• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser21575

Gast
Ik vond het een erg leuke pot. Daarnaast hebben wij echt geboft met yde idd. Dit zorgde er tevens wel voor dat we dachten dat de slechtjes inactief waren. Dus we gingen vaker achter inactieverds aan.

Neus stel je niet aan. Rabbid heeft een mooie pot geleid.
 

DeletedUser22926

Gast
We hadden ook easily met de goedjes kunnen winnen maar nee x) wann werd kyra eigenlijk kraken?
 

DeletedUser21575

Gast
ehmm, best laat in de pot. En we dachten eerst dat ze dan gewoon van clan zou switchen (en geen shenanigans kon uitvoeren) en we gewoon goedjes winst zouden hebben met yde & ilja. Maar ik had niet echt goed gelezen en ze veranderde dus in een octopusslaafje dat niet meer met de goedjes mee kon winnen. Dusja. Dan kunnen we kiezen tussen Kyra killen of voor clanwinst gaan. En dan is die laatste leuker.
 

DeletedUser22926

Gast
ehmm, best laat in de pot. En we dachten eerst dat ze dan gewoon van clan zou switchen (en geen shenanigans kon uitvoeren) en we gewoon goedjes winst zouden hebben met yde & ilja. Maar ik had niet echt goed gelezen en ze veranderde dus in een octopusslaafje dat niet meer met de goedjes mee kon winnen. Dusja. Dan kunnen we kiezen tussen Kyra killen of voor clanwinst gaan. En dan is die laatste leuker.
Ah oke, true
 

DeletedUser18363

Gast
Ik vond het een erg leuke pot. Daarnaast hebben wij echt geboft met yde idd. Dit zorgde er tevens wel voor dat we dachten dat de slechtjes inactief waren. Dus we gingen vaker achter inactieverds aan.

Neus stel je niet aan. Rabbid heeft een mooie pot geleid.

Jij weet niet wat er allemaal misging bij Rabbid, dus ik vind sowieso dat je je muil moet houden.
Ik kreeg sjamaanacties te laat of ik moest er zelfs zelf nog achteraan.
 

DeletedUser22926

Gast
Jij weet niet wat er allemaal misging bij Rabbid, dus ik vind sowieso dat je je muil moet houden.
Ik kreeg sjamaanacties te laat of ik moest er zelfs zelf nog achteraan.
Lol same ziener acties mogen sneller worden beantwoord vooral die ene op kyra die ik echt 2 dagen geleden stuurde xD. Maar voor de rest leuk potje rabbid ondanks mn op rol.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Klopt, die zienering kwam veel te laat. Maar toen kwam de lunch ook te laat. En liep er wel meer in het honderd. Ik heb bij mezelf genoteerd dat ik het pot beter even stilleg in het weekend en wacht tot zondag.
 

DeletedUser22926

Gast
Nee klopt xD maar ik dacht toen nog dst ze miss gwn neutraal gebleven was dus ja toen was het irritant xD
 

DeletedUser9104

Gast
Neus, je moet niet zeuren. Je was het grootste deel van deze kom hartstikke inactief. En tuurlijk was het spel al snel gespeeld, maar als de wolven in het begin wat actiever waren geweest dan hadden zij net zo goed kunnen winnen (of voor clan-winst kunnen gaan)
 

latdekat

Harpij
Eens met Ilja eigenlijk. Waren de wolven actiever geweest, waren we veel verder geraakt. Maar goed. Mythomaan was eigenlijk net iets te sterk.
 
Bovenaan