• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #213: Underused

DeletedUser21204

Gast
Weer lekker random...
Ik ga geen aandacht aan jullie besteden... (Maar ik vertrouw jullie allebei niet!)

Het waren vooral mee loop stemmen, dus ik kan er niks zinnigs uit halen...

Voor de rest vertrouw ik Neusje en Kyra niet.

Neusje is gewoon een te grote trol... dus ik zou zeggen weg er mee...
Kyra, vertrouw ik nooit... Hij beschuldigd latdekat op eens? Ik vind er tot nu toe geen reden voor...
Dus iemand andere ideeën? Of verdedigingen?

Ten eerste ben ik (ja, nog steeds!) vrouwelijk. En ten tweede zijn er wellicht tot nu toe ook wel geen formidabele redenen. Maar wat moet ik dan doen? Als ik ziek ben maar wakker blijven enzo, zodat ik bij de deadline gezellig mee kan lopen? Lijkt me niet enorm veel beter. Maar deel het vooral als je nu al (of eigk 40 min terug) iets beters zag hoor.
 

DeletedUser9104

Gast
Simpelweg omdat ik nu weg moet en niet voor de dl thuis ben Latdekat. Ik ga ervan uit dat mijn vorige post genoeg reden is.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik ga ook op latdekat
Er lijkt niet veel te gebeuren voor de rest tot hiertoe. De reden heb ik in een eerdere post al geschreven. Ik geloof niet dat Ilja eerst gaat stemmen op Nissassa als ze weet dat die lunch gaat zijn. Om daarna de aandacht te vestigen op Ilja komt het meest in de buurt van wat een wolf zou doen.
E: Ik begon met schrijven voor Ilja postte!
 

DeletedUser28076

Gast
tot nu toe toch echt Kyra.
En lunch me vooral als je dat wilt, ik ben toch wel weer lekker suïcidaal :)

En ik kon nergens vinden of je mannelijk of vrouwelijk was, dus ik gok dan maar. Ik ben zeer slecht in dit soort dingen te onthouden....

E: ik ga ff kijken naar latdekatse beschuldigingen

EE:

Ik vind het op zich best wel goed dus: Latdekat
 

DeletedUser18363

Gast
tot nu toe toch echt Kyra.
En lunch me vooral als je dat wilt, ik ben toch wel weer lekker suïcidaal :)

En ik kon nergens vinden of je mannelijk of vrouwelijk was, dus ik gok dan maar. Ik ben zeer slecht in dit soort dingen te onthouden....

E: ik ga ff kijken naar latdekatse beschuldigingen

EE:

Ik vind het op zich best wel goed dus: Latdekat

Dit is echt meelopen van een heel laag niveau.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hertog.
Er gaan op dit moment redelijk wat mensen op Lat, misschien een makkelijke meeloop lynch. Hertog zijn stem is daarbij nog wel het ergste. Kan zijn dat hij als wolf meeloopt op de lynch.
Verder is de redenering op Lat niet geweldig, ik ben benieuwd wat er van de lynch wordt.
 

DeletedUser18003

Gast
Deadline Dag 3

Lat was lynch. Hij was Onderzoeker - De onderzoeker is een ziener die pas kan zien als de Liturgische wolf dood is.

Er is geïnfecteerd.
 

DeletedUser28076

Gast
Nou lekker dan...
Dan maar Kyra....

En ja ik ben altijd een meeloper.
Maar ik vond de argumenten wel wat hebben, maar volgens mij hebben Kyra en SingLady er alleen maar voor gezorgd, dat domme mensen zoals ik, op hun prooi gingen stemmen. Dus zij staan boven aan op mijn lijstje, maar we zullen zien
 

DeletedUser21204

Gast
Ja dit dacht ik dus even niet he, Hertog.
Jammer dat er gisterenavond te weinig mensen waren om je neer te halen in de plaats van Lat.
 

DeletedUser28076

Gast
Lunch me dan kyra!
Neusje zeggen dat ik mee loop maar wat doe jij nu?
Maar goed als jullie zo graag mij dood zien: stem op mij! Maar weet wel dat kyra een wolf is....
 

DeletedUser21204

Gast
Ja nee sorry jongens maar het is toch wel duidelijk dat ik hier bewezen wolf ben. Zomaar als ik ziek ben en ga slapen voordat er enige discussie is op iemand stemmen die er dan uiteindelijk door alle andere meelopers uitvliegt! Dat lijkt me duidelijk, ik ben infectie-infectie-infectiewolf.

E: Zo te zien vindt hij het zelf leuk als we hem lynchen? x)
 

DeletedUser28076

Gast
Ja nee sorry jongens maar het is toch wel duidelijk dat ik hier bewezen wolf ben. Zomaar als ik ziek ben en ga slapen voordat er enige discussie is op iemand stemmen die er dan uiteindelijk door alle andere meelopers uitvliegt! Dat lijkt me duidelijk, ik ben infectie-infectie-infectiewolf.

E: Zo te zien vindt hij het zelf leuk als we hem lynchen? x)

sws, overduidelijk ben jij een wolf anders zeg ik het toch niet?
Even een vraag zit er ook een zelfmoord knop in dit spel?
Dan hoef ik deze nutteloze reacties niet meer te schrijven....
Niet dat ik wil opgeven, maar ik ben vandaag toch wel dood....
Dus ja...

Hertog Takkie, lijkt me duidelijk waarom denk ik.

Totaal niet...
En voor eigen behoud stem is wel goed?
Dan kan je beter op iemand stemmen die net 1 stem minder heeft dan je zelf, dan ben jij niet dood...
O, maar dat is soort van meelopen? En daarom begon jij mij te verdenken. Dus de cirkel is weer rond :) (Bedankt dat jullie dit allemaal wss niet gaan snapen :))
Maar succes met stemmen, ik kijk vanavond wel weer wanneer ik dood ben :)
Het enige wat je ermee bereikt is dat de slechtjes winnen...
En dat wil jij wel, dus daarom snap ik je reactie helemaal
 
Bovenaan