• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #210 Battle of the Scientists

DeletedUser26715

Gast
Battle of the Scientists


Het was een mooie zomerdag toen het allemaal begon. De manager had een geweldig team samengesteld en er heerste een goede sfeer. Na een paar weken hadden ze al wetenschappelijke hoogstandjes bereikt. Nu het al een paar jaar verder is hebben ze vele prijzen gewonnen. Het team heeft zich steeds meer verdiept in de chemie en wat je er allemaal mee zou kunnen doen. Het team werkt sindsdien aan een nieuw goedje: X251. Dankzij dit goedje zou je een geweldige kracht moeten krijgen. De eerste drie weken ging het goed, maar nadat Imharil erbij was gekomen, bleven er vreemde dingen gebeuren. Eerst viel het allemaal niet zo op: je had een keer een elektrische storing of een stofje was opeens op. Maar gister, ja gister werd het pas erg. Toen Sanhal voor het eerst op tijd op zijn werk kwam zag hij iets verschrikkelijk: Natasha, zijn vriendin, was vermoord. Het werd al snel duidelijk: De criminele organisatie “Friese Groanden” had het lab geïnfiltreerd.


2j0jam1.png



basisinfo:

Aantal spelers = het liefst 14!
Netwerken: JA
Claimen: Nee
Je mag in dit potje niet zeggen wat je bent of een van de dingen doorvertellen die je kan doen of ook maar iets door te vertellen wat ervoor kan zorgen dat de ander achter je rol komt.

Je mag wel orakels doorspelen
Je mag wel je rol vertellen aan mensen die weten wat jij bent,
Dus stel ziener A is bewezen en heeft jou gezien en de ziener besluit je daarover te informeren dan mag jij je precieze acties die bij je rol horen doorvertellen.
Je mag alles vertellen over anderen. Je mag hierbij ook "claimen" dat je zeker weet dat het zo is.
Hierbij mag je niet door laten schemeren dat je hem als ziener gezien hebt.
Je mag op de Klaagmuur claimen wat je wilt.
Je mag hierbij niet aan andere spelers vertellen: mijn claim staat vanavond op de Klaagmuur. Je eigen naam onder de claim zetten op de Klaagmuur is ook verboden. Wel mag je zeggen persoon A is wolf/heks/ziener/burger of wat dan ook.
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Ja
Klaagmuur: Ja
BM-keuze: Groen in topic

BM-opvolging: nieuwe stemming
Manier van stemmen:
Red
Eindtijd stemmen: 21:00
Spelleiding: Voetbal & Kalgar
Balancemanager: Genade


Volgorde vanaf deadline: Lynch - BM - Beschermingen - Lunch - Items overgeven - Zieneringen - Inactiviteit - Klaagmuur
Acties overdag vinden plaats in de volgorde van insturen.

Dit zegt niks over de rollen en of acties/items. Heb het even gekopieerd van Ydeger. Het KAN dat er iets niet inzit maar de volgorde blijft hetzelfde.



 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26715

Gast
inschrijven:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 

DeletedUser27427

Gast
1. Graecus
2. Dasios
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Waarom is dat minder leuk?
Als er meer mensen dit vinden zetten we hints gewoon uit.

Het moeilijke aan hints is dat ze het spel erg kunnen beïnvloeden;). Het is vaak net te duidelijk of te onduidelijk waardoor de slechtjes te makkelijk worden gelyncht, of dat er juist geen aandacht meer aan iets anders dan de hints wordt besteed.




Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser26715

Gast
Het moeilijke aan hints is dat ze het spel erg kunnen beïnvloeden;). Het is vaak net te duidelijk of te onduidelijk waardoor de slechtjes te makkelijk worden gelyncht, of dat er juist geen aandacht meer aan iets anders dan de hints wordt besteed.
Ah okej, wij hebben er wel veel aandacht aan besteed en het gaat niet over wie goed of wie slecht is.
 

AriChibi

Hydra
De eerste hints kloppen al niet. Sanhal heeft helemaal geen vriendin en Imrahil zou nooit wetenschapper worden.

1. Graecus
2. Dasios
3. Ari, Master of Science.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 

DeletedUser18003

Gast
Hoe zien jullie netwerken aan en claimen uit voor je? Wat mogen we dan precies wel en niet zeggen?
 

DeletedUser26715

Gast
Oja dat was ik nog vergeten te vertellen.

Je mag dus niet vertellen: ik ben ziener of ik heb .... gezien.

Je mag wel vertellen dat je bv sterke aanwijzingen hebt dat ... wolf is (dan kan je hem dus ook gezien hebben) dus gewoon voor extra overleg/ondervragingen met mensen die je meer/minder vertrouwd. Je mag wel zeggen iemand anders heeft gezien. Orakels mag je ook gewoon delen.

(Je mag ook alles van je verhaaltje doorvertellen zolang het NIKS met je rol/acties te maken heeft)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Zou je niet gewoon kunnen zeggen dat je zeker weet dat xx wolf is? Dan claim je geen ziener, maar weet iedereen dat je dat bent.
Tevens is ziener op zich niet eens echt vaak een claim (tenzij er letterlijk een ziener in zit). Vaker is het dorpsgek/gestoorde of muizenval oid.




Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser26715

Gast
Hmmm....... impliceert dat dan dat je een ziener kent die geclaimd heeft?

Als er een bewezen ziener in het potje zit kan dat, andwrs heeft er idd iemand geclaimed


E: wat Sanhal zegt zou idd kunnen
Je mag ook zeggen ik heb een orakel gehad .... is wolf bv
 

DeletedUser26399

Gast
Als een ziener een andere ziener ziet, dan kan het toch, of iemand een orakel binnenkrijgt dat x ziener is, dan is die toch bewezen.
 
Bovenaan