• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #180 - De vergiftiging

latdekat

Harpij
WvW #180 - De vergiftiging

Latdekat zat rustig in zijn zetel, voor even ver weg van alle problemen van de Wakkerdammers. Hij genoot ervan, omdat hij normaal gezien, als burgemeester zijnde, al die problemen moest aanpakken. Plots stormde één van de burgers binnen en hij begon een probleem uit te leggen, waar hij mee te kampen had. 'Stop!' zei Lat, want ja, hij wou verder luieren. 'Dien je problemen maar in bij mijn secretaris.' De burger ging weg, en Lat ging eten, het was namelijk net middag. Na het eten ging hij weer rustig in zijn zetel zitten, en viel na een tijdje in slaap. Helaas is hij nooit meer wakker geworden. De begrafenis was pijnlijk voor iedereen, er was namelijk in hun opinie geen betere burgemeester te vinden. Wakkerdam was voor altijd veranderd.

Wat later kwam een bericht bij de ex-secretaris van de burgermeester, dat als volgt ging:

"Let op! Ik heb een vermoeden dat er mensen met kwade bedoelingen rondzwerven in de stad, die een aanslag willen plegen op de Wakkerdammers, te beginnen bij de burgemeester! Waarschijnlijk door voedselvergiftiging!"

De ex-secretaris besloot om een stemming voor burgemeester te organiseren. Want zo, en alleen zo, konden ze die misdadigers tegen gaan.

Instellingen:

Aantal spelers: Zoveel mogelijk
Claimen: Ja
Netwerken: Ja
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Ja
BM-opvolging: Oud kiest nieuw
BM-keuze: Anderhalve stem, als het dan nog gelijkstand is, kiest de burgemeester tussen de verschillende lynchkandidaten.
Manier van stemmen: Groen en rood, vetgedrukt.
Eindtijd stemmen: 22:00

Rollen:

Onbekend. Wel zullen er, buiten de wolven en de burgers, niet meer dan drie keer dezelfde rol in zitten. Alle rollen komen uit het regels- en rollen-topic, misschien met zeer lichte aanpassingen.

Inactiviteitsregeling:

Twee keer achter elkaar niet stemmen, of drie keer niet stemmen in totaal.

Deadlines:

18/07 22:00 = BM + nachtacties
19/07 22:00 = Lynch + lunch + nachtacties

Overige info:

-Acties worden doorgestuurd via conversaties, acties die via Skype zijn tellen niet mee.
-Voor vragen kan je me wel contacteren via Skype (latdekat)

1. Kyraco
2. ShovingNE2
3. Chrimson Chin
4. Araluen
5.Graecus 001
6. DonFrank
7. juno2
8. Nissassa
9. Ronnie
10. Alice
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, iedereen veel succes

Edit: ben ik te vroeg met posten? :O
 

DeletedUser27202

Gast
Hey succes iedereen!

Ik stel me beschikbaar voor bm, omdat ik ervaring heb met situaties waarin ik moeilijke beslissingen moet nemen. Ik ben immers chef-booroperator van boorteam 2!

Gr Ronnie
 

DeletedUser21204

Gast
Succes iedereen. Uiteraard wil ik ook wel BM worden. Liefst dit keer helemaal worden en niet onterecht voortijdig worden neergehaald door een heks. Bij voorbaat dank.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik weet het niet, misschien wil ik juist wel stemmen op Kyroca x)
 

DeletedUser26004

Gast
Een vissenkom met revolver ronnie en graecus: rip. We mogen blij zijn dat heir er niet is.

I.i.g. wil ik wel BM worden. Al vind ik Nissassa ook een goeie keuze.
 

DeletedUser27202

Gast
Stem niet op conceptation Showving, Ronnie is veel beter!

Gr Ronnie
 

DeletedUser10470

Gast
Hey succes iedereen!

Ik stel me beschikbaar voor bm, omdat ik ervaring heb met situaties waarin ik moeilijke beslissingen moet nemen. Ik ben immers chef-booroperator van boorteam 2!

Gr Ronnie

Nou, dan ben jij niet de juiste persoon, want een BM hoeft helemaal geen moeilijke beslissingen te nemen!

Stem op mij, de vorige WvW heb ik ook mijn partij als BM naar de winst geholpen. Dat wil ik nu weer doen, maar dan aan de goede kant :)

Zowiezo klink "Revolver" nogal boefjesachtig, stem niet op hem!
 

DeletedUser26004

Gast
De eerste gedachte waar ik dit potje mee in ga is dat je nooit donnie moet vertrouwen, na vorige potje :p
 

DeletedUser27202

Gast
Nou, dan ben jij niet de juiste persoon, want een BM hoeft helemaal geen moeilijke beslissingen te nemen!

Stem op mij, de vorige WvW heb ik ook mijn partij als BM naar de winst geholpen. Dat wil ik nu weer doen, maar dan aan de goede kant :)

Zowiezo klink "Revolver" nogal boefjesachtig, stem niet op hem!

Goede kant is nogal subjectief toch? Ik vertrouw deze man niet! stem op ronnie voor bm.
Trouwens, revolver is niet boefjesachtig, lucky luke gebruikt een mooie colt zesschotsrevolver!

Gr Ronnie
 

DeletedUser10470

Gast
Goede kant voor de meesten hier (mag ik hopen).

Ik vertrouw jou niet, dus stem op mij voor BM! Volg mij, stem op DonFrank!
 

DeletedUser27202

Gast
Geen reactie op mijn revolverargument??? Dacht ik al

Gr Ronnie
 

DeletedUser10470

Gast
Goedjes hebben geen revolvers nodig, enkel misschien een geweer voor een jager. Maar slechtjes vinden het nogal lastig en pakken dan uit noodzaak een revolver om toch iemand die goed is van kant te maken! Stem niet op Ronnie.
 

DeletedUser27202

Gast
wolven hebben tanden, geen revolvers, je argument houdt geen steek en je probeert me wanhopig verdacht te maken. heb je soms iets te verbergen????

Gr Ronnie
 

DeletedUser27202

Gast
Die van burgers zijn niet geschikt om iemand te vermoorden, die van wolven duidelijk wel. Wtf man, je bent echt wanhopig.

Gr ronnie
 

DeletedUser26399

Gast
Ben beetje laat, maar ik vertrouw beiden niet, waarom zouden ze gee ruzie in scene zetten zodat een van de twee BM is, dus laat het spreekwoord

als er 2 honden vechten om 1been, loopt de derde ermee heen, de derde is hier Graecus 001
 
Bovenaan