• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #209 Algemeen Forum gehackt

DeletedUser26715

Gast
We kunnen hem ook gewoon afmaken? Ik heb vrij weinig zin om het overnieuw te gaan spelen aangezien we nu toch al weten wat voetbal, ari en arti zijn
 

latdekat

Harpij
Mooie poging Graecus. En dat meen ik. Je hebt oprecht geprobeerd een mooi potje te doen.

Stel dat je in de toekomst nog eens een potje zou willen doen, zou ik je toch het volgende aanraden:

-Probeer iets minder OP rollen en minder wolven erin te steken. Dat zorgt er wel voor dat iedereen veel kan doen, maar zorgt er meteen voor dat als er bepaalde rollen doodgaan het spel al bijna meteen gewonnen wordt door de tegenpartij.

-Eerlijk gezegd snap ik je doel met de wisselende DL wel, maar om gecoördineerde stemmen te vermijden kan je beter vijf minuten doen. Anders is het wel heel random en heel vaag. Ik ben trouwens benieuwd. Heb je nu een RNG gebruikt of deed je het gewoon wanneer je er zin in had?

-Als de wolven zich afschermen voor zieneringen, maar jij de dorpsgek niet als soort van zienering vindt, vermeld dat dan tenminste. Ik vind het trouwens wel sterk hoe iemand die als goed moest gezien worden, als slecht door de dorpsgek wordt gezien.

Maar toch bedankt voor de moeite.
 

DeletedUser18003

Gast
Ben nu wel erg benieuwd naar de rollen en de verdeling na de post van Lat...
 

DeletedUser26715

Gast
Latje het was dus geen dorpsgek maar een neutraaltje

Ik snap dan eig ook wel dat zij die rollen wel doorkreeg anders is het onmogelijk

Btw graceus ik vind dat je het goed hebt gedaan,
je hebt gewoon een foutje gemaakt maar dat hebben wel meer spelleiders gedaan.
kun je niks aan doen maar de rest ging prima
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Mooie poging Graecus. En dat meen ik. Je hebt oprecht geprobeerd een mooi potje te doen.

Stel dat je in de toekomst nog eens een potje zou willen doen, zou ik je toch het volgende aanraden:

-Probeer iets minder OP rollen en minder wolven erin te steken. Dat zorgt er wel voor dat iedereen veel kan doen, maar zorgt er meteen voor dat als er bepaalde rollen doodgaan het spel al bijna meteen gewonnen wordt door de tegenpartij.

-Eerlijk gezegd snap ik je doel met de wisselende DL wel, maar om gecoördineerde stemmen te vermijden kan je beter vijf minuten doen. Anders is het wel heel random en heel vaag. Ik ben trouwens benieuwd. Heb je nu een RNG gebruikt of deed je het gewoon wanneer je er zin in had?

-Als de wolven zich afschermen voor zieneringen, maar jij de dorpsgek niet als soort van zienering vindt, vermeld dat dan tenminste. Ik vind het trouwens wel sterk hoe iemand die als goed moest gezien worden, als slecht door de dorpsgek wordt gezien.

Maar toch bedankt voor de moeite.

Derde punt geld niet, vanuit mijn kant was het een deels bluf deels info vanuit Alysha. Ik wilde zien wat de reacties zouden zijn en ik zou vandaag ook een orakel actie binnen krijgen.





Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

AriChibi

Hydra
Ik stel voor dat je de volgende keer een weekje in een vakantie oid vrijhoudt om een potje te leiden, zodat je alles rustig op een rijtje kunt zetten en dan de posts kunt maken :p

Of ik raad een autistisch excelsheetje met heel veel kleurtjes aan.
 

DeletedUser26399

Gast
Mooie poging Graecus. En dat meen ik. Je hebt oprecht geprobeerd een mooi potje te doen.

Stel dat je in de toekomst nog eens een potje zou willen doen, zou ik je toch het volgende aanraden:

-Probeer iets minder OP rollen en minder wolven erin te steken. Dat zorgt er wel voor dat iedereen veel kan doen, maar zorgt er meteen voor dat als er bepaalde rollen doodgaan het spel al bijna meteen gewonnen wordt door de tegenpartij.

-Eerlijk gezegd snap ik je doel met de wisselende DL wel, maar om gecoördineerde stemmen te vermijden kan je beter vijf minuten doen. Anders is het wel heel random en heel vaag. Ik ben trouwens benieuwd. Heb je nu een RNG gebruikt of deed je het gewoon wanneer je er zin in had?

