• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #213: Underused

Genius0615

Erinys
c6634a404deda485457439e6b37d39a0.png


Obligatory Kalgar
Genius voor BM ofc
 

DeletedUser28076

Gast
Mijn random number generator zei 15 en dat is Kalgar.


Ff een versnelde discussie:
ik stem op Ydeger
Reden? omdat ik gewoon op namenloten alle namen heb ingevoerd en gekeken wie er uit kwam ;) (ik weet niet hoe ik me eerste stem anders kan verzinnen....)
Waarom ik zo vroeg stem, dat is omdat ik vanavond weg ga en ik wss niet meer voor 22:00 online kom. (ik kan het ook over 2 uur doen, maar dan vergeet ik het wss dus doe het nu maar even...)

iedereen succes met stemmen!

En sorry Ydeger niks persoonlijks hoor :)

Gaan we srs zo stemmen?

voetbalp10
Waarom? Tja, erg awkward gedrag hiero met random pogingen tot validatie x)

Arichibi
Waarom? Tja, erg awkward gedrag hiero met simpele pogingen om Graecus 2.0 er makkelijk uit te lynchen op dag 1. Ik zie liever een doordachte stem dan een makkelijke meeloop starten op een newbie die zich toch niet fatsoenlijk kan verdedigen.

En voetbalp10, zelfde geldt voor jou. Kom met een degelijke stem verdomme. Aan rng-lynches hebben we geen fck.

Kijk niss, ik ben t met je eens dat een doordachte stem beter is dan de meeloop zoals ari dat wel vaker doet, en ik neem t ari wel enigszins kwalijk sinds zij gewoon nog online gaat zijn wss.

Maar wat moet voetbalp10 dan doen als hij niet meer on denkt te zijn voor de DL? Ik snap dat hij niet een inactiviteitspunt wil krijgen omdat hij gewoon niet weet wie hij wil lynchen. Is er ook maar iets gebeurt waarvoor jij iemand zou kunnen verdenken? ( Behalve ari dan, maar ari doet dit ook elke keer dus idk of t verdacht is al dan gewoon een rotmanier om te stemmen) . Als jij het niet eens weet en pas suggestie wekt op ari nadat ari stemde om voetbal vanwege zijn post, hoe moet voetbal dat dan weten?
Eens dat random stemmen niet de manier is, maar dag 1 is nou eenmaal zo slecht in serieusheid hier dat er niet zo veel valt te doen, zeker niet als je in de avond niet meer on komt.

En op een random inactieverd stemmen is beter omdat? Ik verwijs naar aeneas zijn beredenering van een aantal potjes geleden, waarin als er een lunch is geweest, ondanks de ontzettend kleine verschillen niet volgens kansberekening het beste voor een inactieverd moet worden gekozen, maar een actieverd. Inactieven stemmen is juist goed om jezelf er makkelijk van af te maken; Ja random stemmen is ook slecht, maar er word eerder op je gehaat omdat je gewoon random stemt dan dat je er een inactieverd uitgooit.

Ik verdedig voetbal niet perse; Wat ik gewoon in algemeenheid probeer te stellen is dat alhoewel ik het randomstemmen totaal niet aanraadt, en het zelf ook nooit 100% random zal gaan doen, je tegelijkertijd niet iemand verdacht moet vinden omdat hij op dag 1 random stemt als er daarvoor letterlijk 0 spelinhoud is geweest.

Maargoed, t ging mij niet zozeer in die post om voetbal te verdedigen, alswel niss te verwijten dat hij wel een heel makkelijk iets schreeuwt, waardoor het lijkt alsof hij random stemmen afstoot ( wat een wolf minder snel zou doen, afin)maar vervolgens zelf totaal niet aangeeft hoe voetbal dan wel zou moeten stemmen. Een beetje té makkelijk om jezelf mogelijk minder verdacht te maken in mijn opzichte, en dat wou ik gewoon aankaarten.

Dus, als iemand niet verdacht is, is een stem op die persoon met behulp van een RNG gerechtvaardigd?

Ik reageer dalijk op alles (nu ff pws life)

Maar dit zag ik daarnet even en het triggerde mij.

