.​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Spelers:

1. DonFrank - Dag 0 lunch - Wreker
2. Latdekat - Dag 5 liefdesverdriet - Oneven ziener
3. Rabbid - Dag 1 lunch - Slaapengel
4. Ydeger - Dag 5 inactief - Burger met geweer
5. WatWas - Dag 1 lynch - Wijze burger
6. Gekko - Dag 2 lynch - Wolf
7. Graecus - Dag 4 lynch - Vlamengel
8. Hippo - Dag 3 lynch - Burger
9. Heir
10. Nissassa - Dag 5 lunch - Wapensmid met geweer
11. Aran - Dag 5 lynch - Infectiewolf
12. Imrahil
13. Jeroen - Dag 3 inactiviteit - Burger
14. Alice - Dag 5 jagerschot - Nachtwaker/Sl et
15. Tristan -> Jaspenia - Dag 4 inactiviteit - Wolf
16. Roy
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Deadline dag 0: Dinsdag 21:30

Tegen dan wil ik BM-stemmen en nacht-acties (dus ook lunch) hebben. Nog geen lynch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22651

Gast
Veel succes allemaal. Ik hoop dat ik er na die lange tijd nog iets van bak. Als je het vertrouwen in me hebt, dan kun je altijd je bm-stem bij mij droppen
 

DeletedUser22651

Gast
Nee joh. RabbidRobin is een konijn, konijnen die springen van links naar rechts.

E: laten we hopen op flink wat activiteit in ieder geval.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Veel succes allemaal. Ik hoop dat ik er na die lange tijd nog iets van bak. Als je het vertrouwen in me hebt, dan kun je altijd je bm-stem bij mij droppen

Ik ga nog niet meteen een BM-stem geven. Ik ken je niet echt. Ik heb een paar potje waarin je meedeed gelezen, maar ik zal wel zien.

Wat hij daar zegt. Aran-Galad zou ik niet vertrouwen. Vertrouw Rabbid en win.

Winnen? Jij krijgt mijn stem! Of toch niet. Ik zie wel.

Nee joh. RabbidRobin is een konijn, konijnen die springen van links naar rechts.

E: laten we hopen op flink wat activiteit in ieder geval.

Ik hoop ook op flink wat activiteit. En trouwens, als konijnen willen kunnen ze best stil blijven zitten. Net als katten trouwens.
 

DeletedUser22651

Gast
Ik ga nog niet meteen een BM-stem geven. Ik ken je niet echt. Ik heb een paar potje waarin je meedeed gelezen, maar ik zal wel zien.



Winnen? Jij krijgt mijn stem! Of toch niet. Ik zie wel.



Ik hoop ook op flink wat activiteit. En trouwens, als konijnen willen kunnen ze best stil blijven zitten. Net als katten trouwens.

Kijk, goede houding. Beetje alertheid. Maar ik ken je niet. Is het misschien dan beginnende voorzichtigheid of toch ervaren alertheid?
 

DeletedUser10470

Gast
Kijk, goede houding. Beetje alertheid. Maar ik ken je niet. Is het misschien dan beginnende voorzichtigheid of toch ervaren alertheid?

Het is latdekat die achter alles, ook overduidelijk sarcasme, iets zoekt. Aan de andere kant wel een van de spelers die het actiefste is.
 

DeletedUser22651

Gast
Ai, dat soort lui kunnen we beter niet aan het bewind hebben hier. Kun je dat wat Donfrank zegt, beamen latdekat?
 

DeletedUser199

Gast
Ik stel voor dat we Claya lunchen, was dies een lekker dier
Rawr
 

DeletedUser25516

Gast
Tristan jij bent ook weinig veranderd hè

E: Oeps ik mag hier helemaal niet posten. Kan ik me nog inschrijven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Aquilifer, gelieve te verdwijnen als je niet meedoet. Dank.

E: Nee, je mag hier idd niet posten. En gezien het potje al begonnen is, kan je je logischerwijs ook niet meer inschrijven. Wel als vervanger tho. Of wachten op een volgend potje.
 

latdekat

Harpij
Het is latdekat die achter alles, ook overduidelijk sarcasme, iets zoekt. Aan de andere kant wel een van de spelers die het actiefste is.

Was inderdaad wel sarcasme. Waar zoek ik precies iets achter? Ik zeg alleen dat ik hem niet voldoende ken. Bij mijn reactie op de tweede en derde quote deed ik zelf sarcastisch. Inderdaad waar dat ik soms doorvraag op dingen die overduidelijk sarcastisch bedoeld zijn. Daar zie ik het probleem niet van in, het is niet dat wolven nooit fouten maken in hun sarcasme.

Ai, dat soort lui kunnen we beter niet aan het bewind hebben hier. Kun je dat wat Donfrank zegt, beamen latdekat?

Zie hierboven.

Vind je konijn ook niet lekker?

Ik heb gehoord dat wolven konijnen lekker vinden.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga waarschijnlijk dit hele forum vergeten, allemaal de schuld van Tristan als ik inactief ben hier. Ik ga m'n best doen om het niet te vergeten though.

Anyways ik heb dit in al jaren niet meer gespeeld, dus ik kijk het even aan alvorens ik iets nuttigs kan zeggen (voor zover ik dat überhaupt kan)
 

DeletedUser22651

Gast
Was inderdaad wel sarcasme. Waar zoek ik precies iets achter? Ik zeg alleen dat ik hem niet voldoende ken. Bij mijn reactie op de tweede en derde quote deed ik zelf sarcastisch. Inderdaad waar dat ik soms doorvraag op dingen die overduidelijk sarcastisch bedoeld zijn. Daar zie ik het probleem niet van in, het is niet dat wolven nooit fouten maken in hun sarcasme.



Zie hierboven.



Ik heb gehoord dat wolven konijnen lekker vinden.

Ik weet even niet welke kant hierin ik verstandig kan zijn te kiezen. Tot nu toe heb ik echter geen aanleiding om Donfrank te geloven. Kun je misschien een voorbeeld geven?
 
Bovenaan