• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW#186 - Herrie in het Bos

DeletedUser

Gast
Ik vind het moeilijk om te stemmen, hoewel ik al een stem heb staan.

Maar vind het nog moeilijker om door te geven voor wie ik wil sterven/
 

DeletedUser9104

Gast
Maar Jivi, ik denk dat je wel gelijk hebt met je stem op Jasper. Als het zo is wat jij zegt dat is het inderdaad wel erg verdacht. Jasper is iemand die goed speelt en zeker een gevaar voor eventuele slechtjes.
 

DeletedUser21575

Gast
Hmmm.. lastig. Jasper wil je claimen? Want het is nu 2-2, jivi en Ilja op jou, jij op Ilja, dus ik zal maar gaan functioneren als tie-breaker in deze ronde. Momenteel vind ik Jasper verdachter dan Ilja, dus zal mijn stem daar voorlopig op vallen. Jaspenia
 

DeletedUser

Gast
Wauw jullie meegang is wel enorm verdacht.. o van makkelijke manier Jasper deruit hoppakee
 

DeletedUser9104

Gast
Misschien wel, maar ik weet van mezelf dat ik goed ben. Jouw claim Jivi klinkt solide. Ik gok dat Nissassa ziener is (gezien wat hij impliceert in zijn analysepost). Dus dan blijft Jasper over?
 

DeletedUser

Gast
ik weet het niet Ilja volgens mij kan jij ook best wel goed de schijn ophouden.

E: Jasper, kom je nog online om iets te vertellen / verdedigen of niet?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Uitslag

Jaspenia lynch. Hij blijkt stinkdier (DO).

Jivilium lunch. Hij blijkt martelaar.

Ilja, vos en Nissassa, gelievelingde jager winnen!

Rollen komen vanavond, op pc.
 

DeletedUser21575

Gast
Jager was eigenlijk bijna niet te spelen deze pot, erg jammer.

Ik kreeg 4 targets: Stinkdier, Vos, Hagedis en Boom.

Geen namen maar rollen, en netwerken om er achter te komen wie wat is was niet mogelijk. En dan blijkt een rol ook niet eens in het spel te zitten. Het was erg luckbased dat de juiste spelers doodgingen. (En dat gingen ze uiteraard niet.) Mijn enige voordeel was de dubbele lynchstem en eenmalige nachtimmuniteit. Dus ik ben blij uiteindelijk gelievelingd te zijn. Hierdoor kon ik tenminste nog met een partij meewinnen.
 

DeletedUser22926

Gast
Lolol waarom lynchten jullie eigenlijk Kyra, dat was echt zo dom xD
Trouwens de theorie van Ydeger klopte eigenlijk nog best wel, maar heet kwam meer doordat ik die dag niet meer online kwam dan dat ik het echt tactisch vond.
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht gisteravond nog, zal ik mijn stem verzetten op Ilja? Want in dat geval was het 2 - 2 geweest en had Jaspers BM stem de doorslag gegeven om de vos te killen.. Had ik het maar gedaan.
 

DeletedUser20542

Gast
Toen Nissassa eerst zei 'we gaan eens opletten wie Yde BM maakt' en vervolgens schaamteloos op Jasper stemde, wist ik wel hoe laat het was.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik dacht gisteravond nog, zal ik mijn stem verzetten op Ilja? Want in dat geval was het 2 - 2 geweest en had Jaspers BM stem de doorslag gegeven om de vos te killen.. Had ik het maar gedaan.

Had niet uitgemaakt, dan zou het 3 - 2 zijn in plaats van 4 -1. De stemmen van Nissassa telde nog steeds dubbel.
 
Bovenaan