• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW#186 - Herrie in het Bos

DeletedUser21575

Gast
Lolol waarom lynchten jullie eigenlijk Kyra, dat was echt zo dom xD

Trouwens de theorie van Ydeger klopte eigenlijk nog best wel, maar heet kwam meer doordat ik die dag niet meer online kwam dan dat ik het echt tactisch vond.
Omdat ze eventueel een van mijn targets was?

Toen Nissassa eerst zei 'we gaan eens opletten wie Yde BM maakt' en vervolgens schaamteloos op Jasper stemde, wist ik wel hoe laat het was.
Waarom schamen om je rol uit te voeren in een kom die toch al beslist was. Wij hadden 3 stemmen met ons 2. Gegarandeerde win.

Had niet uitgemaakt, dan zou het 3 - 2 zijn in plaats van 4 -1. De stemmen van Nissassa telde nog steeds dubbel.
Jager OPOP.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Jager was eigenlijk bijna niet te spelen deze pot, erg jammer.

Ik kreeg 4 targets: Stinkdier, Vos, Hagedis en Boom.

Geen namen maar rollen, en netwerken om er achter te komen wie wat is was niet mogelijk. En dan blijkt een rol ook niet eens in het spel te zitten. Het was erg luckbased dat de juiste spelers doodgingen. (En dat gingen ze uiteraard niet.) Mijn enige voordeel was de dubbele lynchstem en eenmalige nachtimmuniteit. Dus ik ben blij uiteindelijk gelievelingd te zijn. Hierdoor kon ik tenminste nog met een partij meewinnen.

Wel. Ik vond hem nog wel te spelen. Met netwerken was hij idd eenvoudiger geweest. Maar ik vrees in dat geval net te eenvoudig.
Je had 3 targets te doden, want maar 3 van de 4 rollen zaten in het spel. Ik gaf er 4, om je toch een beetje in de war te brengen ^^.
Daarnaast werden 2 targets al tegen elkaar uitgespeeld. De vos maakte jacht op de hagedis en andersom. Nu komt die jacht niet volledig tot zijn recht in een non-netwerk, maar toch.

Daarnaast met een DO-bijrol en een dubbele lynchstem was het idd meer een zaak van overleven en in het eindspel de juiste keuzes te maken. Het was een soort van trage jager, geen snelle. Zoals in het echt had je wat geduld nodig ;)
 

DeletedUser

Gast
Ondanks mijn slechte eindspel vond ik het een leuke kom. Ik vond het wel leuk, ik kon kiezen, of ik verdedigde me met een claim zoals ik gedaan heb, of ik had stil moeten zijn en kunnen afwachten.

Helaas fout gekozen maar boven al vind ik dat ik het niet slecht gedaan heb :D
 

DeletedUser22926

Gast
Ondanks mijn slechte eindspel vond ik het een leuke kom. Ik vond het wel leuk, ik kon kiezen, of ik verdedigde me met een claim zoals ik gedaan heb, of ik had stil moeten zijn en kunnen afwachten.

Helaas fout gekozen maar boven al vind ik dat ik het niet slecht gedaan heb :D
Ik vond dat je het wel prima deed, echter moet je eigenlijk wel op zon moment niet op jasper stemmen gezien hij ongeveer al confirmed goed was xD
 

DeletedUser21204

Gast
Om dezelfde reden als waarom Heartlion slecht was; obvious.
Heb bij Ilja voor de laatste dag de wolven zonder twijfel direct goed gegokt.
 

DeletedUser21575

Gast
Om dezelfde reden als waarom Heartlion slecht was; obvious.
Heb bij Ilja voor de laatste dag de wolven zonder twijfel direct goed gegokt.

Ja op het moment dat de slechtjes al zo brutaal reageerden omdat ze wisten dat ze niet meer konden verliezen x)
 

DeletedUser23442

Gast
Sorry dat ik de laatste avond niet meer online was. Had verwacht nog internet te hebben, maar bleek niet zo te zijn.

Niet dat het waarschijnlijk echt had uitgemaakt, want had niet veel meer kunnen doen dan DO claimen waardoor Jivi me vast niet meer ging geloven en ik de wolfjes wel info zou geven die ze niet hoefden te hebben.

En zeker als Nissassa's stem dubbel telt was het helemaal kansloos ja
 

DeletedUser21575

Gast
Sorry Jasper, ik had liever neutraal gewonnen ofc. Maar ik werd de lieveling van Ilja (en terecht / begrijpelijk ofc)
 

DeletedUser9104

Gast
Sorry dat ik de laatste avond niet meer online was. Had verwacht nog internet te hebben, maar bleek niet zo te zijn.

Niet dat het waarschijnlijk echt had uitgemaakt, want had niet veel meer kunnen doen dan DO claimen waardoor Jivi me vast niet meer ging geloven en ik de wolfjes wel info zou geven die ze niet hoefden te hebben.

En zeker als Nissassa's stem dubbel telt was het helemaal kansloos ja

Lieverd, wij gokte al dat je DO was :p
Daarom was je ook lynch (buiten dat Jivi een geloofwaardige claim had).
 
Bovenaan