• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser20542

Gast
Ik snap het probleem niet zo goed? Kleur ei... Do we care? Graecus heeft z'n punt gemaakt.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik snap het ook niet, een ei heeft een eikleur, sommige zijn wit en andere geschilderd, maar nee, er stond geen kleur bij
 

DeletedUser21356

Gast
Ik snap het probleem niet zo goed? Kleur ei... Do we care? Graecus heeft z'n punt gemaakt.
Ik heb anders ook wel een kleur bij m'n ei. Maar ja, dat betekent natuurlijk nog niet dat er bij Graecus niet geen kleur kan staan.
 

DeletedUser21356

Gast
Dat probeer ik 'm in privé ook uit te leggen, maar tot nu toe lukt het niet.
 

DeletedUser23442

Gast
Moeten niet, maar het is des te handiger als ik weet wie wat probeert te zijn om geen goedje te lynchen
Kan je dan "proberen" een bepaalde rol te zijn?

En als een slechtje nu een random kleur in je privé roept ga je die dus niet meer lynchen?
 

DeletedUser26399

Gast
srry, stuk zin verloren, moet tussen "wat" en "probeert": ...is zodat ik niet een goedje...
 

DeletedUser27427

Gast
Ik heb nog niet iets echt verdachts gezien, maar zoals ik al zei denk ik niet dat Graecus zou liegen dat een burger een ei is, dus hij is wat mij betreft in ieder geval niet de meest verdachte speler.
 

DeletedUser23442

Gast
srry, stuk zin verloren, moet tussen "wat" en "probeert": ...is zodat ik niet een goedje...
Moeten niet, maar het is des te handiger als ik weet wie wat is zodat ik niet een goedje probeert te zijn om geen goedje te lynchen

???

Je probeert (g?)een goedje te zijn?
 

DeletedUser20542

Gast
Rip haha, het is toch deadline!

Niemand neemt het me wss kwalijk dat ik geen diepe argumenten heb. Het enige wat een heel klein beetje naar verdacht neigt zijn de posts die de goedheid van Graecus betwijfelden. Kom op jongens, geen haar op mijn eierhoofd dat er rekening mee houdt dat Graecus dit helemaal heeft verzonnen.

Wat hebben we precies aan een first-minute gelogen claim?
Ligt uiteraard aan de kleur hè :p
Dit is alles. Jasper duikt er gelijk op want het is een leugen. Kun je even uitleggen waarom je er onmiddellijk vanuit ging dat het een leugen was?

Nissassa: waarop baseer je je als je beweert dat slechtjes ook eieren heten en dat je ze kunt onderscheiden door hun kleur?
 

DeletedUser26399

Gast
Aangezien ik nu ga stoppen met mensen proberen te overtuigen dat ik de waarheid spreek en om niet het risico loop gemanipuleerd te orden @Jaspenia & @Gekkootje63

Ga ik mijn lynch stem op Gekko omdat hij mij probeert om te praten samen met jas in privé, verdenk ik deze van een samenwerkende rol te hebben
 

DeletedUser21356

Gast
Graecus, alsjeblieft. Ik probeer je gewoon uit te leggen dat het feit dat jij zegt dat je Burger bent mij geen zekerheid geeft. En dat ik daarom niet meteen m'n rol zeg.
 

DeletedUser20542

Gast
Waarom is praten verdacht? En op welke manier meen jij gemanipuleerd te worden door die onbetrouwbare blauwe schuifdeuren?
 
Bovenaan