• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #184 - Het Monster

DeletedUser21575

Gast
Niets. Niets mensen. 1 persoon, dat maakt geen mensen.

Daarnaast kan het zijn dat de uitslag vanavond wat later wordt gezet. Deadline blijft wel staan, dus zorg dat jullie nog iets doen. Nissassa is de enige die al gestemd heeft, de rest moet nog stemmen.
ik was onder de indruk dat minder mensen hadden gefaald. Excuses.
 

DeletedUser22926

Gast
Nissassa, ik vond je al verdacht zie vorige post maar na het volledig negeren van mijn en Kyras reacties is het me wel duidelijk.
Ook jaspenia, wanneer ga jij wat nuttigs brengen?
 

DeletedUser23442

Gast
Nissassa, ik vond je al verdacht zie vorige post maar na het volledig negeren van mijn en Kyras reacties is het me wel duidelijk.
Ook jaspenia, wanneer ga jij wat nuttigs brengen?
Hoi

Waar wil je dat ik nuttigheid vandaan haal?
 

latdekat

Harpij
Reageren op wat? Want eerlijk gezegd zie ik niet heel veel mogelijkheden, buiten om te zeggen dat je toch actief bent.

Maar goed.
 

DeletedUser23442

Gast
Mja, bij deze dan mijn niet extreem sterke maar beter dan niets input:

Ik begin er weinig van te geloven dat er slechtjes in zouden zitten. Ilja's rol + alle andere rollen die ik weet kan dat prima mee.

Kyra's rol niet, schijnt. Dus dat geloof/vertrouw ik niet...

Kyra
 

DeletedUser9104

Gast
Was jij niet dood?

pr20133-640x640-b-p-313131.jpg
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Allereerst komt Signlady terug tot leven (het lijkt een knoeiboel maar dat is het niet. Volledig verhaal komt na potje)

Daarnaast is het 3 - 3 gelijk. Kyra is BM. Dus Nissassa sterft.

Hij blijkt een weerwolf gemuteerd in een zeedemoon (weerwolf dat dus lid van een sekte werd, neutraal werd en zijn krachten verloor) volledige rolkomt morgenvroeg nog voor 9 uur.

Weerwolf
Weerwolf of Beul, wie zal het zeggen?

Zeedemoon
Je bent veranderd in een zeedemoon. Je bent je huidige rol en krachten kwijt, en verandert in een neutraaltje, een aparte partij.

De sirene/sekteleider neemt wss nog contact op, jullie winnen als er enkel zeedemonen/sirene in leven zijn.

Geen lunch :s

Volgende deadline is morgen normaal uur.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Het lijkt mij behoorlijk duidelijk wie er nog meer tot deze sekte behoren.
Ty voor het compleet weggeven van jullie neutraaltjes-groep enkel en alleen in een poging om mij te lynchen x) Ik hoop dat het het waard was, Jaspenia en Ilja?
 

DeletedUser9104

Gast
Ik heb geen idee waar je het over hebt kyra, maar ik ben nog steeds een goedje. Mijn kant is niet veranderd omdat ik dood ben gegaan en weer zou herrijzen. Ja, waarschijnlijk heeft een van de groepen mij geprobeerd te veranderen, maar dat is ze niet gelukt. Ik vertrouw je gewoon niet, daarom dat mijn stem op jou staat. En waarom ik zo kort voor de deadline heb gestemd? Ik moest stemmen, maar ik had er weinig zin in om dat ook nog uit te moeten leggen. Gezien ik pas op de deadline herrijs.
 

DeletedUser21204

Gast
Juist ja. En wat denk jij van Jaspenia?
100% goed, met deze lynchactie op mij samen met Nissassa?
Jij bent het er ofc ook oneens mee dat Jaspenia 99% kans heeft sektelid te zijn en dus dood moet?
 

DeletedUser22926

Gast
Kyra stem eerder op jaspenia hij is de sekteleider en voegt nog steeds nieuwe toe... vreemd om nu te gaan op ilja, als de leider er nu uit kan worden gehaald. Jaspenia
 

DeletedUser23442

Gast
Kyra stem eerder op jaspenia hij is de sekteleider en voegt nog steeds nieuwe toe... vreemd om nu te gaan op ilja, als de leider er nu uit kan worden gehaald. Jaspenia
Ik ben een sekteleider? Wut... daar ook nog argumenten ofzo voor, of vind je dat gewoon?

Verder vind ik het sws nogal dom en kort door de bocht gedacht van Kyra dat iedereen die op haar stemde ipv Nissassa bij die sekte zou horen.

Want, in die situatie, zouden ik, Ilja en Nissassa dus een sekte vormen. Dan waren we met zn 3en tegen 3 + bm. Dat hadden we nooit kunnen winnen.
Zou toch wel erg dom zijn dan om onszelf zo 'weg te geven' voor een kansloze opdracht?
 
Bovenaan