• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #213: Underused

DeletedUser

Gast
Het was kerstochtend 1961
Ik weet 't nog zo goed, mijn konijnenhok was leeg
En moeder zei mats dat ik niet in de schuur mocht komen
Als ik lief ging spelen, dat ik dan wat lekkers kreeg
Zij wist ook niet waar Flappie uit kon hangen
Ze zou 't pappa vragen, maar omdat die bezig was
In dat fietsenschuurtje moest ik maar een uurtje goed naar Flappie zoeken
Hij liep vast wel ergens op het gras

Refrein:
Maar ik had 't hok toch goed dichtgedaan
Zoals ik dat elke en avond deed
Ik was de vorige avond zelfs nog teruggegaan
Ik weet ook niet waarom ik dat deed
Ik had heel lang voor 't hok gestaan alsof ik wist wat ik nu weet

Het was kerstochtend 1961
Wij naar Flappie zoeken, vader die zocht gewoon mee
Bij de bomen en 't water, maar niet in dat fietsenschuurtje
Want daar kon 'ie toch niet zitten? En ik schudde nee
We zochten samen, samen tot de koffie
De familie aan de koffie, maar ik hoefde niet
Ik dacht aan Flappie dat 't 's nachts zo koud kon vriezen
M'n hoofdje stil gebogen, dikke tranen van verdriet

Refrein:
Want ik had 't hok toch goed dichtgedaan
Zoals ik dat elke kyra avond deed
Ik was de vorige avond zelfs nog teruggegaan
Ik weet ook niet waarom ik dat deed
Ik had heel lang voor 't hok gestaan alsof ik wist wat ik nu weet

Het was eerste kerstdag 1961
Er werd luidruchtig gegeten, maar dat deed me niet zoveel
Ik dacht aan Flappie, m'n eigen kleine Flappie
Waar zou die lopen? Geen hap ging door m'n keel
Toen na de soep zijn het hoofdgerecht zou komen
Sprak m'n vader uiterst grappig: Kijk Youp, daar is Flappie dan!
Ik zie de zilveren schaal nog en daar lag 'ie in drie stukken
Voor 't eerst zag ik m'n vader als 'n vreselijke man

En ik ben gillend en stampend naar bed gegaan
Heb eerst een uur liggen huilen op de sprei
Nog 1 keer scheldend bovenaan aan de trap gestaan
En geschreeuwd: Flappie was van mij!
Ik heb heel lang voor 't raam gestaan
Maar 't hok stond er maar verlaten bij

Het was tweede kerstdag 1961
Moeder weet dat nog zo goed, vaders bed was leeg
En ik zei dat zijn wolf niet in de schuur mocht komen
En als ze lief ging spelen, dat ze dan wat lekkers kreeg
 

DeletedUser28076

Gast
Sorry voor mijn inactiviteit zal het vandaag beter doen.
Maar misschien ff een heel gek vraagje, hoe kan je uitloggen op je mobiel (gewoon via internet) want ik kan de log uit knop niet vinden en zit nog steeds op mijn oude acc....
(Ik weet het klein beetje random vraag....)

Er zijn wel veel te veel goedjes dood gegaan gisteren....
 

latdekat

Harpij
Aangezien het stil is zal ik ook mar iets zeggen. Het enige dat me gisteren opviel:

Uit de post van Gekko kan ik afleiden dat hij Nissa verdacht vindt, anders zou je niet posts van 1 speler quoten met knabbel eronder lijkt mij. Wat mij vooral opvalt aan de quotes is dat ze redelijk nietszeggend zijn. Terwijl Nissa normaal een stuk meer inhoud toevoegt. Dus voorlopig Nissassa

Je gaat af op iemand, die sowieso niet meer weet dan jij, als hij konijn is, of je op een verkeerd spoor wil zetten mocht ie wolf zijn. En hij zei niet meer dan knabbel. Ook niet alsof je kon overtuigd worden door argumenten die hij gaf.

Verder zeg je dat de posts redelijk nietszeggend zijn. Zeg me maar eens wie wel veel toegevoegd had of dat zelfs kon doen. :eek:

Met in mijn achterhoofd dat Nissassa goed was, gaat mijn stem waarschijnlijk naar Ilja.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Gisteren een dag weg geweest en kort eens komen kijken. Toen ik zag dat er niet bepaald veel gebeurd was heb ik gewoon maar niet gestemd. Sorry voor die inactiviteit.
Aangezien het stil is zal ik ook mar iets zeggen. Het enige dat me gisteren opviel:



Je gaat af op iemand, die sowieso niet meer weet dan jij, als hij konijn is, of je op een verkeerd spoor wil zetten mocht ie wolf zijn. En hij zei niet meer dan knabbel. Ook niet alsof je kon overtuigd worden door argumenten die hij gaf.

