• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #209 Algemeen Forum gehackt

DeletedUser26399

Gast
Beste forumleden

Er is een ramp gebeurd, het AF is gehackt en iemand heeft eer paar topic namen gewijzigd. Dit is echter snel weer ongedaan gemaakt.
Zoals je kan zien op onderstaand screentje.
4cb5bb490e3997b47a5bac577585ab95.png

Aan jullie om het hackerscollectief op te sporen.

REGELS:
Aantal spelers:Zoveel mogelijk
Claimen:Ja
Netwerken:Ja
Hints:Nee
Afscheidsbrief:Ja, via spelleiding
Klaagmuur:Ja, maar niet iedereen
BM-opvolging:2de keus wordt BM(speler die op een na de meeste stemmen had, kan dit niet meer, volgt er wel een herstemming)
BM-keuze:Bij gelijkstand.
Manier van stemmen:Groen BM, ROOD lynch
Eindtijd stemmen: Als ik DL roep. Rond 21u zal dit zijn, bepaald door RNG. Kan 30min schelen.

ROLLEN:
Hier komt het grote probleem, ik had eens voor de grap mijn wachtwoord op wachtwoord gezet en ik had prijs, mijn account is gehackt en de rollen zijn een beetje aangepast door de hackers en dan pas naar jullie gestuurd. Het kan dus best zijn dat je rol niet helemaal duidelijk is of echt omzeep geholpen is. Geen klachten naar mij, maar naar de hackers. Vreemde rollen kan ik dus niet aan doen.

SPELERSLIJST:
1. Sanhal
2. Latdekat
3. AriChibi
4. Neusje
5. Genius
6. Kalgarino
7. Ydeger
8.voetbalp10
9. Artifex (lunch)
10. Nissassa
11. DutchGirl
12. Jaspenia
13. Signlady
14. Kyraco
15. Dasios

EXTRA:
Ik til zwaar aan inactiviteit, 2deadlines missen is computer uit. Evenals 2 deadlines niet bijdragen en enkel stemmen.

Verder zou ik het leuk vinden als de acties niet op 20u30 getimed worden, ruim op voorhand vind ik iets gemakkelijker, dan kan ik deze makkelijker verwerken. Iedereen heeft gezien dat zijn rol iets kan, als ik 15 acties moet verwerken die in verbad staan met elkaar, duurt het wel even, ik ben een man, dus kan maar 1 ding tegelijk. Moet niet natuurlijk, maar bevorderd de deadline uitslag wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26399

Gast
Wie heeft gezegt dat je al mocht posten???

Mocht al hoor, daar niet van. Maar nog niet iedereen heeft zijn rol.
 

DeletedUser26399

Gast
Iedereen heeft zijn rol nu, als er nog vragen zijn, stel ze maar gerust. Daarvoor ben ik er.
 

AriChibi

Hydra
WIL JE GRAECUS ERUIT KOPPEN OF JUIST JE KOP GEBRUIKEN OM TE WINNEN???!?!?!

Stem slim, stem Ari!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
KOPVODDEN? NEE
KOP IN HET ZAND? NEE
KOPPIE KOPPIE MOTHERFOCKERRR? JA!

STEM ARICHIBI
 

DeletedUser21575

Gast
Het gaat niet om een halfvol of een halfleeg glas, maar om het feit dat er een roofie in het water zit en je goed moet kijken wie je kunt vertrouwen.

Stem slim, stem Ari!
EEN GLAS IS ALTIJD VOL. ALTIJD. ALS EEN GLAS VOOR DE HELFT GEVULD IS MET WATER IS DE ANDERE HELFT GEVULD MET LUCHT.
STEM SLIM, STEM ARI!
 

DeletedUser27931

Gast
Voor een Algemeen Forum dat we door willen geven.
Krijgt het voor elkaar!
Stem op Voetbalp10
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Heel veel succes iedereen!
Ik neig naar Jesse Klaver, maar ga toch maar voor Dutchgirl.

No offence, maar waarom?:x
Ik vond persoonlijk niet dat ze de afgelopen paar potjes zeer goed speelde (vooral inactief).
Kalgar zijn stem snap ik, Voetbal zijn stem was voorspelbaar, zelfde voor Alysha en Genius. En de stem van Nissassa ziet eruit als een trollstem.
 

DeletedUser27931

Gast
No offence, maar waarom?:x
Ik vond persoonlijk niet dat ze de afgelopen paar potjes zeer goed speelde (vooral inactief).
Kalgar zijn stem snap ik, Voetbal zijn stem was voorspelbaar, zelfde voor Alysha en Genius. En de stem van Nissassa ziet eruit als een trollstem.

vroeg beginnen met discussiëren, daar hou ik van!
 

DeletedUser27427

Gast
No offence, maar waarom?:x
Ik vond persoonlijk niet dat ze de afgelopen paar potjes zeer goed speelde (vooral inactief).
Kalgar zijn stem snap ik, Voetbal zijn stem was voorspelbaar, zelfde voor Alysha en Genius. En de stem van Nissassa ziet eruit als een trollstem.
Ik heb de afgelopen twee potjes eerlijk gezegd niet heel erg nauwgezet gevolgd. Dutchgirl is meestal vrij kritisch en kan goed redeneren en voor de afgelopen twee potjes was ze actief genoeg.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb de afgelopen twee potjes eerlijk gezegd niet heel erg nauwgezet gevolgd. Dutchgirl is meestal vrij kritisch en kan goed redeneren en voor de afgelopen twee potjes was ze actief genoeg.

Dan raad ik je aan om die potjes nog een keer goed door te nemen, het zal je waarschijnlijk tegen vallen ;).
 
Bovenaan