• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser22926

Gast
Betwist je nu mijn studiemethode? Ben je van mening dat mijn succes in het echte leven ondergeschikt is aan een internetspelletje? Nee, dat kan er bij mij niet in. Die stem die daar staat vind ik volkomen onterecht.
Ja, nee. Ik wil alleen zeggen dat het feit dat jij op dat moment wilt studeren ipv speelt jouw keuze is en niet mijn probleem is en dat je dan een stem op je kan verwachten, omdat ik het het meest verdacht vond, zo van je stem af komen. Ik verdedig alleen de keuze van mijn stem en dat doe ik door jouw studiemethode te betwisten ja, ik zag dat op het moment zelf als een tactische keuze van jou om zo van je stem af te komen. Die 2e stem staat er zeker onterecht maar ben nu terug dus ik haal hem voor je weg. Ik moest mn stem even zielig kwijt vanavond en ik wil dat liever doen dan een randomizer gebruiken, soz daarvoor.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik ben benieuwd naar je nieuwe stem die zometeen ongetwijfeld gaat komen, Heartlion.

Voor de rest sluit ik me bij iedereen (behalve Graecus) aan: er is niet echt veel reden om Jaspenia te verdenken want hij doet gewoon goedjesachtig actief in netwerk. Hetzelfde genetwerk trouwens waar Graecus zelf ook erg actief mee is. Toevallig.
 

DeletedUser22926

Gast
Daarmee bevestig jij dus de aandacht op je met het feit dat jij ook weet dat wat hij zegt correct is. Probeer je daarmee jezelf nu ook als goed te profileren? :p
Neus wat loop je achterlijk te doen. Wij zeggen dat we je niet verdenken omdat dat de meest logische verklaring is voor jouw overleven en je enige opmerkingen gaan daar vol tegenin x)
Nissassa verder kan ik dit niet onderbouwen ik vond deze posts verdacht, dasios profileert zich totaal niet als goed en neus loopt niet achterlijk te doen het is gewoon neus.


 

DeletedUser9104

Gast
Heart why? Je had best eerst een claim ofzo kunnen vragen. In plaats van random beulen.

Ik was een onbeschilderd eitje, maar ben nu een oranje eitje.
 

DeletedUser21575

Gast
  • Ik zet hem op graecus. (Voornamelijk om jasper te beschermen eigenlijk. Meer realistishe claim.) Onder de aanname dat de bm een random bijrol is.
 

DeletedUser9104

Gast
Graecus Gezien dat mijn stem zou zijn geweest als Heart niet random ging beulen x)
 

DeletedUser25006

Gast
@Neus Ilja wordt al gebeuld?

Verder willen Jasper en Dasios hun stem motiveren?

Nissassa jou of het een bijrol is weten we niet maar om dat als reden te nemen voor een stem? Shame on you.
 

DeletedUser23442

Gast
Heart.

Kneus.

Je wist dat ik van iedereen claims had. Overleg zoiets dan ff ipv dat je bewezen mensen gaat neerknallen
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch Dag 2 / Lunch dag 2

Jaspenia: Graecus
Nissassa: Heartlion, Artifex
Graecus: Nissassa, Jaspenia, Dasios

Graecus, Bruin Ei is lynch.
Bruin Ei

Jij bent een bruin ei. Jij kan niet gelunched worden op even dagen. (0 telt als even).
Daarnaast ben je de BM op oneven dagen.

Geen lunch.

Volgende deadline: Lynch / Lunch Dag 3 - Vrijdag 15/12 22.00 uur (Uitslag later).
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb op Graecus gestemd omdat zn claim(s) echt nergens op slaan/slaat

Later meer uitleg geen tijd nu
 

DeletedUser9104

Gast
Jezus Heart. Dat was nergens voor nodig x)
 

Bijlagen

  • upload_2016-12-15_22-1-42.png
    upload_2016-12-15_22-1-42.png
    215,4 KB · Weergaven: 83

DeletedUser25006

Gast
goed bezig Nissassa, Dasios en Jasper...

Waarom er geen lunch is is weer een raadsel, wat wel zo kan zijn is dat Graecus Lunch was maar hij niet geluncht kan worden ivm zijn rol (nacht 2 dus even).
 
Bovenaan