• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser20542

Gast
Hier komt de vaagste stem ooit.

Jaspenia want hij heeft al 7 minuten niet gereageerd terwijl hij soort van online zou moeten zijn en ik ga weg.
 

DeletedUser26399

Gast
Waarom is praten verdacht? En op welke manier meen jij gemanipuleerd te worden door die onbetrouwbare blauwe schuifdeuren?
Blauwe schuifdeuren???

Ze proberen vooral mij te overhalen af te zien claims te willen en niet op hun te stemmen.(nog een reden om erop te stemmen) en mezelf te overtuigen dat ik aan het liegen ben.

Allemaal dingen die ik zelf niet zou doen en dus vreemd gedrag zijn en mij verdacht maken
 

DeletedUser23442

Gast
Rip haha, het is toch deadline!
Echt? :O
Hoe kom je daar opeens achter?

Niemand neemt het me wss kwalijk dat ik geen diepe argumenten heb. Het enige wat een heel klein beetje naar verdacht neigt zijn de posts die de goedheid van Graecus betwijfelden. Kom op jongens, geen haar op mijn eierhoofd dat er rekening mee houdt dat Graecus dit helemaal heeft verzonnen.
Mja, vorig potje geloofde ook niemand dat hij zelf Sinbad de Zeeman kon verzinnen x)
Waardoor die nog een hele tijd niet verdacht werd ondanks dat die naam helemaal niet klopte met andere rolnamen.

Ik heb nog niet echt redenen om Graecus echt te verdenken ofzo, maar met die claim zie ik hem nog echt niet als goed.

(Vorige potje claimde die net zo snel burger bij een mede-wolf toen die wolf was xD )

Dit is alles. Jasper duikt er gelijk op want het is een leugen. Kun je even uitleggen waarom je er onmiddellijk vanuit ging dat het een leugen was?
Oh, ik had geen idee. Behalve dat het me niet extreem logisch leek die rol, maar het zou best kunnen.

Maar dat riep ik vooral om wat reacties te testen van Greacus zelf en anderen.

DNissassa: waarop baseer je je als je beweert dat slechtjes ook eieren heten en dat je ze kunt onderscheiden door hun kleur?
Dat had ik hem direct na die post in zn privé inderdaad ook gevraagd, wat resulteerde in een vrij vaag gesprek wat me nogsteeds niet helemaal lekker zit.

Aangezien ik nu ga stoppen met mensen proberen te overtuigen dat ik de waarheid spreek en om niet het risico loop gemanipuleerd te orden @Jaspenia & @Gekkootje63

Ons gesprekje had niets te maken met mij overtuigen of je de waarheid sprak of niet, dus jammer dat je dat opeens afbreekt uit het niets.
Je deed net een soort van poging om wel actief wat bij te dragen aan het potje....

En wat heeft het te maken met "gemanipuleerd worden"? xD
Dat is vast een term die je ergens voorbij hebt zie komen en wel moeilijk vond klinken?

Ik stelde je alleen in privé de vraag "Waarom wil je zo graag Gekko's kleur weten", omdat ik het nogal raar vond en meer over wilde weten.
Dat heeft niets met manipuleren of wat dan ook te maken x)

Ga ik mijn lynch stem op Gekko omdat hij mij probeert om te praten samen met jas in privé, verdenk ik deze van een samenwerkende rol te hebben

Omdat 2 mensen met je praten in privé hebben ze meteen een samenwerkende rol? x)
Komen er normaal zo weinig mensen in je privé dan dat dat zo opvalt voor je?

Behalve dat als mensen een samenwerkende rol hebben het sws genoeg is als maar 1 iemand netwerkt omdat die toch met alles mee zou praten denken en luisteren is het op nog veel meer vlakken echt onzin x).

Zoals eerder gezegd probeer ik je ook niet om te praten of wat dan ook?

Dus ik weet niet wat Gekko allemaal doet en of de redenen bij hem wel ergens op slaan, maar als het net zo erg is als de redenen die je bij mij noemt neem ik dat niet heel erg serieus
 

DeletedUser23442

Gast
Hier komt de vaagste stem ooit.

Jaspenia want hij heeft al 7 minuten niet gereageerd terwijl hij soort van online zou moeten zijn en ik ga weg.
W. A. T. ........ ?????

Moet ik me nog echt serieus verdedigen dat ik niet iedere seconde op het forum zit en zelfs gewoon een lange post aan het maken was? x)
 

DeletedUser23442

Gast
Blauwe schuifdeuren???

Ze proberen vooral mij te overhalen af te zien claims te willen en niet op hun te stemmen.(nog een reden om erop te stemmen) en mezelf te overtuigen dat ik aan het liegen ben.

