• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #184 - Het Monster

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Whoopsie, ik zat met mijn hoofd ergens anders :x
Sign -> Kyra
Heart -> Jaspenia
Lat -> Ilja
Jas -> Lat
Kyra -> Ilja

Ilja heeft de meeste stemmen.

Hij blijkt een feniks gemuteerd in een zeedemoon.

Feniks
Als een feniks zal je herrijzen, en dat is ook je plan. Zo puur als je bent, is je puurheid ook een nadeel. Als iemand je probeert van partij te veranderen (bijv. sekteleider of zombie), dan zal je ook sterven. Maar daar staat dan weer tegenover dat je herrijst. De eerste keer dat je sterft zal je terug tot leven komen. Echter, ik vermeld dit niet. Je moet wel tegen de volgende deadline dan stemmen, maar voor de rest komt er pas bij de volgende deadline een melding dat je bent herrezen. Doe er je ding mee.

Het is wel verboden contact op te nemen met doden en daarmee te communiceren. Wat levenden je vertellen is niet mijn probleem. Wanneer je sterft wordt er ook een ander tekstje gepubliceerd.


Zeedemoon
Je bent veranderd in een zeedemoon. Je bent je huidige rol en krachten kwijt, en verandert in een neutraaltje, een aparte partij.

Geen lunch :s

Volgende deadline is morgen/vandaag normaal uur.
 

DeletedUser21204

Gast
Oh en ja die had idd gister gemoeten, daar had ik niet aan gedacht, sorry. Zoals jullie al zagen was ik daarna ook weg.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Heart -> Jaspenia
Lat -> Jaspenia
Jas -> /
Kyra -> Jaspenia
Gigagiratina

Jaspenia sterft. Hij was een Medusa geïnfecteerd tot Zeedemoon.

Medusa/ Sekteleider
Jij bent de grootse leidster van het standbeeldenleger. Met jouw slangenhaar kan jij elke lunchdeadline iemand tot steen veranderen. Deze persoon verliest al zijn/haar krachten en wordt een standbeeld. Jij vormt met alle standbeelden een team van neutraaltjes dat wint door alle niet-standeelden uit te roeien. Mocht jij sterven, worden de overige standbeelden verlost van hun vloek en terug goed/slecht. (Maar zij weten dit niet, dus het is slim om dat ook niet te vertellen en hun wijs te maken dat zij dan gewoon als neutrale partij verder spelen.)

Echter zullen ze wel worden afgeleid van jouw mooie haren wanneer zij ook het doelwit zijn van de actie van een andere persoon. Dan gaat je actie niet door.

Zeedemoon
Je bent veranderd in een zeedemoon. Je bent je huidige rol en krachten kwijt, en verandert in een neutraaltje, een aparte partij.

Volgende deadline is morgen 05/09 22.00 uur.
 

DeletedUser22926

Gast
Ja was toch al het zakje de hele tijd want als ik kyra had gedood dan had de sekte gewonnen en nu kon ik toch niet meer winnen..
Daarnaast zat iedereen echt te falen met hun argumentatie dat ik het al vreemd vond maar nissassa was gewoon uitermate zwak..
Oh en als derde ik dacht van Kyra is niet te vertrouwen maar miss is dat wel omdat ze gewoon nooit te vertrouwen is dus laat ik haar maar verdedigen want als ik haar nu stab dan komt het vooral door mijn vooroordeel.
Oh en waarom dacht je dat het slim was om te zeggen " soort van is altijd de rol maar dan slechter " kyra?
 

DeletedUser21204

Gast
Jawel hij moest infecteren maar hij faalde want dat deed hij maar 1x, alleen precies in de nacht dat ik bij Lat ging slapen (ik was slet), dus toen werden we beide geinfecteerd :p
 

DeletedUser21575

Gast
Ja was toch al het zakje de hele tijd want als ik kyra had gedood dan had de sekte gewonnen en nu kon ik toch niet meer winnen..
Daarnaast zat iedereen echt te falen met hun argumentatie dat ik het al vreemd vond maar nissassa was gewoon uitermate zwak..
Oh en als derde ik dacht van Kyra is niet te vertrouwen maar miss is dat wel omdat ze gewoon nooit te vertrouwen is dus laat ik haar maar verdedigen want als ik haar nu stab dan komt het vooral door mijn vooroordeel.
Oh en waarom dacht je dat het slim was om te zeggen " soort van is altijd de rol maar dan slechter " kyra?
Wat was er uitermate zwak aan? (ik denk reageer alvast maar, de pot is toch al om)
 

DeletedUser21204

Gast
Btw, ter informatie:
Ten tijde van het gebash was ik gewoon goed, en dus slet.
En de slet was letterlijk een slet maar dan als beperking dat ik maar 1x in het hele spel bij dezelfde persoon mag gaan slapen.
En later bleek dus ook dat acties op mijn target ook opeens op mij gaan, maar dat had ik er toen nog niet helemaal uit opgemaakt :p
 

DeletedUser21575

Gast
Dus, waarom in godsnaam moest een simpele slet zo per se dood? :p
Waarom moest ik de enige zijn die een fatsoenlijk verhaal probeerde te fabriceren? Er waren mensen bezig met random calculators etc. Ik was voor de infectie ook gewoon een goedje (beul, maar ik mocht alleen slechtjes raken of ik stierf zelf ook). Ik had een voorgevoel dat Kyra de pot naar zich toe ging trekken en dat deed ze ook. De publieke praat over infecties vond plaats op het moment dat de hele pot al wist hoe laat het was, geen lunches, alleen infecties, alleen door daar zelf mee te beginnen kon ik 'makkelijk' met een legitieme reden komen om op Kyra te stemmen met een groepje spelers. Dat heart dergelijke dingen niet snapt zegt meer over zijn, dan over mijn spel x) Helaas voor ons was de opperneutraal in mijn groep op dat moment ook alweer geturncoat.
 

DeletedUser22926

Gast
Btw, ter informatie:
Ten tijde van het gebash was ik gewoon goed, en dus slet.
En de slet was letterlijk een slet maar dan als beperking dat ik maar 1x in het hele spel bij dezelfde persoon mag gaan slapen.
En later bleek dus ook dat acties op mijn target ook opeens op mij gaan, maar dat had ik er toen nog niet helemaal uit opgemaakt :p

Ja daarom dacht ik dus dat je ook gewoon goed was.. Kan gigagiratina mij niet gewoon infecteren zodat ik ook win? Ik zit er namelijk nog een dagje hierna in xD

Ik was ook echt al na dag 2 al volledig het zakje xD
 

DeletedUser18363

Gast
Zal wel intentioneel zijn van Rabbid dan, die schijnt wel van grapjes te houden.
 
Bovenaan