• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
WvW 184 - Battle of Clans

war_banners_of_the_nine_nations_by_theoriginalginger-d694gb4.png

Hij liep zenuwachtig heen en weer. Dit was het moment van de afspraak. Ze hadden hier afgesproken. Maar toch waren ze er niet. Er klopte iets niet. Het had zo'n duidelijke, ordelijke man geleken. Hij overdacht de situatie. Veel langer kon hij hier niet blijven. Als iemand van zijn clan ontdekte dat hij hier was, zou hij onthoofd en onteerd worden als verrader. Maar toch, nu terug gaan was ook niet meer zonder gevaren. Als hij gezien werd, volgde eenzelfde straf. Hoe langer hij wachtte, hoe groter de kans op onthulling werd. Maar ze hadden toch hier afgesproken. Zijn vriend zou het niet leuk vinden mocht hij hier aankomen en hij er niet zijn. Zijn toorn dulden was niet gemakkelijk, maar was het het waard? Hij wist echt niet wat hij moest doen toen zijn 'vriend' kwam aangelopen. Hij zuchtte eerst van opluchting, maar toen hij zag dat zijn clanhoofd hem op een meter volgde, wist hij hoe het spel gespeeld was. Verraden door een ander soort en zijn eigen soort. Welja, wat had hij verwacht?

Claimen: Aan
Netwerken: Aan
BM-opvolging: Oud kiest nieuw.
BM-keuze: Kiest bij gelijkspel, ongeacht zijn/haar stem.
Manier van stemmen: Topic, Rood en Groen
Eindtijd stemmen: 21.00 uur
Rollen: Onbekend en ongekend


Overwinning
Elke speler zal minstens 2 manieren hebben om het spel te winnen. Naast de wolven - goedjes strijd, zullen de spelers ook in clans worden opgedeeld.
Op het moment dat er nog maar spelers van 1 clan in leven zijn, wint die clan en dus die overlevende spelers.

Dit spelelement wordt afgeschaft bij minder dan 8 spelers.

*Spelers die wangedrag hebben vertoond in 1 van de 2 voorgaande spelletjes kunnen worden uitgesloten van het spel.


Deadlines

Dit spel zijn er lynch- en lunchdeadline. De lynchdeadlines vallen telkens om 21.00 uur. De lunchdeadline om 23.00 uur. Met andere woorden heb je na de lynchdeadlines nog tijd om eventuele acties in te sturen of te wijzigen. Alle lynchstemmen moeten gezet worden tegen ten laatste 20.59 uur. Alle nachtacties moeten ten laatste verstuurd worden tegen 22.59 uur(mag gerust ook al veel vroeger hoor).

Eerste Deadlines

Zondag 11/09 21.00 uur- BM-stemming
Zondag 11/09 23.00 uur - Lunchdeadline 0

Maandag 12/09 21.00 uur- Lynchdeadline 1
Maandag 12/09 23.00 uur - Lunchdeadine 1
Dinsdag 13/09 21.00 uur - Lynchdeadline 2
Dinsdag 13/09 23.00 uur - Lunchdeadline 2
Woensdag 14/09 21.00 uur - Lynchdeadline 3
Woensdag 14/09 23.00 uur - Lunchdeadline 3
Donderdag 15/09 21.00 uur - Lynchdeadline 4

Donderdag 15/09 23.00 uur - Lunchdeadline 4
Vrijdag 16/09 23.00 uur - Lynchdeadline 5
Zaterdag 17/09 12.00 uur - Lunchdeadline 5
Zondag 18/09 21.00 uur - Lynchdeadline 6
Zondag 18/09 23.00 uur - Lunchdeadline 6
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Overzicht clans (banners van linksboven naar rechtsonder):
Bloedhand, Arachne, Elfenblauw, Vossenkop, Feniks, Kraken, Lannister, Dwergenclan en Zonnespeer

Overzicht spelers:
2. Ydeger
5. Kyraco
6. Heartlion
7. Nissassa
9. Neusje
13. ShovingNE2

1. Artifex, Dood nacht 1
3. Graecus 001, Lynch dag 1
5. Ilja, Lunch dag 4
8. Araluen, Lynch Dag 3
10. latdekat, Lynch dag 2
11. Crimson Chin, Lynch dag 4
12. Jaspenia, Lunch Nacht 0


JASPENIA
Jouw alliantie: Goed
Jouw rol: Visioenvrouw
Jij krijgt elke lunchdeadline een visioen te zien. Dit is volledig random. Je krijgt de rolbeschrijving van iemand zijn gewone of van zijn clanrol te zien. Dit is altijd een rol van iemand die nog in leven is. Je krijgt nooit 2 keer dezelfde en het is altijd random.

