• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #182 - De vergiftiging 2.0

DeletedUser21575

Gast
De nissassa achter je eerdere comment leek op een goedkope counter. Het gebrek aan kleur was me niet opgevallen tbh.
 

DeletedUser27202

Gast
Mja, wel een beetje jammer dat dat dan je argumentatie after the fact wordt.
 

latdekat

Harpij
Dag 1

Een nieuwe dag, een nieuw begin. Een nieuwe jacht op vijanden, die deze keer weeral in ons midden zitten. Die de intentie hebben om ons allemaal uit te roeien. Te beginnen bij de machtigen. Zo stilletjes aan het verzet uitroeien, en iedereen vergiftigen. Enkele burgers, die zojuist Imrahil als nieuwe burgermeester van Wakkerdam hebben benoemd, waren de laatste weerstand. Ze besloten om de oude praktijken weer te gebruiken en zo iemand vannacht de strop om doen. Ze stemden, maar raakten er niet over eens. Wordt het nu Crimson of Ronnie die sterft? Alleen Imra zal hierop een antwoord kunnen bieden. Dit zal dan ook zijn laatste daad zijn. Omdat lynch voor lunch komt, mag hij vannacht beslissen, maar hij sterft ook aan de lunch. Hierdoor mag hij dan ook een nieuwe burgemeester aanduiden.
 

DeletedUser27202

Gast
He, een onsportieve lunch, wiens kansen op wolf zijn worden nu toch ineens grandioos verhoogd :eek:

spoiler: die van nissassa
 

DeletedUser21575

Gast
We zitten met 7 spelers. Ik hoop dat er maar 1 wolf in zit. Maar in deze samenstelling vraag ik me even af; wat zou jij een 'sportieve' lunch vinden? Wie van de spelers acht jij slachtwaardig op dag 1? Je gaf zelf al aan dat iedereen gereageerd had op een begeven punt in de pot. Dus een inactieverd was er niet tot vlak voor de lynch.

Daarnaast ben ik juist een speler die altijd sportief luncht, tenzij een 2e wolf liever anders speelt. Dan kan het nog wel eens een discussie worden. Maargoed, prima inhaak voor een lynch morgen hoor. Je doet je best maar.
 

DeletedUser27202

Gast
Jij? Sportief lunchen? lol x). Ik zou bijvoorbeeld mezelf of crimson eruit halen. Daarnaast, waarschijnlijk ben ik dood morgen, dus dat boeit allemaal weinig.

Edit:

als je natuurlijk zegt dat het niet bestaat, kun je inderdaad altijd pretenderen dat je het nooit doet:
onsportief lunchen bestaat niet. Als je aan een spel meedoet met de intentie om te winnen moet je de tools gebruiken die je hebt om er voor te zorgen dat jouw winst vast staat. Jij noemt het onsportief lunchen, ik noem het een winnaarsmentaliteit :D
https://nl.forum.grepolis.com/index...n-van-wakkerdam-170-spel-of-niet.35725/page-6
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Jij? Sportief lunchen? lol x). Ik zou bijvoorbeeld mezelf of crimson eruit halen. Daarnaast, waarschijnlijk ben ik dood morgen, dus dat boeit allemaal weinig.

Edit:

als je natuurlijk zegt dat het niet bestaat, kun je inderdaad altijd pretenderen dat je het nooit doet:

https://nl.forum.grepolis.com/index...n-van-wakkerdam-170-spel-of-niet.35725/page-6
Uiteraard, ik vind onsportief lunchen zelf ook niet chill om mee te maken. Touché op de ninja, maar dat was gewoon een actie / reactie opmerking. Één opmerking maakt niet een tiental wolvenpotjes aan stemgedrag ongedaan ;)

Maar om even terug te komen op het eerste deel van je post, jij zegt dat de enige sportief op jezelf of Crimson is. Daarmee kan ik het dus ook opvatten dat of jij of Crimson wolf zijn. Aangezien een 'sportieve' lunch dan uitgesloten is. Of redeneer ik dat dan verkeerd?
 

DeletedUser27202

Gast
Ik geef alleen wat voorbeelden, zoals jij vraagt (je kan het ook in mijn post zien: 'bijvoorbeeld', zoek op in het woordenboek, niet heel ingewikkeld). Ik vind niet dat crimson iets bijgedragen heeft, en tot vanavond was de inbreng van mezelf best minimaal. Daarmee zeg ik uiteraard niet dat hij of ik wolf is. Dat je mijn woorden op die manier verdraait is een vrij retarded poging om mij verdacht te maken. Ikzelf ben geen wolf. Of crimson dat is, moet je aan hem vragen.

Overigens, wat mijn stem op Crimson betreft: hij nam slechts eenmaal de moeite om te reageren in het topic, en dat was om ervoor te zorgen dat een lynchstem op hem verwijderd zou worden. Hij leest dus wel, maar draagt niks bij tot hij zelf op een negatieve manier in de spotlight staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Laat me leven imra, ik ben priester.