Allemaal dingen die ik zelf niet zou doen en dus vreemd gedrag zijn en mij verdacht maken
-Waar probeer ik je over te halen om af te zien van claims willen?
-Waar probeer ik je over te halen om niet op mij te stemmen?
-Waar probeer ik jou te overtuigen dat je aan het liegen bent? (Wat is dat zelfs? xD)
 

DeletedUser21356

Gast
Hierbij even onze conversatie, zodat iedereen even zelf kan oordelen:
Graecus:
Hey, welke kleur staat er dan bij je en wat is je rol
Gekko:
Hoe kan ik zeker zijn dat je geen Welp bent?
Graecus:
Ik ben burger

Wat is welp zelfs eigenlijk
Gekko:
Je kan altijd zeggen dat je Burger bent, ook al ben je Welp. Dit is dus geen garantie voor mij.
Welp:
"Welp V1: De welp is een slechtje dat de wolven niet kent. Tijdens een door de spelleiding vastgestelde nacht (meestal nacht 3) groeit hij op en is vanaf dat moment wolf.
V2a: De welp kan elke nacht een speler ‘welpen’. Dat doet hij door de naam van een speler en een rol op te sturen. Als de opgestuurde speler dezelfde rol heeft als de rol die de welp heeft opgestuurd, wordt deze speler ‘gewelpt’ en sterft hij. Burgers en spelers die zijn bewezen door de spelleiding (zoals een beul die zijn actie heeft gedaan) kunnen niet gewelpt worden.
V3: De welp sterft als hij verkeerd welpt.
V4: De welp kan de volgende nacht niet welpen als hij verkeerd welpt.
Vb: Burgers kunnen wel gewelpt worden."
Graecus:
Dat is duidelijk en klinkt interessant, als je slechtje bent, wordt je gezien als slechtje dan of als burger, indie eerste zoek de ziener en laat die mij zieeren, je zal zien dat ik ei/burger ben
Gekko:
Welp wordt gezien als Slechtje.
Mààr:
1) Ik kan niet zomaar random een Zienende rol vinden (als er al één inzit)
2) Misschien ziet die eventuele Zienende rol jou als 'Ei' ziet, kan je nog altijd Slecht zijn, aangezien 'Ei' niets zegt over je rol.
Graecus:
nee ik ben burger
Gekko:
Dat kan jij nu zeggen, maar dat geeft mij géén zekerheid.
Graecus:
en jouw weigering vind ik verdacht genoeg om lynch op te baseren
Gekko:
Oké, je doet maar, maar ik hoop dat je beseft dat je geen poot hebt om op te staan?
Mijn 'weigering' is vrij normaal, aangezien niemand op dit moment zeker weet wie Goed of Slecht is. Dat is het hele punt van 't spel.
 

DeletedUser27427

Gast
Rip haha, het is toch deadline!

Niemand neemt het me wss kwalijk dat ik geen diepe argumenten heb. Het enige wat een heel klein beetje naar verdacht neigt zijn de posts die de goedheid van Graecus betwijfelden. Kom op jongens, geen haar op mijn eierhoofd dat er rekening mee houdt dat Graecus dit helemaal heeft verzonnen.



Dit is alles. Jasper duikt er gelijk op want het is een leugen. Kun je even uitleggen waarom je er onmiddellijk vanuit ging dat het een leugen was?

Nissassa: waarop baseer je je als je beweert dat slechtjes ook eieren heten en dat je ze kunt onderscheiden door hun kleur?

Mij viel het ook op dat sommigen Graecus claim zo weinig vertrouwden. Aan de andere kant loog Graecus de vorige dag ook al op de eerste dag, maar deze claim was wel risicovoller.

Aangezien ik nu ga stoppen met mensen proberen te overtuigen dat ik de waarheid spreek en om niet het risico loop gemanipuleerd te orden @Jaspenia & @Gekkootje63

Ga ik mijn lynch stem op Gekko omdat hij mij probeert om te praten samen met jas in privé, verdenk ik deze van een samenwerkende rol te hebben
Het is ook wel bijzonder om op de eerste dag al om claims te vragen. Ik begrijp dat je je Gekko meer zou vertrouwen als hij bij je zou claimen, maar dat hij dat niet doet maakt hem niet meteen een slechtje.
 

