• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
WvW 197 - Aanslag op de Paashaas

paashaas-met-mandje.jpg


Claimen: Aan
Netwerken: Aan
BM: Oud kiest nieuw.
BM-stemming: Afwezig
Manier van stemmen: Topic, Rood
Eindtijd stemmen: 22.00 uur(22.00 uur zelf is te laat.)
Rollen: In Paasthema.

Start
Rollenverdeling dinsdag. Eerste deadline woensdagavond (Lynch en Lunch)

1.
2.
3.
4.
5.
....
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Laatst bewerkt:

DeletedUser23442

Gast
Het moment dat zelfs iedereen te inactief is voor "succes allemaal" ... :/
 

DeletedUser27427

Gast
Succes iedereen!
Veel succes, ik ben burger/ei, claimen mag
Ik vraag me af waarom Graecus deze claim zou liegen. Als hij geen burger zou zijn, zou hij niet kunnen weten hoe een burger deze vissenkom werd genoemd en zou hij een risico nemen door te zeggen dat een burger ook wel een ei heet.
 

DeletedUser21575

Gast
Succes iedereen!

Ik vraag me af waarom Graecus deze claim zou liegen. Als hij geen burger zou zijn, zou hij niet kunnen weten hoe een burger deze vissenkom werd genoemd en zou hij een risico nemen door te zeggen dat een burger ook wel een ei heet.
Daarmee bevestig jij dus de aandacht op je met het feit dat jij ook weet dat wat hij zegt correct is. Probeer je daarmee jezelf nu ook als goed te profileren? :p
 

DeletedUser27427

Gast
Daarmee bevestig jij dus de aandacht op je met het feit dat jij ook weet dat wat hij zegt correct is. Probeer je daarmee jezelf nu ook als goed te profileren? :p
Ik zeg niet dat het correct is of dat ik al dan niet weet of het correct is, alleen dat Graecus alleen maar kan weten of het correct is als hij burger is.
 

DeletedUser21356

Gast
Vrolijk Pasen! :D
Zoals Dasios zegt: ik denk niet dat Graecus dat even gaat verzinnen, aangezien een ei even goed Slecht kan zijn.
 
Bovenaan