Jouw clan: Dwergenclan
Clanrol: Strijdhamer
Uit de dwergenclan worden jaarlijks de strijdbijl en de strijdhamer gekozen. De twee beste strijders van heel de dwergenclan.

Echter ontstaat er meestal en vrij grote rivaliteit tussen beide strijders. Als jij erin slaagt de strijdbijl te doden, met jouw eigen handen, zal je tot opperkrijger worden uitgenoemd. In dat geval doodt je alle andere levende spelers en win je in je eentje het spel.

Je kan hiervoor eenmalig priesteren. Dit door pb naar mij. Je doelwit sterft enkel als het je rivaal is. Je sterft echter wel zelf als het niet je rivaal is. Lynch/lunch je jouw rivaal, dan blijf je leven als gewone Visioenvrouw. Doodt iemand anders hem, sterf jij bij zijn dood. Je was hem niet waardig en had hem dan niet tijdig gedood.

Sterft hij door fout te priesteren, dan wordt je ook gewoon Visioenvrouw.

Graecus 001
Jouw alliantie:
Goed
Jouw rol: Huidenwisselaar
Jij kan elke lunchdeadline 2 mensen aanduiden. Elke actie die op 1 van de 2 wordt uitgevoerd, zal in plaats daarvan op de andere persoon worden uitgevoerd. Ook als die actie van die persoon afkomstig was. Je kan nooit in het spel een naam doorgeven die je al eerder hebt doorgegeven. Je moet ook niet altijd een naam doorgeven.

Jouw clan: Vossenkop
Clanrol: De Vos
Als Vossenkop-lid ben je vrij sluw en geniepig. Jij doet ook je best om elke nacht iets te stelen. Namelijk de banner van een clan. Deze banners zijn goud waard. Zonder een banner kan een clan niet winnen. Jij kan elke nacht van 1 clan de banner stelen en deze aan een andere speler geven. Deze krijgt te horen dat hij de banner heeft gekregen en wat dit dus inhoudt.

Je kan een banner niet tweemaal stelen. Zolang degene die de banner heeft gekregen nog leeft, kan de clan van die banner niet winnen (tenzij de persoon die de banner heeft, ook in die clan zit). Sterft de persoon met die banner, dan kan de clan wel terug gewoon winnen. (En kun je die banner niet een tweede keer stelen).

De clan wiens banner gestolen is, krijgt niets te horen! Pas als zij anders zouden winnen, merken ze op dat hun banner gestolen is en (nog) niet effectief winnen!

Daarnaast zijn de vossenkoppen vrij royaal. Ze kunnen met een andere clan meewinnen. Als er nog maar leden van 1 clan + leden van de vossenkop in leven zijn, winnen die clans samen.

ARTIFEX
Jouw alliantie: Goed
Jouw rol: Beschermengel
Jij kan elke nacht 1 speler uitkiezen. Je kan niet jezelf kiezen. Deze persoon zal tegen alle acties worden beschermd die nacht, zowel goede als slechte. Als deze persoon tevens van jouw clan is, zal je dat te horen krijgen. Je hoeft niet iemand in te sturen.

Jouw clan: Arachne
Clanrol: Spinnenmoeder
Jij bent een gruwelijk spinnetje. Jij spint dagelijks je web verder. In de hoop iedereen in je web te strikken. Je mag elke lunchdeadline iemand in je web spinnen. Je stuurt dus elke lunchdeadline iemand op(dit is ook de persoon die je instuurt voor de beschermengel-actie). Deze persoon krijgt te horen dat hij verstrikt is geraakt in een web en betoverd is. Die nacht zal die persoon niets kunnen uitvoeren (en beschermd zijn).

