• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #181 - Fairly Odd Parents

DeletedUser27202

Gast
Ik schatte jou niet in als iemand die zijn taalfouten op iemand anders afschuift :(. Dit valt me erg tegen eigenlijk.

Gr ronnie
 

DeletedUser

Gast
Ik schatte jou niet in als iemand die zijn taalfouten op iemand anders afschuift :(. Dit valt me erg tegen eigenlijk.

Gr ronnie
Geef gewoon toe dat je niet zag dat Nissassa dezelfde taalfout maakte. (Voor zover het een taalfout betreft.)
 

DeletedUser27202

Gast
Ik spreek nissassa niet aan, maar jou. Ik had het van jou niet verwacht. Wat nissassa doet, heeft hier niks mee te maken.

Gr Ronnie
 

DeletedUser

Gast
De werkelijk reden dat je mij aanspreekt en Nissassa er 'niet toe doet' is omdat jou de 'taalfout' van Nissassa niet was opgevallen. Het valt me erg tegen eigenlijk dat je je in verschillende bochten gaat wringen om dat niet toe te hoeven geven.
 

DeletedUser27202

Gast
Nee hoor, de werkelijke reden reden is dat ik van jou beter verwacht en van nissassa niet. Overigens snap ik niet waarom je 'taalfout' tussen aanhalingstekens denkt te moeten zetten?

Gr Ronnie
 

DeletedUser

Gast
Dat doet me deugt, dat je van mij beter verwacht. :)
De reden dat ik 'taalfout' tussen haakjes zet, is omdat ik zelf minder problemen heb met het gebruik van het woord 'karakter' ipv 'personage', hoewel het idd is overgenomen uit het Engels.
 

DeletedUser27202

Gast
Dus jij bepaalt de regels????????
En ik mag hopen dat je 'deugt' met opzet foutief geschreven hebt?

Gr Ronnie
 

DeletedUser21575

Gast
Nee hoor, de werkelijke reden reden is dat ik van jou beter verwacht en van nissassa niet. Overigens snap ik niet waarom je 'taalfout' tussen aanhalingstekens denkt te moeten zetten?

Gr Ronnie

Wow, Ronnie even chillen vriend. Als men anglicismen op dit forum wil gebruiken is dat prima. Als je dat niet graag ziet zijn er voldoende andere fora waar je je naartoe kunt verplaatsen. Het is immers niet bij de wet (of de forumregels) verboden om anglicismen te gebruiken. Het is jammer voor jou dat jij je hieraan stoort, echter is dat jouw probleem. Je hoeft hiermee het topic niet vol te spammen met jouw reacties op deze uitspraken.

Zeker wanneer deze uitspraken volledig offtopic gaan, (kijk nog zo'n Engels leenwoord) Want dat is wel tegen de forumregels ;)
 

DeletedUser27202

Gast
Offtopic is inderdaad een engels leenwoord, geen anglicisme. Er is dus helemaal niks mis mee. Daarnaast is het niet jouw taak om te gaan minimodden ;)

Gr ronnie
 

DeletedUser21204

Gast
Guys, serieus, Ronnie is een troll-dubbeltje, ga er toch niet zo op in
 

DeletedUser27202

Gast
Dat zeg je nu al een week, maar ik heb je nog steeds niet in mijn vermeende 'skype' gezien.

Gr ronnie
 
Bovenaan