• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WVW #211 - Op Wolfenjacht

DeletedUser22926

Gast
Ik ga op Ydeger schieten kiezen jullie maar wat jullie gaan doen aan de hand van mijn keuze.
 

AriChibi

Hydra
Afscheidsbrief Kalgar:
hamster.jpg

Please go and f**k yourself
xxx love u all
was een leuke pot
 

AriChibi

Hydra
Hier heb je een vroegere uitslag doei.
Dag 5:

Dit was de laatste dag van de jacht. Dasios en Heartlion gingen nerveus naar buiten, want daar stond de laatste wolf op hen te wachten. Ydeger sprong snel naar voren en beet Dasios in zijn nek, maar voordat hij aan de verwondingen stierf, schoot hij zijn laatste kogel richting Heartlion.
'Wtf', zei de hartleeuw, maar hij schoot zelf alsnog op Ydeger. Toen was het een wedstrijdje van wie er als eerste uitbloedde. Gelijkspel is stom, en aangezien een jager obviously zijn target doodt voordat hij zelf doodgaat, heeft Heartlion deze jacht voor de jagers gewonnen.

Oh, maar niet voordat Ydeger zijn handjes en teentjes oppeuzelde. En die van Dasios ook. Hij werd alleen niet onoverwinnelijk, jammer.
Yde - Vandaag 21:38
> Je moet schrijven

Yde - Vandaag 21:39
> Ydeger knabbelde de handen van Dasios en Heartlion eraf. Toen was hij onoverwinnelijk en ging hij verder met hun tenen.

Samenvatting: Gefeliciteerd jagers, of nou ja. Gefeliciteerd half uitgebloedde Heartlion. Groetjes.​
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ja, maar een jager doodt voordat hij zelf doodgaat, ongeacht de volgorde van de rest van de acties x)

Van het regels en rollentopic:
*Als er 1 jager en 1 slechtje overblijven en het slechtje is burgemeester, dan eindigt het in gelijkspel tussen de goedjes en de slechtjes.

In dit geval lijkt het mij hetzelfde. De jager gaat dood en neemt de wolf mee, of het nu lynch of lunch is.
 

AriChibi

Hydra
Van het regels en rollentopic:
*Als er 1 jager en 1 slechtje overblijven en het slechtje is burgemeester, dan eindigt het in gelijkspel tussen de goedjes en de slechtjes.

In dit geval lijkt het mij hetzelfde. De jager gaat dood en neemt de wolf mee, of het nu lynch of lunch is.
Ook goed, dan is het wel gelijkspel. Had zelf geen references, vandaar de inclusie van de redenatie in m'n post.
 

DeletedUser21204

Gast
Officieel gelijkspel, klopt dat Heartlion mss een halve seconde later doodging, maar voor de uitslag boeit dat niet, meer voor het idee :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
In dit soort spel zou je als regel moeten stellen dat wanneer er uiteindelijk een wolf + jager overblijft, de wolf wint tho.
Omdat slecht anders vrijwel onmogelijk kan winnen.

Nuja, je had langs de andere kant weer wel goed veel wolven, maar toch.
 
Bovenaan