• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #183 - Een stille Dood

latdekat

Harpij
Maar zij waren zelfs in het geval dat jij op hen zou stemmen niet per se lynch, aangezien het dan 2-2 zou staan in stemmen, dus dan doodde je hen niet perse.

Jawel. Ik heb in mijn bericht geschreven dat ik dan op mezelf had gestemd voor BM. En zelfs 2-2 is beter dan 3-1. Dan is er nog een kans dat hij het overleeft.
 

DeletedUser20432

Gast
Ik ben helaas niet overtuigd Latdekat
Daarom word jij vandaag mijn lynch.
 

DeletedUser27281

Gast
Omdat gigagiratina een nogal vreemde redenering volgt, naar mijn mening, en ik latdekat zijn beargumentatie hem het voordeel van de twijfel geeft, dtem ik op gigagiratina
 

DeletedUser20432

Gast
En wat maakt het dat je lat het voordeel van de twijfel geeft maar mezelf niet? Dit lijkt me gewoon een counterstem zonder veel argumentatie.
 

DeletedUser27281

Gast
Zijn argumentatie lijkt me op dit moment vrij solide, jij maakt er alleen maar iets "verdacht" van. misschien een actie om jezelf minder verdacht te maken?
 

latdekat

Harpij
Ik ben helaas niet overtuigd Latdekat
Daarom word jij vandaag mijn lynch.

En door wat ben je niet overtuigd? Want ik zie je nu niet iets weerleggen of argumenten aanhalen. Je redenering heb ik weerlegd, mocht je daar niet voldoende in zien hoor ik graag je redenen. Tot zolang vind ik dit een gemakkelijke stem.

Omdat gigagiratina een nogal vreemde redenering volgt, naar mijn mening, en ik latdekat zijn beargumentatie hem het voordeel van de twijfel geeft, dtem ik op gigagiratina

Je geeft mij het voordeel. Dat betekent toch niet dat hij meteen slecht is? Misschien is hij gewoon een goedje dat het mis heeft? Of hoe ben jij zo zeker van je zaak?
 

DeletedUser27281

Gast
Je geeft mij het voordeel. Dat betekent toch niet dat hij meteen slecht is? Misschien is hij gewoon een goedje dat het mis heeft? Of hoe ben jij zo zeker van je zaak?

ik heb nooit gezegd dat ik 100% zeker ben van mijn zaak, maar er zijn enkele berichten tussen jullie over en weer gegaan, en terwijl jij telkens nieuwe argumenten voor je onschuld aanhaalde, bleef gigagiratina jou als een slechtje aanduiden, zonder met nieuwe argumentatie af te komen, hoewel de argumentatie waarmee hij begon weerlegt waren met steeds nieuwe argumentatie van jou. Lijkt me dat hij een zondebok nodig heeft...
 

DeletedUser

Gast
ik heb nooit gezegd dat ik 100% zeker ben van mijn zaak, maar er zijn enkele berichten tussen jullie over en weer gegaan, en terwijl jij telkens nieuwe argumenten voor je onschuld aanhaalde, bleef gigagiratina jou als een slechtje aanduiden, zonder met nieuwe argumentatie af te komen, hoewel de argumentatie waarmee hij begon weerlegt waren met steeds nieuwe argumentatie van jou. Lijkt me dat hij een zondebok nodig heeft...
Jij hebt toch ook gewoon een zondebok nodig in giga? Ik volg je logica niet echt. En aangezien giga en lat me wel goed lijken doe ik maar neptune
 

DeletedUser27281

Gast
Jij hebt toch ook gewoon een zondebok nodig in giga? Ik volg je logica niet echt. En aangezien giga en lat me wel goed lijken doe ik maar neptune

Hmm en waaruit leid jij dan af dat ik geen goedje ben? Enkel alleen omdat ik Gigagiratina vrij snel lynchte?
Of lynch je mij omdat ook jij gewoon een zondebok nodig hebt?
 

DeletedUser

Gast
Giga

Het lijkt me wel duidelijk dat lat zijn mede-slechtje zou redden ipv hem de doodsteek te geven.
 

latdekat

Harpij
Gigagiratina. Hij stemt om onduidelijke redenen op mij, en heeft sindsdien niet meer van zich laten weten. Het was ook maar een gemakkelijke stem op mij. Nu hoor ik sommigen dat deze stem ook gemakkelijk is, maar dan had hij maar iets van zich moeten laten weten.
 

DeletedUser23442

Gast
Giga

Stemt op Lat, omdat die persoonlijk een wolfje heeft omgelegd. Daarmee lijkt Lat me eerder half bewezen dan verdacht imo...
Dus om dan op hem te gaan stemmen terwijl er zoveel mensen zijn die niets 'positiefs' voor zich hebben spreken is redelijk verdacht
 

DeletedUser20432

Gast
Oké goedjes ik hoop dat jullie dit goed uitspelen. Jaspenia hadden ik en mijn medeninja's al om ninja staan maar die is nu wel echt confirmed slecht.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zondag 21 augustus - 22.00 uur - Lynch 2 en nacht 2:
Lynch
Hoc -> Neptune
Neptune -> Gigagiratina
Giga -> Latdekat
Latdekat -> Gigagiratina
Neus -> Genius
Crimson -> Gigagiratina
Jaspenia -> Gigagiratina

Genius -> Neusje

Gigagiratina is lynch, blijkt Ninja(goed).
Jij mag elke nacht iemand doorgeven die je wilt doden. Op even nachten zijn er 2 ninja's nodig om iemand om te brengen. Op oneven 3.

Wanneer je iemand succesvol vermoord zullen alle ninja's imuun zijn voor de volgende lunch.

Heir of Carthago is lunch, blijkt Ninja(goed).
Jij mag elke nacht iemand doorgeven die je wilt doden. Op even nachten zijn er 2 ninja's nodig om iemand om te brengen. Op oneven 3.

Wanneer je iemand succesvol vermoord zullen alle ninja's imuun zijn voor de volgende lunch.


Overzicht deadlines:
Maandag 22 augustus - 22.00 uur - Lynch 3 en nacht 3.
Dinsdag 23 augustus - 22.00 uur - Lynch 4 en nacht 4
 
Bovenaan