Genius0615
Erinys
Thx Roy, altijd handig om te leren van zo'n wvw god 

Uit de post van Gekko kan ik afleiden dat hij Nissa verdacht vindt, anders zou je niet posts van 1 speler quoten met knabbel eronder lijkt mij. Wat mij vooral opvalt aan de quotes is dat ze redelijk nietszeggend zijn. Terwijl Nissa normaal een stuk meer inhoud toevoegt. Dus voorlopig Nissassa
Bij gebrek aan beter, begrijp ik je stem. Maar ik vond die stem op Nissassa redelijk onschuldig te bedenken dat er verder niks dan op een konijn is gestemd geweest. Ik heb zoiets: ze probeerde ten minste een discussie te zoeken. De rest heeft er zich makkelijk van afgemaakt door een konijn er uit te stemmen.Aangezien het stil is zal ik ook mar iets zeggen. Het enige dat me gisteren opviel:
Je gaat af op iemand, die sowieso niet meer weet dan jij, als hij konijn is, of je op een verkeerd spoor wil zetten mocht ie wolf zijn. En hij zei niet meer dan knabbel. Ook niet alsof je kon overtuigd worden door argumenten die hij gaf.
Verder zeg je dat de posts redelijk nietszeggend zijn. Zeg me maar eens wie wel veel toegevoegd had of dat zelfs kon doen.
Met in mijn achterhoofd dat Nissassa goed was, gaat mijn stem waarschijnlijk naar Ilja.
Aangezien het stil is zal ik ook mar iets zeggen. Het enige dat me gisteren opviel:
Je gaat af op iemand, die sowieso niet meer weet dan jij, als hij konijn is, of je op een verkeerd spoor wil zetten mocht ie wolf zijn. En hij zei niet meer dan knabbel. Ook niet alsof je kon overtuigd worden door argumenten die hij gaf.
Verder zeg je dat de posts redelijk nietszeggend zijn. Zeg me maar eens wie wel veel toegevoegd had of dat zelfs kon doen.
Met in mijn achterhoofd dat Nissassa goed was, gaat mijn stem waarschijnlijk naar Ilja.
Ik zocht een reden om op iemand te stemmen wat niet de random getalgenerator inhield. Ik had nog een kwartier om te stemmen en gezien er verder helemaal niets was om naar te kijken heb ik hiervoor gekozen. Jammer dat Nissa goed blijkt te zijn en geluncht is. Maar daar kan ik verder helemaal niets aan doen.
En wat Maximus zegt: het is nog altijd beter dan een (hoogstwaarschijnlijk) konijn eruit te stemmen bij gebrek aan beter x)
Genius0615
Tristiano