• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #209 Algemeen Forum gehackt

DeletedUser21575

Gast
Ari was neutraal, wat zou t haar kunnen schelen dat Sanhals rol op straat lag x) Ze hoefde alleen maar alle wolven te raden. Dan is t juist leuk om een beetje chaos te stichten.

Overigens, 5 wolven kan ik al moeilijk inkomen, maar dan ook nog met een aantal met een enkele dubbele stem en een zienend-achtige? Holy
Vergeet niet dat we 2 nachten naar keuze alle zieneringen konden blokkeren.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ari was neutraal, wat zou t haar kunnen schelen dat Sanhals rol op straat lag x) Ze hoefde alleen maar alle wolven te raden. Dan is t juist leuk om een beetje chaos te stichten.

Overigens, 5 wolven kan ik al moeilijk inkomen, maar dan ook nog met een aantal met een enkele dubbele stem en een zienend-achtige? Holy

Andermans claims delen wordt over het algemeen niet gewaardeerd :p. Als ik iemand tegen kom die heel graag de claims van andere mensen wil delen, weet ik al dat er iets mis is met zijn/haar rol. Dat doet een normaal goedje namelijk niet.




Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser26715

Gast
nog steeds kloppen er 2 personen niet.

en btw wist je het aantal wolven niet en je had al gezegd dat ik op je lijst stond
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26715

Gast
Met een lijst die 6 lang kon zijn, kon ik wel het een en het ander gokken. Vooral als ik dan 4 slechtjes en een naam terug had gekregen.

ja klopt, daarom heb ik mijn vertrouwen ook gesteld op graceus xx
mochten we je niet dood hadden kunnen krijgen hoefden we maar 2 dagen te overleven. Daarna was je infectie. Zolang je dutch erin had zitten + geen verhouding had dat wel moeten lukken. Wel moet ik toegeven dat het pittig stom was dat we niet doorhadden dat je neutraal was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
En wie moest er weer als eerste dood... ik.

De reden staat in je skype, neem aan dat je t gelezen hebt.
Anders; alleen Dasios en ik waren online, en wij deden vorig potje niet mee dus hadden geen idee ervan.
 

DeletedUser27931

Gast
De reden staat in je skype, neem aan dat je t gelezen hebt.
Anders; alleen Dasios en ik waren online, en wij deden vorig potje niet mee dus hadden geen idee ervan.

ik lees het nu pas :)
maar laten we er even voor zorgen met ze alle dat artifex het komende potje niet meteen dood gaat...
Is wel zo aardig :)
 

DeletedUser18363

Gast
Niemand vond het zielig toen ik elke keer dag 1 lunch was.
Dus we gaan zeker geen uitzondering maken op Artifex.
 

DeletedUser25006

Gast
Wel, als je bedenkt dat wolven lunchen en dus eten, hadden ze wel zin in me hoor @Genius0615

@de rest, ik vraag ook zeker niet om een uitzondering.
 
Bovenaan