• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser21356

Gast
Ik zou voor Neus gaan, aangezien ik niet meteen geloof dat Artifex als Slechtje zo'n vage stem zou uitbrengen. Hij zou dan iig eerder proberen een Goedje eruit te krijgen. Alhoewel hij later wel een echte stem uitbracht.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch Dag 1 / Lunch dag 1

Gekko: Graecus
Jaspenia: Ydeger
Neus: Gekko, Dasios
Ydeger: Heartlion
Artifex: Ilja, Nissassa
Graecus: Jaspenia, Artifex


Niet: Neusje

BM kiest neusje als lynch. Neusje overleeft de lynch.

Geen lynch dus.

Geen lunch.

Volgende deadline: Lynch / Lunch Dag 2 - Donderdag 15/12 22.00 uur.
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm, Graecus bm...

Dan zal dat de verklaring zijn voor zn idiote gedrag met claims jagen en zich belangrijk voelen en niet dat hij perse slecht is
 

DeletedUser20542

Gast
Echt? :eek:
Hoe kom je daar opeens achter?

Mja, vorig potje geloofde ook niemand dat hij zelf Sinbad de Zeeman kon verzinnen x)
Waardoor die nog een hele tijd niet verdacht werd ondanks dat die naam helemaal niet klopte met andere rolnamen.

Ik heb nog niet echt redenen om Graecus echt te verdenken ofzo, maar met die claim zie ik hem nog echt niet als goed.

(Vorige potje claimde die net zo snel burger bij een mede-wolf toen die wolf was xD )

Oh, ik had geen idee. Behalve dat het me niet extreem logisch leek die rol, maar het zou best kunnen.

Maar dat riep ik vooral om wat reacties te testen van Greacus zelf en anderen.

Dat had ik hem direct na die post in zn privé inderdaad ook gevraagd, wat resulteerde in een vrij vaag gesprek wat me nogsteeds niet helemaal lekker zit.
Ik ging er niet van uit dat Graecus bij de eerste post van het hele topic, een paar minuten na het begin van het spel, al met complete fictie aan zou komen zetten. Ik dacht aan Archer, die een paar jaar geleden op pagina 1 standaard burger claimde en wat iedereen dan verder negeerde.
Het kwam echt niet in mij op dat hij in zo'n korte tijd zonder enige aanleiding een random claim zou verzinnen. Maar ik heb nu (eindelijk) geleerd dat ik bij Graecus vooral niet te veel moet verwachten, want het eindigt altijd in een disaster.

W. A. T. ........ ?????

Moet ik me nog echt serieus verdedigen dat ik niet iedere seconde op het forum zit en zelfs gewoon een lange post aan het maken was? x)
Ach, je zou kunnen toegeven dat er op dat moment niet bepaald veel verdachte actie was. Aangezien ik random stemmen echt waardeloos vind, heb ik geprobeerd om een klein beetje onderbouwd te doen, maar zoals ik gelijk al aangaf leek het inderdaad vooral op complete onzin. Excusi.

CAPS LOCK IS MIJN BESTE VRIEND
Wow... had iemand dit verwacht? Mijn mind is blown. Graecus, je bent zo fucking onnozel. Ik had je niet moeten deblokkeren.

Wel, ik twijfel om op graecus te stemmen... omdat zijn verhalen zo vaag zijn, en zijn reacties behoorlijk raar. Ik vertrouw hem niet, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Graecus kans heeft om 2 potjes achter elkaar slecht te zijn, dat is een voorgevoel.

En tja op wie dan? Dasios? Gekko? Jasper? Lijkt me voor nu nog totaal onlogisch..

Kyra :p
Haha. Doe ff normaal.

Terwijl ik nog werk aan PWS zal ik toch maar snel een stemmetje beredeneren:
Ydeger

We caren wel degelijk om het kleur ei, dat is naar mijn idee het principe van deze game.

Oh nevermind is geeneens een edit, dit bedacht je je dus tijdens het typen of van tevoren maar vond je wel nodig om te posten, beetje vreemd?

En als kers op de taart zijn stem dumpen op jas

Op de rest reageer ik wel morgen of vrijdag ofzo bij meer tijd.
Misschien weet je (nou ja, blijkbaar weet je het niet) dat ik mijn bevindingen graag met de wereld deel, dus dit is niet de eerste keer dat ik impulsief in de volgende zin mijn eigen vraag beantwoord of mezelf tegenspreek. Dat is trouwens een stijlfiguur, maar dat interesseert je misschien niet.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iets. Probeer je eens in mij in te leven. Het is 8 uur 's avonds en je gaat nog 3 uur studeren, dus je wilt nu een stem plaatsen. Je hebt al een soort van onderbouwde post gemaakt waarin je twee mensen highlight. Op wie ga je stemmen? Oe-hoe, gedachtespelletje. Kom maar op.