-Als de wolven zich afschermen voor zieneringen, maar jij de dorpsgek niet als soort van zienering vindt, vermeld dat dan tenminste. Ik vind het trouwens wel sterk hoe iemand die als goed moest gezien worden, als slecht door de dorpsgek wordt gezien.

Maar toch bedankt voor de moeite.
Bedankt voor je opbouwende kritiek, ik heb dit toevallig bij de eerste twee DL's gewoon gedaan toen het even wat minder druk was IG, maar was wel de bedoeling dat ie effectief na 21u zou vallen ook hoor.
1:Idd, 5 wolven was veel, maar zaten ook 3 zienende rollen in (2zieners en een orakel)

-Was een neutraaltje dat won als ze alle hackers vond, zoals je ziet in DL overzicht.
Ik stel voor dat je de volgende keer een weekje in een vakantie oid vrijhoudt om een potje te leiden, zodat je alles rustig op een rijtje kunt zetten en dan de posts kunt maken :p

Of ik raad een autistisch excelsheetje met heel veel kleurtjes aan.
Ik ga idd een potje wel leiden in de paasvakantie of er de week voor, heb dan toch vrijaf znder ouders thuis.
 

DeletedUser26715

Gast
Maar een OP potje met 3 zieners op 5 wolven is niet heel veel toch?

Vooral niet nu we 2x alles konden blocken + een wolf als goedje gezien kon worden + de kans dat je tegenover iemand claimt die wolf is is best groot en dan heb je nog maar 2 zieners

Dus wss zat er na de infectie nog hooguit1 ziener in
 

DeletedUser27931

Gast
Mogen kalgar en ik de nieuwe pot al starten of moeten we nog ff wachten?
 

DeletedUser27427

Gast
Ik ben wel benieuwd hoe het was afgelopen als het niet was misgegaan. Wel een keer wat anders, zoveel zieners en wolven. Hoewel ik het er wel mee eens ben dat de pot dan gevoeliger wordt voor problemen in de balans door de dood van bepaalde spelers. Wel een mooie poging en ik denk dat het zonder deze fout nog best een goede vissenkom was geweest :)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ben wel benieuwd hoe het was afgelopen als het niet was misgegaan. Wel een keer wat anders, zoveel zieners en wolven. Hoewel ik het er wel mee eens ben dat de pot dan gevoeliger wordt voor problemen in de balans door de dood van bepaalde spelers. Wel een mooie poging en ik denk dat het zonder deze fout nog best een goede vissenkom was geweest :)

Ik had het lijstje van Alysha waar 3 wolven tussen zaten. Ook was ik van plan om haar te lynchen omdat ze niet goed kon zijn:x.
Tevens zou ik vandaag een orakel binnen krijgen van Cynthia omdat ze een van de drie slechtjes was. Ze had al geclaimed dus als het orakel niet overeen zou komen zou ik weten dat ze ergens over had gelogen.
Voor de komende dagen had ik qua lynches iig mn handen vol:p.








Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser18003

Gast
Ik had het lijstje van Alysha waar 3 wolven tussen zaten. Ook was ik van plan om haar te lynchen omdat ze niet goed kon zijn:x.
Tevens zou ik vandaag een orakel binnen krijgen van Cynthia omdat ze een van de drie slechtjes was. Ze had al geclaimed dus als het orakel niet overeen zou komen zou ik weten dat ze ergens over had gelogen.
Voor de komende dagen had ik qua lynches iig mn handen vol:p.








Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif

Ik was dus serieus slet :p

@Graecus; zou je nog een lijst met namen en bijbehorende rollen bekend kunnen maken? :)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik was dus serieus slet :p

@Graecus; zou je nog een lijst met namen en bijbehorende rollen bekend kunnen maken? :)

Had ik al verwacht na je claim. Maar ik hoopte dat ik geluncht zou worden, ik ben namelijk een reiziger die 2x weg mag en als die dan geluncht wordt, gaat er een random wolf dood.
Tevens kreeg ik er veel info door.

E:



Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser26715

Gast
Had ik al verwacht na je claim. Maar ik hoopte dat ik geluncht zou worden, ik ben namelijk een reiziger die 2x weg mag en als die dan geluncht wordt, gaat er een random wolf dood.
Tevens kreeg ik er veel info door.


Eig gaf ari teveel info door
 
Bovenaan