Verder zeg je dat de posts redelijk nietszeggend zijn. Zeg me maar eens wie wel veel toegevoegd had of dat zelfs kon doen. :eek:

Met in mijn achterhoofd dat Nissassa goed was, gaat mijn stem waarschijnlijk naar Ilja.
Bij gebrek aan beter, begrijp ik je stem. Maar ik vond die stem op Nissassa redelijk onschuldig te bedenken dat er verder niks dan op een konijn is gestemd geweest. Ik heb zoiets: ze probeerde ten minste een discussie te zoeken. De rest heeft er zich makkelijk van afgemaakt door een konijn er uit te stemmen.
 

DeletedUser9104

Gast
Aangezien het stil is zal ik ook mar iets zeggen. Het enige dat me gisteren opviel:

Je gaat af op iemand, die sowieso niet meer weet dan jij, als hij konijn is, of je op een verkeerd spoor wil zetten mocht ie wolf zijn. En hij zei niet meer dan knabbel. Ook niet alsof je kon overtuigd worden door argumenten die hij gaf.

Verder zeg je dat de posts redelijk nietszeggend zijn. Zeg me maar eens wie wel veel toegevoegd had of dat zelfs kon doen. :eek:

Met in mijn achterhoofd dat Nissassa goed was, gaat mijn stem waarschijnlijk naar Ilja.

Ik zocht een reden om op iemand te stemmen wat niet de random getalgenerator inhield. Ik had nog een kwartier om te stemmen en gezien er verder helemaal niets was om naar te kijken heb ik hiervoor gekozen. Jammer dat Nissa goed blijkt te zijn en geluncht is. Maar daar kan ik verder helemaal niets aan doen.

En wat Maximus zegt: het is nog altijd beter dan een (hoogstwaarschijnlijk) konijn eruit te stemmen bij gebrek aan beter x)
 

latdekat

Harpij
Ik zocht een reden om op iemand te stemmen wat niet de random getalgenerator inhield. Ik had nog een kwartier om te stemmen en gezien er verder helemaal niets was om naar te kijken heb ik hiervoor gekozen. Jammer dat Nissa goed blijkt te zijn en geluncht is. Maar daar kan ik verder helemaal niets aan doen.

En wat Maximus zegt: het is nog altijd beter dan een (hoogstwaarschijnlijk) konijn eruit te stemmen bij gebrek aan beter x)

Ik zie niet waarom het zoveel beter is. Op zich is een konijn sowieso niet zo heel veel waard, en het kan een excuus zijn voor een wolf die liever niet stemt. Oké, veel redenen zijn er niet voor, maar ik snap die lynch wel.

Ik snap echter ook dat je niet daarom wou stemmen. Maar dan nog: de redenen die je aanhaalde leken eerder redenen omdat je liefst Nissassa weg wou dan dat je echt dacht dat Nissassa slecht was. Ik weet ook dat er bijna niets was om op te stemmen en als je niet op een (gefaket) konijn wou stemmen, dan blijft er idd niet veel over. Maar het blijft zo dat Nis sws niet veel kon toevoegen, of hij dat nou wou of niet, en dat je maar een makkelijk argument had, dat op mij overkomt alsof je redenen zocht om Nis weg te doen.

En aangezien dat Nis lunch was, is wel duidelijk dat de wolven graag Nissassa weg wouden.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Eigenlijk is het juist omdat Nissassa lunch was, dat ik Ilja niet echt verdenk. Ik heb het ook meegemaakt in pot 200: ik stemde op iemand dag 1 en die was lunch. Gevolg: de aandacht wordt op mij gevestigd. Ik vrees dat hier hetzelfde aan het gebeuren is met Ilja.
 

DeletedUser21204

Gast
Ehm hierbij ff de reden waarom ik er gisteren niet was; ik ben echt hartstikke ziek... Vandaar ook dat ik nu ga stemmen, ik ga nu slapen. En ofc staat er weer geen zak. Dan maar Latdekat, omdat ie zo op Ilja loopt te zitten omdat ze toevallig verkeerd stemde wat de rest overigens ook gewoon deed. Die lynch op Gekko, die was pas zwak. De arme jongen was duidelijk konijn.
 

DeletedUser199

Gast
Joel = ziek
Kyra = ziek
Detective Tristan velt een Jyra aan komen.
 

DeletedUser28076

Gast


Weer lekker random...
Ik ga geen aandacht aan jullie besteden... (Maar ik vertrouw jullie allebei niet!)

Het waren vooral mee loop stemmen, dus ik kan er niks zinnigs uit halen...

Voor de rest vertrouw ik Neusje en Kyra niet.

Neusje is gewoon een te grote trol... dus ik zou zeggen weg er mee...
Kyra, vertrouw ik nooit... Hij beschuldigd latdekat op eens? Ik vind er tot nu toe geen reden voor...
Dus iemand andere ideeën? Of verdedigingen?
 
Bovenaan