Maar daarnaast is hij ook nog betoverd. Het zijn niet zomaar webben. Op het moment dat jij in elke bestaande clan(buiten je eigen clan) 1 persoon hebt betoverd, zal jouw vloek in werking treden en al die personen(behalve eventuele personen uit je eigen clan) sterven. Jij krijgt daarbovenop een extra beulactie om eventuele laatste hindernissen af te slachten.

Je vloek kan maar eenmalig in werking treden, dit kan je zelf ook niet tegenhouden.

Latdekat
Jouw alliantie:
Slecht
Jouw rol: Slapende Wolf
Jij bent een gewone weerwolf maar kent je vriendjes niet. De eerste persoon die een actie op jou uitvoert, zal je proberen te vermoorden. Als die moord lukt, groei je op tot wolf. Lukt die moord niet, dan faal je hopeloos en zal je eeuwig slechtje blijven dat de wolven niet kent en niet kan lunchen.

Je zal niet doden indien jouw slachtoffer slecht is, en dan ook wel opgroeien. Wel als het van jouw clan is.

Jouw clan: Arachne
Clanrol: Kleine Spin
Jij bent op zoek naar je spinnenmoeder. Wanneer zij haar web rond jou spint, zal ze je vinden. Dat is de enige manier. Wanneer dat gebeurt, krijgen jullie het van elkaar te horen dat jullie samen in de clan zitten.

Daarnaast verschillen jullie tot dan van partij. Als jullie elkaar op die manier hebben gevonden, zullen jullie mogen kiezen voor welke partij jullie spelen (goed of slecht). Dit doen jullie door 1 van jullie 2 naar mij te laten sturen dat hij wilt veranderen.

Je hoeft niet te veranderen. De verandering gaat enkel door als slechts 1 van jullie iets instuurt. Indien niemand instuurt, is er geen melding. Indien 1 iemand instuurt, krijgt die persoon een bevestiging, maar de ander geen melding. Indien jullie alle 2 insturen, krijgen jullie beide een melding(dat het faalde).

Araluen
Jouw alliantie:
Slecht
Jouw rol: Onthullende Wolf
Jij bent een gewone wolf en bepaalt dus mee met de anderen de lunch. Maar daarnaast kan je eenmalig in het spel ook een onthulling doen. Je kan eenmalig in het spel een speler naar mij doorsturen. Ik post dan zo snel mogelijk de clan van deze speler in het topic.

Jouw clan: Bloedhand
Clanrol: Ruiter
Als 1 van de 3 ruiters van clan Bloedhand ben jij 1 van de 3 leiders. Samen heersen jullie over de Bloedhand-clan. Jullie band maakt jullie sterk. Echter schuilt jullie kracht ook in jullie samenwerking.

Wanneer 2 van de 3 ruiters op iemand stemmmen bij de lynch, telt dat voor 3 stemmen. Wanneer de 3 ruiters samen stemmen, tellen hun stemmen voor 5. (Dit is enkel van kracht als dit een verschil in uitslag geeft. Dan wordt er geen reden gegeven, maar gewoon dat X sterft door de lynch.)

Daarnaast zal een lunch op een ruiter worden gestopt als deze wordt ingestuurd door een andere ruiter. Ook kan een ruiter niet proberen een andere ruiter te doden. Lynchstemmen op een andere ruiter zullen ook niet meetellen(in't geheim).

Wanneer echter er een ruiter sterft, zullen de 2 anderen om de macht beginnen vechten. Al het bovenstaande vervalt, en deze bijrol wordt dan nutteloos. Jullie kunnen vanaf dan ook niet meer met de clan winnen.

Crimson Chin
Jouw alliantie:
Slecht
Jouw rol: Verhullende Wolf
Jij bent een gewone wolf en bepaalt dus mee met de anderen de lunch. Maar daarnaast kan je eenmalig in het spel ook de lynch of de lunch verhullen. Je kan dit eenmalig in het spel in het spel doorgeven. De rol en de clan van die persoon worden niet in het topic gezet maar enkel en alleen aan jou doorgegeven.

