• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #213: Underused

DeletedUser21575

Gast
Goedjes die vrij bewezen Goedjes beginnen lynchen, bijvoorbeeld, de falerds. D:
Knabbel roepen in de chat =/= bewezen? x)

Waar kwam die retarted verdenking van jou op mij trouwens opeens vandaan? Je had me er bijna mee gelyncht door die meeloopactie van Ilja. Dat sloeg echt nergens op x)

(edit: volgens mij was dat ook de reden waarom jij daar lynch werd. )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Knabbel roepen in de chat =/= bewezen? x)

Waar kwam die retarted verdenking van jou op mij trouwens opeens vandaan? Je had me er bijna mee gelyncht door die meeloopactie van Ilja. Dat sloeg echt nergens op x)

(edit: volgens mij was dat ook de reden waarom jij daar lynch werd. )
Ik wilde eigenlijk vooral een zinnige discussie starten, aangezien niemand echt iets zei.
Wel vond ik het feit dat jij niet dacht aan een Infectie-Infectie ook wel een beetje verdacht, aangezien dat 100% te verwachten was deze pot.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik wilde eigenlijk vooral een zinnige discussie starten, aangezien niemand echt iets zei.
Wel vond ik het feit dat jij niet dacht aan een Infectie-Infectie ook wel een beetje verdacht, aangezien dat 100% te verwachten was deze pot.
Dus omdat ik daar niet bij stil had gestaan (niemand haalde het aan trouwens) was ik de wolf? Als je er zelf bij stilstaat, weet je dus ook dat er maar 1-2 wolven in kunnen zitten. Dus waarom was uitgerekend ik verdachter dan alle anderen?
 

DeletedUser21356

Gast
Waarop sloeg m'n Knabbel-Knabbel (met koppelteken, inderdaad) anders?
Maar misschien moeten we het potje niet overnieuw spelen als het al afgelopen is. x)
 
Bovenaan