Voetbal. Als iedereen random gaat stemmen, wat gebeurt er dan? Aan welke info komen we dan door te kijken naar de stemmen? Juist ja, geen. Dan zijn we een dag verder met 2 doden extra en geen info. Probeer iets te verzinnen, ook al is het shit, en maak je theorie. Het hoeft niet goed te zijn op dag 1, zolang je het maar probeert. Uiteindelijk komt er dan echt wel wat uit.

Denk je Voetbalp10 al goed genieg te kennen om te zeggen dat hij zich nu anders gedraagt? Hij is niet erg voorspelbaar, dus ik denk dat je dat op dag een al echt kan beoordelen. En er zit inderdaad wel wat in dat je meer opvalt door jouw vroege stem. Op dag een kun je je dat echter wel goed permitteren, dus dat hoeft niets te zeggen.


Op een inactieverd stemmen kan gunstig zijn omdat inactieve spelers vaak weinig zullen bijdragen aan de winkans voor de goedjes alsook aan het speelplezier. Ik ben het wel met je eens dat je op dag een vaak weinig anders kan dan random stemmen.

Oke, random stemmen is dus gewoon geen goed idee...
maar toch doe je het?
Wat voor reden hebben we om kalgar te lynchen, behalve dan dat hij echt **gedrag had?

E: Volgens mij staan de berichten niet goed in volgorde, maar ik ben te lui om het opnieuw te doen, dus kijk maar in wvw 207 als je het wilt lezen...
 

DeletedUser9104

Gast
Omdat Dutch Kalgar niet mag weigeren voor een potje (terwijl Artifex dal wel mocht) van de forummods. Dus dan moet het maar zo.
 

AriChibi

Hydra
Hey. Mijn stem op voetbal was toen correct en niemand volgde mij, ook al gaf ik een juiste reden -> namelijk afwijkend gedrag.

Dat was niet random dus.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Omdat Dutch Kalgar niet mag weigeren voor een potje (terwijl Artifex dal wel mocht) van de forummods. Dus dan moet het maar zo.

En Kalgar Matthias wel mocht weigeren. Dat was toen met goede reden, in dit geval was Kalgar ook geweigerd met goede reden. Dus nu is mijn eerste lynch zeer random met zonder reden op Kalgar.
 

DeletedUser26715

Gast
Omdat Dutch Kalgar niet mag weigeren voor een potje (terwijl Artifex dal wel mocht) van de forummods. Dus dan moet het maar zo.

Dat was met een goede reden.


En Kalgar Matthias wel mocht weigeren. Dat was toen met goede reden, in dit geval was Kalgar ook geweigerd met goede reden. Dus nu is mijn eerste lynch zeer random met zonder reden op Kalgar.

We hebben hem niet geweigerd, we hadden op het moment al besloten om het spel te stoppen wegens inactiviteit.... het had toen al weinig zin meer om meer mensen erin te stoppen.

Hij voelt zichzelf geweldig als hij een wolf eruit haalt door toeval/een fout van de spelleider.

Nou ja geweldig, ik vond het toch leuk, maar idd het kwam wel door een fout van een bijna-perfecte spelleider.

Maar laten we weer met dit potje verder gaan:

Knabbel!
 

DeletedUser21204

Gast
Ff een versnelde discussie:

Oke, random stemmen is dus gewoon geen goed idee...
maar toch doe je het?
Wat voor reden hebben we om kalgar te lynchen, behalve dan dat hij echt **gedrag had?

E: Volgens mij staan de berichten niet goed in volgorde, maar ik ben te lui om het opnieuw te doen, dus kijk maar in wvw 207 als je het wilt lezen...

Wat Signlady zegt, mensen die me kennen weten dat ik echt degene ben die het meest een hekel heeft aan stemmen met een random number generator, we willen m gewoon eruit wanr hij heeft mijn vader beledigd :(
 

DeletedUser26399

Gast
Wie heeft er een leuke rol, mijne trekt op geen zak.

Vanaf nu alleen nog maar: Knabbel (toch even rol doorbreken)

Knabbel
 
Bovenaan