• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #213: Underused

DeletedUser199

Gast
Downkrank no way in hell dat deze gozer niet faked dat hij zo stom is.
 

DeletedUser18003

Gast
Dag 5
Kyra sterft aan de lynch. Ze was Fluitspeler.

Tristan
sterft aan de lunch. Hij was Wapensmid en schiet met zijn eigen geweer Mats.

De wolven, Aeneas, Sanhal, AriChibi, Neusje en Genius0615, winnen.

Spelerslijst:

1. Gekko - Konijn
2. Fluitspeler (Nissassa) - Bijziende Dorpsgek
3. Aeneas - Wreker -> Beul -> Wolf na infectie dag 3 (Betoverd)
4. Sanhal - Cherubijntje -> Wolf na infectie dag 3 (Betoverd)
5. Meme (AriChibi) - Infectie-infectiewolf (Betoverd)
6. Dank (Neusje) - Huurmoordenaar -> Infectiewolf na infectie-infectie dag 1 (Betoverd)
7. Kappa (Genius0615) - Liturgische Wolf
8. Kyr - Fluitspeler
9. Dasios - Rechter
10. Lat - Onderzoeker
11. Hertog Takkie - Weerhamster
12. Graecus - Mythomaan (wilde hoofdrol AriChibi aannemen)
13. Karatemeester (SignLady) - Grafdelver
14. Tristan - Wapensmid V1 (Betoverd)
15. Kalgar - Burger
16. Maximus - Smid
 

DeletedUser18003

Gast
Achteraf had ik de liturgische wolf + onderzoeker combo er beter uit kunnen laten, aangezien we nu met veel wolven zaten. Aan de andere kant zaten er veel neutraaltjes en niet-lynchbare goedjes in. Wellicht dat een extra beschermend goedje beter was geweest, maar moet ook zeggen dat goed het aardig misplayt heeft; ze lynchten het konijn en de weerhamster (die de wolven counterden), de rechter werd gebeuld en de smid heeft zn actie niet gebruikt. Al met al snowballde het daardoor vrij hard.
 

DeletedUser21575

Gast
+ alle zienende acties hadden 0 nut als om de dag geïnfecteerd wordt. :p

Maar leuk om dergelijk rollen weer eens te zien. Alleen jammer dat ook in deze pot de activiteit getarget werd door de wolven. En inactieve spelers gewoon er in blijven hangen.
Ik had op dag 1 Kyra al gespot als niet-goedje x) Dus die luckte nog even met haar fluit.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Was naar een film aan het kijken en ben vergeten stemmen. Dom dom.
Denk niet dat het veel had uitgemaakt met of zonder mij daarna.
 

Genius0615

Erinys
De enige actieve die we volgens mij geluncht hebben ben jij hoor Didier x), voor de rest hebben we gewoon random geluncht om ons memeteam compleet te maken.
 

DeletedUser21204

Gast
+ alle zienende acties hadden 0 nut als om de dag geïnfecteerd wordt. :p

Maar leuk om dergelijk rollen weer eens te zien. Alleen jammer dat ook in deze pot de activiteit getarget werd door de wolven. En inactieve spelers gewoon er in blijven hangen.
Ik had op dag 1 Kyra al gespot als niet-goedje x) Dus die luckte nog even met haar fluit.

Lijkt me sterk, ik was afwezig op dag 1.
 

DeletedUser21575

Gast
Lijkt me sterk, ik was afwezig op dag 1.
Ik was heel sterk ^^

DutchGirl zei:
Jij bent dit potje Bijziende Dorpsgek - De bijziende dorpsgek bekijkt elke nacht 3 spelers. Hij krijgt dan de horen hoe veel van deze spelers goedje zijn; neutraaltjes zoals Cupido’s tellen daar niet bij mee. Ziet hij bijvoorbeeld een burger, een Cupido en een wolf, dan krijgt hij te horen dat één van de spelers die hij zag goedje was. De zienering mislukt als de bijziende dorpsgek de gelynchte speler wil zien. Vanaf het moment dat er minder dan 6 spelers in het spel zitten, mag hij zichzelf of de gelynchte speler toch zien.
Nissassa zei:
Aeneas Kyra dasios
DutchGirl zei:
DutchGirl zei:
9. Dasios Beulactie Aeneas Rechter


Dasios beulde Aeneas, waardoor beide als goedje bewezen waren. Waardoor jij, op dag 1 bewezen slecht / neutraal was :)
xT4uQkaHm6EeUDFo40.gif
 

DeletedUser28076

Gast
Mooi gedaan wolven!
Voor de rest leuke pot!
Alleen ik zie wel een keer graag de goedjes winnen....
 

DeletedUser28076

Gast
Stop dan met de slechtjes helpen en ga spelen als een goedje.

Heb ik de slechtjes dan geholpen???
En ik zeg het alleen maar omdat de wolfjes hebben gewonnen, dus blijkbaar hebben ze het beter gedaan dan de goedjes......
 

DeletedUser21204

Gast
Heb ik de slechtjes dan geholpen???
En ik zeg het alleen maar omdat de wolfjes hebben gewonnen, dus blijkbaar hebben ze het beter gedaan dan de goedjes......

Ze hebben het ook echt een stuk beter gedaan dan de goedjes, maar das niet lastig met zulke goedjes x)
 
Bovenaan