• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser9104

Gast
Volgens mij heeft het niet eens zin om op iemand anders te stemmen. x)

Al Sah Him
 

DeletedUser18003

Gast
Lynch Dag 6

Het forum schaarde zich om het lijk van Maximus heen. Hoe had het zo tragisch af kunnen lopen met Relax? Ze hadden het aan moeten zien komen toen hij tienduizend verschillende namen begon te gebruiken...
Sipjes ging iedereen terug naar waar ze vandaan kwamen. Het gevaar moest toch al bijna geweken zijn? In een hoekje van de zaal lachte DonFrank manicaal, dansend rond een klein vuurtje; de vlammen dansden duivels in zijn gezicht. 'Mijn netwerk.... Mijn netwerk....!' mompelde hij voortdurend.
Plotseling tikte Al Sah Him hem op zijn schouder. 'Wat dooooooeeee je?'
Dons gezicht vertrok. 'Mijn... netwerk...!' kraamde hij uit.
Al Sah Him keek hem vragend aan. 'Jouw netwerk?'
Dons gezicht verbleekte. 'Mijn... netwerk... D:'
Al Sah Him deed een stap vooruit. 'Ja, daar hoor ik niet bij, dat is toch geen probleem.'
Dons gezicht, dat eerst nog zo wit als een vaatdoek was, werd nu rood van woede. Wat Al Sah Him gezegd had, was onacceptabel. Met een laatste schreeuw van woede gooide hij hem in het vuur, waar Al Sah Him verkoolde. Gekalmeerd ging Don in zijn hoekje zitten. Hij glimlachte. 'Mijn netwerk :) '

Al Sah Him is lynch. Hij was De Allemansvriend (Beschermengel).
 

DeletedUser199

Gast
Lunch

Na dertienjaren in het leven
Maak ik het testament op van mijn account
Niet dat ik berispingen of waarschuwingen heb weg te geven
Als WoW-verslaafde had ik enkel mijn mount

Aan mijn lieve HoC die zo graag wat met Claya wil proberen
Laat ik met plezier na het adres van de Gantse kroeg
Waar ik teveel Amai'de om een Claya te imponeren
En vervolgens de rejects kreeg waarom ik vroeg

En dan heb ik nog een paar goede vriendinnen
Waar niemand, zelfs Tristan, wat mee kon beginnen
Die uiteindelijk beter dan de oudjes zouden zijn
Misschien krijgen we ze in #WvW.300 wel klein

Voor Sam zijn mijn onvervulde wensen
Ze zijn wat aggressief, maar ach, ze zijn zo diep
Hij behoorde immer tot de groep van mensen
Voor wie de banhamer immer wat harder liep

M'n lieve welpje, ik laat jou alle nachten
Dat ik tranen om jouw inactiveit heb gestort
Maar onthoud dit wel ik zal geduldig wachten
Tot ik lach omdat jij geïnactieft wordt

En de DonFrank, die altijd zat te dreigen
"Oudjes, jullie komen nog op het verkeerde pad"
Hij mag tevreden zijn en zal ook niets meer krijgen
Kort gezegd; hij had toch gelijk gehad

En dan heb ik ook nog enkele goede vrienden
Maar die hebben al genoeg van mij gehad
Dus ik gun ze nu het loon dat ze verdienden
Alle berispingen die ze door mijn reports hebben gehad



Het was tijd, Mats kon het niet meer aan, de liefde van zijn leven (Die inactief was, dikke vette vloei Claya!) was doodgegaan door aan zelf uithongering/inactiviteit. Mats wist niet meer wat hij moest doen zonder Maya, in de eerste instantie had hij geprobeerd de almachtige spelleider te vermoorden, toen RsBelg0615 zelfs hier in was gefaald, besloot hij het enige te doen wat hij wel kon; zn polsen doorsnijden. Mesje gepakt en op zn polsen geduwd, maar toen viel hij flauw; Mats kon dit niet eens x). Echter werden zijn gebeden verhoord en werd hij door de bliksem geraakt; Mats pleegde zelfmoord als oudje/wolf
 

DeletedUser18003

Gast
Spelerslijst
fea3f4e83a60454dabd38de3bf677579.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Genius0615

Erinys
Ja Sander wat wil je, met inactieve wolf + welp, gekoppelde Infectie die er niets van zei, dubbele wolfziening van de dorpsgek (waren er 2 van, mooie balance) heel erg vroeg in de game en het netwerkfiesta dat erna begon kon ik niet bepaald veel doen.
 

DeletedUser10470

Gast
Ja Sander wat wil je, met inactieve wolf + welp, gekoppelde Infectie die er niets van zei, dubbele wolfziening van de dorpsgek (waren er 2 van, mooie balance) heel erg vroeg in de game en het netwerkfiesta dat erna begon kon ik niet bepaald veel doen.
Ik vond het anders wel leuk.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ja Sander wat wil je, met inactieve wolf + welp, gekoppelde Infectie die er niets van zei, dubbele wolfziening van de dorpsgek (waren er 2 van, mooie balance) heel erg vroeg in de game en het netwerkfiesta dat erna begon kon ik niet bepaald veel doen.

Klopt, je had weinig kans. De welp had jullie hier heel erg kunnen helpen (omdat de eerste zieneringen sws bekende mensen zouden zijn). Dan zou het heel anders zijn gelopen.
 
Bovenaan