Jouw clan: Zonnespeer
Clanrol: Zonnestrijder
In de naam van de zon moeten alle andere clans worden uitgeroeid. Jij probeert dan ook te achterhalen wie in welke clan zit. Je mag elke lunchdeadline een lijstje van 1 of meerdere clans doorgeven met daarin ook de namen van ALLE leden van die clan.

Wanneer jij een clan volledig juist naar mij kan doorsturen, krijg je van mij een cadeautje. (Je krijgt voor elke clan maar 1 cadeautje, dus een clan meerdere keren correct doorsturen is niet nuttig.)
Wanneer jij alle clans volledig juist naar mij doorstuurt, in 1 lijst, kan je iemand de waarheid van de zon laten zien. Deze persoon zal zijn clan verlaten en inruilen voor de Zonnespeer.

Signlady
Jouw alliantie: Goed
Jouw rol: Liefdesjager
Wanneer je sterft zal je nog 2 mensen gelukkig kunnen maken. Jij kan op het moment van overlijden nog 2 spelers aan elkaar koppelen. Wel moet je dit op voorhand hebben doorgegeven. Heb je bij overlijden niets doorgegeven, dan gebeurt er niets. Zowel, voer ik de laatste valide inzending uit. Deze spelers kunnen vanaf dan met hun clan winnen(geliefde wint dan mee), of als G/G, S/S of G/S/N.

Jouw clan: Elfenblauw
Clanrol: Elfenkoningin
Als enige overlevende van de eens zo machtige Elfenblauw-clan, ben je eigenlijk maar een zielig figuur. Je clan is nog steeds heel sterk, maar zwak in aantal.

Jij hebt geen speciale krachten, maar jouw clan wint wel wanneer er in elke andere clan maar 1 persoon in leven is. Je hoeft dus niet elke andere clan uit te roeien, maar gewoon slechts tot 1 lid te reduceren. Dan win je het spel met Clan Elfenblauw.
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
We zijn begonnen. Veel succes en speelplezier. Let zeker op het feit dat we met lynch- en lunchdeadlines spelen en niet met 1 gemeenschappelijke deadline.
Iedereen heeft zijn rol.

En alle informatie die je vanaf nu deelt kan heel slecht in je nadeel spelen of net goed zijn. Pas dus op en ga niet heel je rol/clan doorvertellen of je sterft als een vogel voor de kat. Wees wijs met je info en hopelijk vertrouw je de juiste mensen ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Succes allemaal!

Ik heb ergens het vermoeden dat dit potje behoorlijk wat netwerken en claimen vereist.
Dus heb je interesse in een praatje, kom dan vooral naar mijn privé.

Verder hoop ik niet dat ik dit weekend heel veel moet gaan posten, want mijn pc staat in mijn kamer in een compleet andere provincie, maar het komt vast wel goed via mijn mobiel dit weekend. Ik bedoel, het is dag 1.

Owja, en ik wil ook altijd BM worden. Dat mag wel met zo'n coole avatar, toch? :D
 

DeletedUser20542

Gast
Wel frappant dat allebei de berichten die ik quote van dezelfde persoon afkomstig zijn. Was niet eens met opzet.

Veel succes allemaal, ben eens niet de laatste speler die post
Duuh, het was midden in de nacht en het topic was net open. Je moet de activiteit hier echt niet overschatten hoor...

Hoe weet jij dat nu weer heb je dat geroken
Ruiken vind ik wel een goeie x) Maar lees het vorige potje eens, dan weet je het.
 

DeletedUser26399

Gast
Zullen moeten beginnen kiezen wie BM wordt, ik stel voor om mij te kiezen aangezien ik een goedje ben, zeer actief zal zijn deze vissenkom en vooral, wie de jeugd heeft heeft de toekomst en we willen niet teveel naar het verleden kijken waar deze oorlog tussen de clans begonnen is
 

DeletedUser26399

Gast
Is nog geen lynch, ik meld het nog dat ik goed ben en nog wil je me lynchen, slechtje nummer 1 ontdekt, zal alvast jouw niet sparen met mijn rol
 
Bovenaan