DeletedUser26399

Gast
Echt? :eek:
Hoe kom je daar opeens achter?
Ik wist het niet, dus ben blij met deze reminder

Mja, vorig potje geloofde ook niemand dat hij zelf Sinbad de Zeeman kon verzinnen x)
Waardoor die nog een hele tijd niet verdacht werd ondanks dat die naam helemaal niet klopte met andere rolnamen.
Moest toch iets doen dus heb even 1001 nacht ingetikt op Wikipedia om dan daar de eerste deftig klinkende link naar een personage te klikken en daar grote onzin bij te verzinnen
Ik heb nog niet echt redenen om Graecus echt te verdenken ofzo, maar met die claim zie ik hem nog echt niet als goed.
Zoals ik al zei, ik claimde wel de waarheid
(Vorige potje claimde die net zo snel burger bij een mede-wolf toen die wolf was xD )
Ja, moest toch iets zeggen en als er een fout in stond wou ik die fout niet op mijn geweten hebben en melde jij mij niet bij te spelleiding waardoor het weinig scheelde of je me liet doodvallen

Oh, ik had geen idee. Behalve dat het me niet extreem logisch leek die rol, maar het zou best kunnen.
Lijkt me logisch, is het meest simpele i.v.m. pasen, zal volgende keer wit chocolade ei met speculoos praliné claimen en beweren dat dat een beulende ziennerende bengel is met als bijrol cupido en ijzeren Hein, klinkt alvast geloofwaardiger zeker als het thema Kerstman is
Maar dat riep ik vooral om wat reacties te testen van Greacus zelf en anderen.
Heb ik niet de indruk van

Dat had ik hem direct na die post in zn privé inderdaad ook gevraagd, wat resulteerde in een vrij vaag gesprek wat me nogsteeds niet helemaal lekker zit.
Maak eens openbaar en liefst zonder censuur


Ons gesprekje had niets te maken met mij overtuigen of je de waarheid sprak of niet, dus jammer dat je dat opeens afbreekt uit het niets.
Je deed net een soort van poging om wel actief wat bij te dragen aan het potje....
Ben alleszins actiever dan jij bent
En wat heeft het te maken met "gemanipuleerd worden"? xD
Dat is vast een term die je ergens voorbij hebt zie komen en wel moeilijk vond klinken?
Je probeert alleszins mij te laten afzien van die vraag om claims
Ik stelde je alleen in privé de vraag "Waarom wil je zo graag Gekko's kleur weten", omdat ik het nogal raar vond en meer over wilde weten.
Dat heeft niets met manipuleren of wat dan ook te maken x)
Ik wilde niet die van Gekko weten maar die van iedereen


Omdat 2 mensen met je praten in privé hebben ze meteen een samenwerkende rol? x)
Komen er normaal zo weinig mensen in je privé dan dat dat zo opvalt voor je?
Nee, moet momenteel 3pm's lezen en dat is iet gelogen
Behalve dat als mensen een samenwerkende rol hebben het sws genoeg is als maar 1 iemand netwerkt omdat die toch met alles mee zou praten denken en luisteren is het op nog veel meer vlakken echt onzin x).
Nee, 2 komt beter over tegen een minder ervaren speler als ik en dat weten jij en Gekko goed genoeg
Zoals eerder gezegd probeer ik je ook niet om te praten of wat dan ook?

Dus ik weet niet wat Gekko allemaal doet en of de redenen bij hem wel ergens op slaan, maar als het net zo erg is als de redenen die je bij mij noemt neem ik dat niet heel erg serieus
 

DeletedUser23442

Gast
Hierbij even onze conversatie, zodat iedereen even zelf kan oordelen:
Graecus:
Hey, welke kleur staat er dan bij je en wat is je rol
Gekko:
Hoe kan ik zeker zijn dat je geen Welp bent?
Graecus:
Ik ben burger

