• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #210 Battle of the Scientists

DeletedUser26715

Gast
Battle of the Scientists

Het was een mooie zomerdag toen het allemaal begon. De manager had een geweldig team samengesteld en er heerste een goede sfeer. Na een paar weken hadden ze al wetenschappelijke hoogstandjes bereikt. Nu het al een paar jaar verder is hebben ze vele prijzen gewonnen. Het team heeft zich steeds meer verdiept in de chemie en wat je er allemaal mee zou kunnen doen. Het team werkt sindsdien aan een nieuw goedje: X251. Dankzij dit goedje zou je een geweldige kracht moeten krijgen. De eerste drie weken ging het goed, maar nadat Imharil erbij was gekomen, bleven er vreemde dingen gebeuren. Eerst viel het allemaal niet zo op: je had een keer een elektrische storing of een stofje was opeens op. Maar gister, ja gister werd het pas erg. Toen Sanhal voor het eerst op tijd op zijn werk kwam zag hij iets verschrikkelijk: Natasha, zijn vriendin, was vermoord. Het werd al snel duidelijk: De criminele organisatie “Friese Groanden” had het lab geïnfiltreerd.



2j0jam1.png



basisinfo:

Aantal spelers = het liefst 14!
Netwerken: JA
Claimen: Nee
Je mag in dit potje niet zeggen wat je bent of een van de dingen doorvertellen die je kan doen of ook maar iets door te vertellen wat ervoor kan zorgen dat de ander achter je rol komt.

Je mag wel orakels doorspelen
Je mag wel je rol vertellen aan mensen die weten wat jij bent,
Dus stel ziener A is bewezen en heeft jou gezien en de ziener besluit je daarover te informeren dan mag jij je precieze acties die bij je rol horen doorvertellen.
Je mag alles vertellen over anderen. Je mag hierbij ook "claimen" dat je zeker weet dat het zo is.
Hierbij mag je niet door laten schemeren dat je hem als ziener gezien hebt.
Je mag op de Klaagmuur claimen wat je wilt.
Je mag hierbij niet aan andere spelers vertellen: mijn claim staat vanavond op de Klaagmuur. Je eigen naam onder de claim zetten op de Klaagmuur is ook verboden. Wel mag je zeggen persoon A is wolf/heks/ziener/burger of wat dan ook.
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Ja
Klaagmuur: Ja
BM-keuze: Groen in topic

BM-opvolging: nieuwe stemming
Manier van stemmen:
Red
Eindtijd stemmen: 21:00
Spelleiding: Voetbal & Kalgar
Balancemanager: Genade

Rollen verdeling:
later deze avond, 21-03.

Eerste deadline:
woensdag 22-3 om 21:00 --> BM-keuze

Tweede deadline:
donderdag 23-3 om 21:00 --> Lynch & Lunch

Derde deadline:
vrijdag 24-3 om 21:00 --> Lynch & Lunch & BM

Vierde deadline:
zaterdag 25-3 om 21:00 --> Lynch & Lunch


Volgorde vanaf deadline: Lynch - BM - Beschermingen - Lunch - Items overgeven - Zieneringen - Inactiviteit - Klaagmuur
Acties overdag vinden plaats in de volgorde van insturen.

Dit zegt niks over de rollen en of acties/items. Heb het even gekopieerd van Ydeger. Het KAN dat er iets niet inzit maar de volgorde blijft hetzelfde.

1. Dasios
2. AriChibi - BM - Beul
3. Nissassa - lynch

4. DutchGirl
5. Aeneas
6. Neus
7. Ydeger
8. Kyraco
9. Finduilas
10. Artifex - lunch
11. Jaspenia
12. Graceus



 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25006

Gast
Ja succes... Nog geen rol? ik ook niet... en uhh, ik voor BM?
 

DeletedUser18363

Gast
Wat dacht je van het speeltopic pas openen als de rollen hebt verdeeld/aan het verdelen bent.
Dit heeft niet zoveel zin zo.
 

DeletedUser25006

Gast
Feit is dat wanneer de eerste lunch is geweest je meestal wat meer ideeën krijgt over iedereen en je wat meer theorieën kunt opgooien. Zonder lunch is dat niet te doen.
 

DeletedUser18363

Gast
Sam had volgens mij de week van 11 of 12 april vrij als die laatste week niet gaat. Ik heb vanaf dan maar 3 colleges per week dus zou ergens moeten passen.

Ik heb vanaf alleen maandag en dinsdag les, dus dan zou op de overige 3 dagen kunnen.
 
Bovenaan