• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #210 Battle of the Scientists

DeletedUser27931

Gast
1. Dasios
2. AriChibi
3. Nissassa
4. DutchGirl
5. Aeneas
6. Neus
7. Ydeger
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Echt niemand meer???
 

DeletedUser22926

Gast
wel ik wil wel joinen maar toetsweek life :confused: ik vind het echt zeer matig dat er zo weinig mensen joinen, maar als ik jullie verder help ben ik sommige dagen inactief..
 

DeletedUser21204

Gast
1. Dasios
2. AriChibi
3. Nissassa
4. DutchGirl
5. Aeneas
6. Neus
7. Ydeger
8. Kyraco
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Ok ok...
Is hints nu aan of uit? Want ik zie best wel mensen die t willen, en dit kan zomaar je enige kans zijn x)
 

DeletedUser27931

Gast
Hij staat nu uit, dat zal ook niet meer veranderen.
Ik ga wss nog wel ooit een keer (als deze pot qua leiden goed gaat) een potje starten met hints aan.
 
1. Dasios
2. AriChibi
3. Nissassa
4. DutchGirl
5. Aeneas
6. Neus
7. Ydeger
8. Kyraco
9. Luksss, the return of the giant
10.
11.
12.
13.
14.
 

DeletedUser18003

Gast
Maar wat is nu het plan? Hoe lang willen jullie t inschrijftopic nog openhouden? De meeste actieve wvwers hebben het forum ondertussen wel een keer bezocht, lijkt me.
 

DeletedUser26715

Gast
We hebben het liefst nog 2 spelers erbij (dus 11 meer mag ofc altijd) dan starten we
 

DeletedUser25006

Gast
1. Dasios
2. AriChibi
3. Nissassa
4. DutchGirl
5. Aeneas
6. Neus
7. Ydeger
8. Kyraco
9. Luksss, the return of the giant
10. Artifex

Vooruit dan.
 

DeletedUser21575

Gast
Ja en met deze vertraging is Graecus ook alweer terug voor de eerste Deadline dus gooi die er ook maar bij en dan heb je 11 man.
 

DeletedUser26715

Gast
Hoezo al vervanging?

Als er meer mensen komen dan kunnen die er nog gewoon bij.

Ik weet niet wanneer graceus weer mee kan doen maar wss is de eerste deadline pas over 48 (of mis 72 uur ligt er een beetje aan)
 

DeletedUser26715

Gast
1. Dasios
2. AriChibi
3. Nissassa
4. DutchGirl
5. Aeneas
6. Neus
7. Ydeger
8. Kyraco
9. Luksss, the return of the giant
10. Artifex
11. Jaspenia
 

DeletedUser27931

Gast
Starten jullie nou expres zonder Graecus? Die jongen heeft zichzelf niet uitgeschreven en is op tijd terug voor de eerste deadline? Vind ik wel een beetje sneu van jullie als je het mij vraagt..

Ik kreeg te horen dat kalgar 11 mensen wilde (hij gaat daar een klein beetje over ik had het op dat moment te druk met school.. :() Dus dan zouden ze in evenwicht zijn...
Maar ik heb het hem dus even gevraagd wat hij er mij wilde en hij zei dat hij 11 man wou, omdat als we met 12 man zijn is het niet meer in evenwicht (dat dacht ik)

Maar onze communicatie is een beetje slecht.. Dus daar door word het een klein beetje tegenstrijdig hier op het forum, voortaan zorgen we er wel voor dat alles wat we hier zeggen klopt.

Maar daarom had ik dat bericht geplaatst...

toch te nieuwsgierig?
Kalgar zie skype...
 

DeletedUser26715

Gast
Verhoudingen kloppen met 11-14 spelers. Onder de 10 kloppen ze niet meer.
 
Bovenaan