Wat is welp zelfs eigenlijk
Gekko:
Je kan altijd zeggen dat je Burger bent, ook al ben je Welp. Dit is dus geen garantie voor mij.
Welp:
"Welp V1: De welp is een slechtje dat de wolven niet kent. Tijdens een door de spelleiding vastgestelde nacht (meestal nacht 3) groeit hij op en is vanaf dat moment wolf.
V2a: De welp kan elke nacht een speler ‘welpen’. Dat doet hij door de naam van een speler en een rol op te sturen. Als de opgestuurde speler dezelfde rol heeft als de rol die de welp heeft opgestuurd, wordt deze speler ‘gewelpt’ en sterft hij. Burgers en spelers die zijn bewezen door de spelleiding (zoals een beul die zijn actie heeft gedaan) kunnen niet gewelpt worden.
V3: De welp sterft als hij verkeerd welpt.
V4: De welp kan de volgende nacht niet welpen als hij verkeerd welpt.
Vb: Burgers kunnen wel gewelpt worden."
Graecus:
Dat is duidelijk en klinkt interessant, als je slechtje bent, wordt je gezien als slechtje dan of als burger, indie eerste zoek de ziener en laat die mij zieeren, je zal zien dat ik ei/burger ben
Gekko:
Welp wordt gezien als Slechtje.
Mààr:
1) Ik kan niet zomaar random een Zienende rol vinden (als er al één inzit)
2) Misschien ziet die eventuele Zienende rol jou als 'Ei' ziet, kan je nog altijd Slecht zijn, aangezien 'Ei' niets zegt over je rol.
Graecus:
nee ik ben burger
Gekko:
Dat kan jij nu zeggen, maar dat geeft mij géén zekerheid.
Graecus:
en jouw weigering vind ik verdacht genoeg om lynch op te baseren
Gekko:
Oké, je doet maar, maar ik hoop dat je beseft dat je geen poot hebt om op te staan?
Mijn 'weigering' is vrij normaal, aangezien niemand op dit moment zeker weet wie Goed of Slecht is. Dat is het hele punt van 't spel.
Hmm, thnx voor het bevestigen/bewijs van de achterlijkheid x)

Mocht iemand het nog van plan zijn geweest op basis van Graecus zn super argumenten jou of mij te verdenken zal dat nu iig nooit meer zo zijn x)
 

DeletedUser26399

Gast
Oh wauw, deze zin had ik zelfs nog over het hoofd gezien xDxDxD

:confused: Moet je voorstellen dat iedereen zoals Graecus zou moeten doen om niet verdacht te worden
Nee, ik moet me gedragen als mezelf, anders is dat verdacht, leer lezen, doen ze in het eerste leerjaar, het eerste woordje is "aan" als ik me niet vergis, heb mijn buurjongen dat 2 jaar geleden leren lezen
 

DeletedUser26399

Gast
IK HEB GELOGEN VOOR WIE HET NOG NIET DOOR HAD, IK HEB GEEN IDEE HOE DE BURGER NOEMT DIT POTJE EN IK GA NIET CLAIMEN. WOU GEWOON WAT REACTIES UITLOKKEN EN @Gekkootje63 EN @Jaspenia SPRINGEN ER HET MEESTE UIT.

IK GA NOG GEEN LYNCHSTEM PLAATSEN.
 

DeletedUser21356

Gast
Als reactie op bovenstaande (nee, geen tweede schreeuwerig citaat):
1) Misschien omdat Jasper en ik als enige online waren op dat moment?
2) Je Lynch-stem staat er nog.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb nog niet echt redenen om Graecus echt te verdenken ofzo, maar met die claim zie ik hem nog echt niet als goed.
Zoals ik al zei, ik claimde wel de waarheid


Hou nou eens op met zo hard mogelijk "WELLES" roepen altijd x) Daar hebben we echt niets aan

Oh, ik had geen idee. Behalve dat het me niet extreem logisch leek die rol, maar het zou best kunnen.
Lijkt me logisch, is het meest simpele i.v.m. pasen, zal volgende keer wit chocolade ei met speculoos praliné claimen en beweren dat dat een beulende ziennerende bengel is met als bijrol cupido en ijzeren Hein, klinkt alvast geloofwaardiger zeker als het thema Kerstman is

Dus je geeft toe dat je de rol hebt verzonnen? xD

Maar dat riep ik vooral om wat reacties te testen van Greacus zelf en anderen.
Heb ik niet de indruk van

Heb toch het idee dat het aardig gelukt is anders :p

Ons gesprekje had niets te maken met mij overtuigen of je de waarheid sprak of niet, dus jammer dat je dat opeens afbreekt uit het niets.
Je deed net een soort van poging om wel actief wat bij te dragen aan het potje....
Ben alleszins actiever dan jij bent

Ja en daar hebben we gelukkig echt heel veel aan... x)

En wat heeft het te maken met "gemanipuleerd worden"? xD
Dat is vast een term die je ergens voorbij hebt zie komen en wel moeilijk vond klinken?
Je probeert alleszins mij te laten afzien van die vraag om claims

Ohja? Vgm vraag ik je alleen waarom je zo graag die claims wilt en leg ik uit dat het logisch is als mensen je die claims niet geven


Ik stelde je alleen in privé de vraag "Waarom wil je zo graag Gekko's kleur weten", omdat ik het nogal raar vond en meer over wilde weten.
Dat heeft niets met manipuleren of wat dan ook te maken x)
Ik wilde niet die van Gekko weten maar die van iedereen

Ja dat was daar inderdaad ook je antwoord, maar dat doet er niet zoveel toe. Ik zei dit namelijk niet omdat ik nog een keer antwoord wilde, ik zei dit om aan te tonen dat ik niets heb gezegd in je prive dat ook maar leek op manipuleren x)


Omdat 2 mensen met je praten in privé hebben ze meteen een samenwerkende rol? x)
Komen er normaal zo weinig mensen in je privé dan dat dat zo opvalt voor je?
Nee, moet momenteel 3pm's lezen en dat is iet gelogen

Oh, dus nu horen we met zn drieën bij elkaar?

