• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WVW #211 - Op Wolfenjacht

AriChibi

Hydra
Afscheidsbrief Sanhal:
Potverdikkeme

Afscheidsbrief Neusje:
DE GROETEN VAN JOEL
GR JOEL

Afscheidsbrief Mats:
People die when they are killed :(
 
Laatst bewerkt:

AriChibi

Hydra
Afscheidsbrief voetbal:
Ik vind het een leuk en snel potje!
Voor de rest schiet ff alle wolven dood :)
En voor iedereen succes! en mag de beste winnen! (de goedjes dus :p)
 

AriChibi

Hydra
Dag 2:
Opnieuw stonden de jagers in het woud, geweren gereed. De wolven kozen dit keer een moeilijk target, namelijk Kyra, een van de meer ervaren jagers. Deze professionele WvW-speler had dan ook meteen raak met haar schot: Nissassa, wolf, werd door haar schot geraakt en stierf direct.

Samenvatting:
Dode jager: Kyra
Dode wolf: Nissassa​
 

AriChibi

Hydra
Dag 3:
Het was ondertussen een dagelijkse routine geworden om na het toetje met je geweer naar buiten te gaan. Het leek er daarom ook op dat de jagers betere schutters werden, vooral omdat Gekko, een van de jagers, voordat hij aangevallen door de wolven werd nog zijn schot kon lozen op een van hen leden, namelijk SignLady.

Samenvatting:
Dode jager: Gekko
Dode wolf: Ilja​
 

AriChibi

Hydra
Afscheidsbrief Gekko:
Met dank aan het lijstje met Wolven dat Ari me gaf.
XXX
P.S. Schiet nog een beetje raak en volg het voorbeeld van Neus, Kyra en mij!
De P.S. mag je ook weglaten als je wil.
Die boeit niet zoveel.
De rest ook niet
Maar ja
 

DeletedUser18003

Gast
Omdat ie al 2 nachten succesvol voorspeld heeft wie er geluncht zou worden x)
 

AriChibi

Hydra
Ik ben ongeduldig dus hier is DL zodat ik kan douchen GROETJES

Dag 4:

Na die lucky streaks van de afgelopen dagen, moest er vandaag wel wéér een wolf uit het dorp geknald worden. Althans... De wolven waren dit keer een stuk slimmer en gingen dit keer voor de enige jager die op dit tijdstip al lag te slapen, namelijk Graecus! Gelukkig kon onze lieve Griek nog snel genoeg zijn nerfgeweer pijl en boog onder zijn kussen vandaan halen om te schieten, maar OEPS. Zijn skills om achteruit te schieten, waren toch niet zo goed als hij had gedacht, want zijn pijl belandde precies tussen de twee wenkbrauwen van Kalgar. Deze tilted jager begon ondanks zijn doorboorde hersenen toch nog op DutchGirl te schieten. Natuurlijk was dit onder invloed van zijn teenage angst, want zij was natuurlijk óók een jager. Gelukkig had zij als enige wél opgelet deze avond en richtte ze haar laatste schot op Aeneas. Deze wolf viel tijdens het stiekem gniffelen over die jagers toch morsdood neer.

Samenvatting:
Dode jagers: Graecus, Kalgar, DutchGirl
Dode wolf: Aeneas

[28-3-2017 22:05:51] mattias | Kalgar: ik ga op 29-3 maar weer eens voor mijn schatje ofwel dutchgriller

໒( •́ ∧ •̀ )७ __lyk dis if you cri evrytiem__ ┏༼ ◉ ╭╮ ◉༽┓
 
Bovenaan