• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #198 - Just. More. Chaos

DeletedUser25006

Gast
Ik ben dood, en denk dat het niet mag maar aangezien ik van het potje helemaal niks snap wil ik best vervangen indien dat nodig is.

Maar alleen als de rest dat goed vind
 

latdekat

Harpij
Zelfs al snap je helemaal niets, waarschijnlijk heb je ergens wel details opgevangen die van pas zouden komen. We laten doden niet vervangen nee.
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom is Neus ooit vervangen ipv Ilja, die helemaal in het begin zelf aangaf vervangen te willen worden?
 

DeletedUser

Gast
Dat had ik ook al gevraagd. Het schijnt dat de spelleidster de uitschrijving van Ilja heeft gemist.

Die uitschrijving was trouwens aanleiding voor mij om mij in te schrijven als vervanger. :p
 

DeletedUser21575

Gast
Dat had ik ook al gevraagd. Het schijnt dat de spelleidster de uitschrijving van Ilja heeft gemist.

Die uitschrijving was trouwens aanleiding voor mij om mij in te schrijven als vervanger. :p
Op verzoek van Genade en de rest van de spelers, zou je dit kunnen bevestigen @Queen Of Chaos ? Want nu lijkt het voornamelijk alsof Neus wel een vervanger kreeg omdat hij essentiëler is. Ilja's aanvraag voor een vervanger was namelijk niet echt te missen?
 

DeletedUser

Gast
Dat had ik ook al gevraagd. Het schijnt dat de spelleidster de uitschrijving van Ilja heeft gemist.

Die uitschrijving was trouwens aanleiding voor mij om mij in te schrijven als vervanger. :p

Ik heb de uitschrijving van Ilja volledig over het hoofd gezien, waarvoor mijn excuses. Ik keek na de deadline in het inschrijftopic en zag neusje posten dat ie dood wilde gaan. En ik zag Genade in het inschrijftopic staat. Dat Ilja dat al 2 dagen eerder vroeg, had ik over het hoofd gezien. Verder zit er niet verder een betekenis achter. Of wel? Of toch maar niet.
 

DeletedUser

Gast
Want dit ging de eerste keer zo goed. Punten voor anonieme spelleider die niemand kent.
 
Bovenaan