Ik wil maar zeggen. Heel heldhaftig dat je je PWS-werk even hebt genegeerd om deze heel erg nuttige stem te plaatsen. Maar ik raad je vanavond aan om gewoon door te leren.

Nu moet ik gaan kiezen mensen, bedankt. Mezelf niet, dus artifex of neus, wie o wie
Trolololololol Graecus is BM
 

DeletedUser23442

Gast
Ach, je zou kunnen toegeven dat er op dat moment niet bepaald veel verdachte actie was. Aangezien ik random stemmen echt waardeloos vind, heb ik geprobeerd om een klein beetje onderbouwd te doen, maar zoals ik gelijk al aangaf leek het inderdaad vooral op complete onzin. Excusi.
Je vond je stem dus serieus beter/anders dan random? x)
 

DeletedUser20542

Gast
Het was iig anders.

En als je me een klein beetje kent, weet je toch ook wel dat ik bijna nooit random stem?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Misschien weet je (nou ja, blijkbaar weet je het niet) dat ik mijn bevindingen graag met de wereld deel, dus dit is niet de eerste keer dat ik impulsief in de volgende zin mijn eigen vraag beantwoord of mezelf tegenspreek. Dat is trouwens een stijlfiguur, maar dat interesseert je misschien niet.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iets. Probeer je eens in mij in te leven. Het is 8 uur 's avonds en je gaat nog 3 uur studeren, dus je wilt nu een stem plaatsen. Je hebt al een soort van onderbouwde post gemaakt waarin je twee mensen highlight. Op wie ga je stemmen? Oe-hoe, gedachtespelletje. Kom maar op.

Ik wil maar zeggen. Heel heldhaftig dat je je PWS-werk even hebt genegeerd om deze heel erg nuttige stem te plaatsen. Maar ik raad je vanavond aan om gewoon door te leren.
Stijlfiguren vind ik inderdaad niet heel interessant, goed gezien. Toch leuk dat je ermee speelt.

Als je jouw werk niet had uitgesteld kon je misschien wel een redelijke stem plaatsen, niet dat die van mij goed beargumenteerd was, maar toch had je dan meer info. Gedachtespelletjes speel ik graag, heb hier je onderbouwde post even bekeken.

Rip haha, het is toch deadline!

Niemand neemt het me wss kwalijk dat ik geen diepe argumenten heb. Het enige wat een heel klein beetje naar verdacht neigt zijn de posts die de goedheid van Graecus betwijfelden. Kom op jongens, geen haar op mijn eierhoofd dat er rekening mee houdt dat Graecus dit helemaal heeft verzonnen.



Dit is alles. Jasper duikt er gelijk op want het is een leugen. Kun je even uitleggen waarom je er onmiddellijk vanuit ging dat het een leugen was?

Nissassa: waarop baseer je je als je beweert dat slechtjes ook eieren heten en dat je ze kunt onderscheiden door hun kleur?

Dit was "alles" tot op dat moment. Het is het niet onze fout dat je nog 3 uur moet studeren en je zo een excuus had random te stemmen. Je liegt ons hier voor met het excuus dat je nu de stem moet plaatsen doordat je erna moet leren: een pauze om kwart voor 10 had niet veel gescheeld ofzo, dan had je op het moment van het plaatsen van een stem kunnen leren. Dat je dan Jaspenia als lynchslachtoffer kiest is natuurlijk niet vreemd, doordat hij bijna de enige is die je hebt aangekaart. Als hij goed zou zijn was je er dus meer dan makkelijk van deze stem afgekomen.
 

DeletedUser21356

Gast
Het lijkt er dus op dat Neus goed is (Prins), tenzij er één of ander nieuw Slechtje/Neutraaltje is dat de Lynch kan overleven.
 

DeletedUser26399

Gast
We staan nu even ver als gisteren, tenzij de wolven iets hebben gedaan als infectie
 

DeletedUser26399

Gast
Gisteren wisten we helemaal niets en we zijn met nog steeds eveveel en weten ook nog steeds helemaal niets
 

DeletedUser21575

Gast
Naar mijns inziens is neus gewoon prins. Tenzij je me een slechtje kan noemen die lynches overleeft.
 

DeletedUser21356

Gast
De kans is reëel dat Rabbid nieuwe rollen bedacht heeft, net als vorig potje, Nis.
 
Bovenaan