• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser9104

Gast
Zwarte dood?

Dit staat los van de beuling. Ik heb wel degelijk vermoedens dat het zwarte dood is.
 

DeletedUser25006

Gast
Dat kan niet volgens mij, bij zwarte dood zou de spelleider zelf mensen vermoorden toch?
 

DeletedUser27427

Gast
Dat kan niet volgens mij, bij zwarte dood zou de spelleider zelf mensen vermoorden toch?
Maar je gaat als speler toch dood als je het zegt zonder dat het erin zit?
goed bezig Nissassa, Dasios en Jasper...

Waarom er geen lunch is is weer een raadsel, wat wel zo kan zijn is dat Graecus Lunch was maar hij niet geluncht kan worden ivm zijn rol (nacht 2 dus even).
Maar dan is er nog steeds één nacht waarvan we niet weten waarom er geen lunch is geweest.
 

DeletedUser25006

Gast
klopt idd, als het niet waar is ga je dood, maar als het wel waar is wint Ilja het spel, maar ook dat is te betwijfelen omdat de beuling die nog niet confirmed is voor was.
 

DeletedUser20542

Gast
Kom maar met de blame, Heart. Ik heb niet gestemd want ik was aan het studeren.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ilja valt dood neer. Ze was een oranje ei.

Jij bent een oranje ei.
Wanneer een rood ei sterft, krijg je een priesterdrankje.
Wanneer een geel ei sterft, krijg je een jagersschot.
Wanneer alle rode en gele eieren dood zijn, sterf je.
 

DeletedUser20542

Gast
Weer een nieuwe dag. Wat me nu wel ontieglijk verbaast, is dat Artifex BM is. Artifex, kun jij verklaren waarom Graecus juist jou heeft uitgekozen, en niet iemand van de mensen die een stuk bewezener zijn dan jij?
 

DeletedUser25006

Gast
Uhh, ik heb geen flauw idee waarom, ik heb zelfs niet met hem genetwerkt dus waarom hij mij kiest? geen flauw idee.
 

DeletedUser18363

Gast
Waar haalt Graecus de bevoegdheid vandaan om de BM door te geven, het staat niet in de post van Rabbid.
 
Bovenaan