Behalve dat als mensen een samenwerkende rol hebben het sws genoeg is als maar 1 iemand netwerkt omdat die toch met alles mee zou praten denken en luisteren is het op nog veel meer vlakken echt onzin x).
Nee, 2 komt beter over tegen een minder ervaren speler als ik en dat weten jij en Gekko goed genoeg

x) Alsof jij te manipuleren bent...
Je bent echt veel te eigenwijs en random om 'te gebruiken' x)
 

DeletedUser9104

Gast
Ik denk dat het best goed mogelijk is dat de slechtjes of andere partijen ook eieren zijn, maar dan met een ander kleurtje.

Daarnaast is Graecus echt een bagger speler. Maargoed. Laat ik niet alleen daarom mij lynchstem plaatsen.
 

DeletedUser23442

Gast
IK HEB GELOGEN VOOR WIE HET NOG NIET DOOR HAD, IK HEB GEEN IDEE HOE DE BURGER NOEMT DIT POTJE EN IK GA NIET CLAIMEN. WOU GEWOON WAT REACTIES UITLOKKEN EN @Gekkootje63 EN @Jaspenia SPRINGEN ER HET MEESTE UIT.

IK GA NOG GEEN LYNCHSTEM PLAATSEN.
Jeuh, zie je wel... :)

Ik 'spring er uit'? Bedoel je dat ik (en gekko) gewoon als enige actief zijn?

En zijn mensen die je 'nepclaim' geloofden minder verdacht?
 

DeletedUser26399

Gast
Als reactie op bovenstaande (nee, geen tweede schreeuwerig citaat):
1) Misschien omdat Jasper en ik als enige online waren op dat moment?
2) Je Lynch-stem staat er nog.

Hou nou eens op met zo hard mogelijk "WELLES" roepen altijd x) Daar hebben we echt niets aan

oké, maar ik heb wel gelijk
Dus je geeft toe dat je de rol hebt verzonnen? xD

ja
Heb toch het idee dat het aardig gelukt is anders :p


Ja en daar hebben we gelukkig echt heel veel aan... x)

alleszins meer dan moest ik actief zijn
Ohja? Vgm vraag ik je alleen waarom je zo graag die claims wilt en leg ik uit dat het logisch is als mensen je die claims niet geven



Ja dat was daar inderdaad ook je antwoord, maar dat doet er niet zoveel toe. Ik zei dit namelijk niet omdat ik nog een keer antwoord wilde, ik zei dit om aan te tonen dat ik niets heb gezegd in je prive dat ook maar leek op manipuleren x)



Oh, dus nu horen we met zn drieën bij elkaar?

Nee, er zat niet eens PM van je tussen die drie
x) Alsof jij te manipuleren bent...
Je bent echt veel te eigenwijs en random om 'te gebruiken' x)Vat ik op als een belediging en als je nadenkt, dan ben je nu eenmaal niet te manipuleren
 

DeletedUser21356

Gast
Aangezien ik nu weg moet: Neus.
Waarom deze stem?
- Ik geloof niet dat Graecus Slecht is => geen stem op Graecus ondanks al het voorgaande
- Momenteel geen verdachten, dus stem op een inactiefje.
 

DeletedUser23442

Gast
Hou nou eens op met zo hard mogelijk "WELLES" roepen altijd x) Daar hebben we echt niets aan

oké, maar ik heb wel gelijk

Doe je het weer xD

En behalve dat zag ik vgm dat je net ergens half toegaf, in iets grotere rode letters ofzo, dat je helemaal geen gelijk had en loog xD

Dus je geeft toe dat je de rol hebt verzonnen? xD

ja

Je snapt dat dat (in normale omstandigheden) best wel verdacht is?

Oh, dus nu horen we met zn drieën bij elkaar?

Nee, er zat niet eens PM van je tussen die drie
Spannend, wie zitten er dan nog meer in ons complot?


x) Alsof jij te manipuleren bent...
Je bent echt veel te eigenwijs en random om 'te gebruiken' x)Vat ik op als een belediging en als je nadenkt, dan ben je nu eenmaal niet te manipuleren


xDxDxD
 
Bovenaan