E:
Ik geef alleen wat voorbeelden, zoals jij vraagt (je kan het ook in mijn post zien: 'bijvoorbeeld', zoek op in het woordenboek, niet heel ingewikkeld). Ik vind niet dat crimson iets bijgedragen heeft, en tot vanavond was de inbreng van mezelf best minimaal. Daarmee zeg ik uiteraard niet dat hij of ik wolf is. Dat je mijn woorden op die manier verdraait is een vrij retarded poging om mij verdacht te maken. Ikzelf ben geen wolf. Of crimson dat is, moet je aan hem vragen.

Overigens, wat mijn stem op Crimson betreft: hij nam slechts eenmaal de moeite om te reageren in het topic, en dat was om ervoor te zorgen dat een lynchstem op hem verwijderd zou worden. Hij leest dus wel, maar draagt niks bij tot hij zelf op een negatieve manier in de spotlight staat.

Wat moet ik bijdragen als er nog niets is gezegd behalve een random stem op mij? xd

Lijkt me een goedkope poging om mij zwart te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Laat me leven imra, ik ben priester.

E:


Wat moet ik bijdragen als er nog niets is gezegd behalve een random stem op mij? xd

Lijkt me een goedkope poging om mij zwart te maken.

Hè kijk, een van de twee die eventueel sterft doet een claim plaatsen. De ander niet. Interessant.
 

DeletedUser27202

Gast
Je had op zijn minst de moeite kunnen nemen om te stemmen? Dat geldt overigens ook voor al die andere luilakken. Alleen voor die stem op jou even iets laten horen is gewoon erg matig.
Ik ben burger, mocht het wat uitmaken.]

E: he, een ninja die niet op mijn andere post reageert.

E2: Ik ga maar eens naar bed. Ik snap dat mijn burgerclaim nogal slapjes overkomt naast die van Crimson, en het is begrijpelijk als ik daardoor gelyncht word. In dat geval blame ik gewoon relax :p. Wat Crimsons claim betreft: die komt op mij vrij geloofwaardig over, al was het maar omdat een priester èn ketter me met dit spelersaantal wat veel lijkt. Al is het ook wel weer zo dat één standaard wolf en een slecht hulpje dat de wolf niet kent eventueel zou kunnen, of zelfs een ketterse wolf. In ieder geval is het moeilijk om die claim te bewijzen tenzij er door zijn wijwater iemand het loodje legt, maar een potentiële priester is volgens mij meer waard dan een burger, dus ripperdepip.

E3: ik bedacht me net (terwijl ik in bed lag- slapen is een lastige zaak), er waren maar 2 lynchstemmen, dus presumably maar twee mensen die ten tijde van de deadline actief waren. Er was echter wel een lunch. Nu kan het zijn dat de lunch al eerder ingestuurd was of dat een wolf expres niet lynchte, maar zo'n toevalletje vergroot mijns inziens wel de kans dat nissassa een wolfje is, aangezien ik er dus geen ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Excuses voor mijn inactiviteit.

Nissassa jij en sportief lunchen? Lolz, nee. :p Ook ik vind dat 'sportief lunchen' een vreemde term is en neem het je niet kwalijk, maar je snapt wel wat ik bedoel. Maar trouwens, Imra is geen onsportieve lunch. In mijn ogen is Imra overrated.

Ik stel voor de speler met de priesterclaim te laten leven. Hoewel Ronnie me nu ook wel goedje lijkt omdat hij min of meer hetzelfde zegt.

Tegen de avond ben ik er weer.
 

latdekat

Harpij
Ik zou liefst wat snel de lynch en nieuwe BM van Imra doorkrijgen, anders zal ik me genoodzaakt voelen om de deadline uit te stellen. Imra heeft nog even de tijd, maar liefst niet te laat.
 

latdekat

Harpij
Ronnie wordt lynch, hij was burger!

Imra stierf dus en was beschermengel.

Yde wordt de nieuwe BM.

Volgende deadline: vanavond 22:00
 

DeletedUser20542

Gast
Jij? Sportief lunchen? lol x). Ik zou bijvoorbeeld mezelf of crimson eruit halen. Daarnaast, waarschijnlijk ben ik dood morgen, dus dat boeit allemaal weinig.

Edit:

als je natuurlijk zegt dat het niet bestaat, kun je inderdaad altijd pretenderen dat je het nooit doet:

https://nl.forum.grepolis.com/index...n-van-wakkerdam-170-spel-of-niet.35725/page-6
Ja, ze gaan echt iemand lunchen die een grote kans maakt om lynch te worden.

Laat me leven imra, ik ben priester.

E:


Wat moet ik bijdragen als er nog niets is gezegd behalve een random stem op mij? xd

Lijkt me een goedkope poging om mij zwart te maken.
Bewijs jezelf?
 
Bovenaan