• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #181 - Fairly Odd Parents

DeletedUser26004

Gast
x) Laten we dit potje maar snel vergeten. En jas, ik zette op jou door aangezien jij jager claimde. En dat was niet in overeenstemming met zieke, dus moest jij wel wolf zijn ;)
 

DeletedUser21575

Gast
Nu snap ik inderdaad hoe die PM in elkaar stak x) Dubbel orakel, echt + vals. Het was zo'n onwaarschijnlijke situatie, dat het niet eens in me opkwam. Ik was dingen aan het zoeken over zieke bijrollen x)
 

DeletedUser

Gast
Nu snap ik inderdaad hoe die PM in elkaar stak x) Dubbel orakel, echt + vals. Het was zo'n onwaarschijnlijke situatie, dat het niet eens in me opkwam. Ik was dingen aan het zoeken over zieke bijrollen x)
Ik zal je nog iets onwaarschijnlijks vertellen: Crimson liet de orakeling van Yde doorgaan ondanks dat hij lunch was, en HoC kreeg een PM waarin stond dat ik zowel burger als sjamaanse wolf was. We hadden weer precies dezelfde personen uitgekozen. x)
 

DeletedUser

Gast
1. ShovingNE2 - Chet Ubetcha (onderzoeker)
2. Genade - Crocker (valse orakelwolf)
3. Imrahil - Jurgen Von Strengel (rechter)
4. Araluen - Vicky (wolf)
5. Jaspenia - Eddie (zieke)
6. Nissassa - Wanda (beschermengel V1)
7. Ufrhrt aka Ydeger - Timmy Turner (orakel)
8 Heir - Crimson Chin (priester V1)
 

DeletedUser27202

Gast
Haha, waardeloos potje van de goedjes, met name shoving die zich wel erg makkelijk in de luren liet leggen. Volgende keer beter makker!

Gr Ronnie
 

DeletedUser20542

Gast
Toen Jaspenia zieke bleek en ik werd geluncht, ging ik dus echt niet Shoving BM maken, want het was gewoon vreemd. Ik dacht volgens mij aan een valse orakelwolf en een ketter oid. Hoe dan ook, ik vertrouwde het niet, dus toen maakte ik de persoon BM die zo'n beetje werd verdacht door Shoving. Aiaiai.
 

DeletedUser26004

Gast
Was Genade nou zo goed als wolf? Of was ik gewoon zo stom als goedje :p
 

DeletedUser

Gast
Toen Jaspenia zieke bleek en ik werd geluncht, ging ik dus echt niet Shoving BM maken, want het was gewoon vreemd. Ik dacht volgens mij aan een valse orakelwolf en een ketter oid. Hoe dan ook, ik vertrouwde het niet, dus toen maakte ik de persoon BM die zo'n beetje werd verdacht door Shoving. Aiaiai.
Wat jij deed was volkomen begrijpelijk. Als jij aan Shoving de rol van Jaspenia laat zien, Shoving zegt dat Jaspenia wolf is en jij bij Shoving claimt, is het inderdaad een tikje vreemd als Jaspenia dan geen wolf blijkt en jij de lunch. Ik zou het ook niet hebben vertrouwd. Jij kon niet weten dat Shoving had verzwegen dat hij twee rollen zag bij Jaspenia en dat hij jouw rol aan mij had doorverteld.

Was Genade nou zo goed als wolf? Of was ik gewoon zo stom als goedje :p
Twee van je acties waren niet handig. Je had Ydeger precies moeten laten weten wat je had gezien en je had de PM van Ydeger niet mogen doorbrieven aan mij. Verder vind ik je fouten niet erg zwaar wegen. Als jij binnenkrijgt dat Jaspenia een slechte rol heeft, en Ydeger vertelt dat hij orakel is en jou inderdaad Jaspenia heeft laten zien, en Ydeger is de enige met die claim... ben je geneigd het te vertrouwen.

Wat mij vertrouwen betreft: Anderen zijn je voorgegaan. :p
 

DeletedUser

Gast
Oh, trouwens, Crimson, nog wel een opmerking over het potje: Ik vond het niet fijn dat alle rollen gekoppeld waren aan een naam. Op die manier kon je er wolven uitwerken door namen ipv rollen te gaan claimen. Als wolf moet je dan informatie over de serie opzoeken om een geloofwaardige naam te vinden, en als die naam matcht met de naam van een ander, weet die ander onmiddellijk dat je wolf bent. Zonder dat er één rol geclaimd is.
 

DeletedUser21575

Gast
Dan moet je nadenken en een secundair karakter kiezen, iemand die niet logischerwijs bij de eerste 8 namen zouden zitten. Chester, AJ, tootie o.i.d. dan zit je altijd goed. Zo deden we dat ook bij star wars potjes.
 

DeletedUser

Gast
Oh, trouwens, Crimson, nog wel een opmerking over het potje: Ik vond het niet fijn dat alle rollen gekoppeld waren aan een naam. Op die manier kon je er wolven uitwerken door namen ipv rollen te gaan claimen. Als wolf moet je dan informatie over de serie opzoeken om een geloofwaardige naam te vinden, en als die naam matcht met de naam van een ander, weet die ander onmiddellijk dat je wolf bent. Zonder dat er één rol geclaimd is.

Er zitten genoeg personages in de serie dus het was makkelijk om een naam te claimen.

E: ninja'd
 

DeletedUser

Gast
Dan moet je nadenken en een secundair karakter kiezen, iemand die niet logischerwijs bij de eerste 8 namen zouden zitten. Chester, AJ, tootie o.i.d. dan zit je altijd goed. Zo deden we dat ook bij star wars potjes.
En daarmee is iemand die een centraal karakter claimt praktisch bewezen.
 

DeletedUser27202

Gast
hallo, genade, geen anglicismen aub. In het Nederlands spreken we van een personage. Let je daar een beetje op in de toekomst?

Gr Ronnie
 

DeletedUser27202

Gast
Als Nissassa in de sloot springt, spring jij er dan achteraan?

Gr ronnie
 
Bovenaan