• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #213: Underused

DeletedUser18363

Gast
sws, overduidelijk ben jij een wolf anders zeg ik het toch niet?
Even een vraag zit er ook een zelfmoord knop in dit spel?
Dan hoef ik deze nutteloze reacties niet meer te schrijven....
Niet dat ik wil opgeven, maar ik ben vandaag toch wel dood....
Dus ja...



Totaal niet...
En voor eigen behoud stem is wel goed?
Dan kan je beter op iemand stemmen die net 1 stem minder heeft dan je zelf, dan ben jij niet dood...
O, maar dat is soort van meelopen? En daarom begon jij mij te verdenken. Dus de cirkel is weer rond :) (Bedankt dat jullie dit allemaal wss niet gaan snapen :))
Maar succes met stemmen, ik kijk vanavond wel weer wanneer ik dood ben :)
Het enige wat je ermee bereikt is dat de slechtjes winnen...
En dat wil jij wel, dus daarom snap ik je reactie helemaal

Ik stemde dus gisteren ook al op je he.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hertog Takkie.
Zelfde redenen als gisteren en vandaag ook niet veel gezien om het tegen te spreken.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Is er eigenlijk een andere mogelijkheid? Ik bedoel: waarom zou ik op iemand anders dan Hertog Takkie stemmen? Als we ons in deze pot gaan toespitsen op wie wel of niet meeloopt, komen we niet echt verder. Ik vind niet dat er genoeg 'bewijs' is geleverd dat Hertog Takkie wolf is. Zijn laatste post daar is ofwel doodeerlijk ofwel zeer verdacht. Als deze lynch doorgaat, zal het zeer interessant zijn om te zien wie als eerste op hem is beginnen meelopen.
Ik hoop dat ik hier een discussie kan opstarten zodat er eens wat actie in het spel komt.
 

DeletedUser9104

Gast
Der moeten wss nog een hoop mensen dood. Anyway. Het maakt op dit punt waarschijnlijk niet meer uit wat ik stem. Dus Hertog Takkie
 

DeletedUser28076

Gast
Is er eigenlijk een andere mogelijkheid? Ik bedoel: waarom zou ik op iemand anders dan Hertog Takkie stemmen? Als we ons in deze pot gaan toespitsen op wie wel of niet meeloopt, komen we niet echt verder. Ik vind niet dat er genoeg 'bewijs' is geleverd dat Hertog Takkie wolf is. Zijn laatste post daar is ofwel doodeerlijk ofwel zeer verdacht. Als deze lynch doorgaat, zal het zeer interessant zijn om te zien wie als eerste op hem is beginnen meelopen.
Ik hoop dat ik hier een discussie kan opstarten zodat er eens wat actie in het spel komt.

Kijk daarom wil ik ook dood, omdat ik van mij zelf toch wel weet dat ik een goedje ben (ja ik claim het nu). Daardoor zullen jullie kijken wie als eerste begon en ja dat is kyra... Dus je wolf gevonden...
Trouwens waar maak ik me aan verdacht? Want als het aan meelopen is ja dat was mee lopen, maar kijk ff naar je zelf wat je nu doet....

E Ik heb nu 8 potjes gezien en nog nooit hebben de goedjes gewonnen..
Dus blijkbaar wilt niemand dat. Dus ga dan vooral zo door!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28076

Gast
Zoals ik al zei "Het begon bij een meeloop stem van mij, maar nu doet iedereen het"

Ik vind het echt grappig, waarom altijd als ik bv een RNG gebruik is het een groot probleem en eindig ik in de dood. En als ik dus gewoon meeloop, wat iedereen nu doet, ben ik ook dood... Dus volgens mij kan ik beter gewoon niet mee doen want ik ga toch altijd wel door niks dood...

Het kan me ook niks meer boeien, maar kan iemand het in een PM ff uitleggen wat ik verkeerd doe? Want dit slaat nergens op....

Het enige bewijs dat jullie hebben is dat ik sneu mee loop...

Zo kan ik het ook wel, maar het erge vind ik dat nu iedereen het doet. Dus ik zou zeggen iedereen lynch! En speciaal voor kyra zij mag daarvan lunch maken.


Ik kan wel eeuwig door gaan, maar ik blijf op het punt steken dat ik mee loop, meer bewijs hebben jullie niet. Dan zeg ik "goed gedaan wolven en goedjes doe eens je best en bekijk het eens kritisch!" Echt complimenten aan de wolven dat je jullie alleen maar omdat ik sneu mee liep toch iedereen kunnen overhalen om op mijn stemmen. Echt respect! Goed gespeeld en ik gun de goedjes het geen eens meer...


Maar even over mijn rol. Dit is hem:


Jij bent dit potje Weerhamster - De weerhamster kan niet geluncht worden door de wolven. De weerhamster sterft door het (geslaagde) visioen van de ziener en orakel. Als de weerhamster 2x door dezelfde (bijziende) dorpsgek is gezien, of een dorpsgestoorde heeft 2x zijn rol gezien, sterft hij ook. De eerste keer dat een (bijziende) dorpsgek of dorpsgestoorde een weerhamster ziet, en als een muizenval hem ziet, ziet hij hem als gewone wolf.


Stel dat jullie toch opeens jullie stemmen veranderen (wat ik 0% acht) mag @Duchtgirl me dood gaan aan inactiviteit, want dan kom ik dit potje niet meer in…

Ben er ff klaar mee. :)

E: Nu ik nog eens goed kijk zie ik dat ze me als muizenval zien, volgens mij is dat slecht. Dus dan snap ik jullie stemmen, dus wolven je kan zo achter halen wie er nou de ziener was. (Tip niet de eerste die begon, dat zou een ziener niet doen die speelt het slim ;) En kyra is nog steeds de wolf, maar ja dat wisten jullie als wolven al wel...)

Trouwens als je de wolven geen tips mag geven als goedje, jammer dan..
Dan ben ik maar dat ***kind
 

DeletedUser21204

Gast
Kijk daarom wil ik ook dood, omdat ik van mij zelf toch wel weet dat ik een goedje ben (ja ik claim het nu). Daardoor zullen jullie kijken wie als eerste begon en ja dat is kyra... Dus je wolf gevonden...
Trouwens waar maak ik me aan verdacht? Want als het aan meelopen is ja dat was mee lopen, maar kijk ff naar je zelf wat je nu doet....

E Ik heb nu 8 potjes gezien en nog nooit hebben de goedjes gewonnen..
Dus blijkbaar wilt niemand dat. Dus ga dan vooral zo door!

Ik was niet de eerste meeloper, ik was de eerste die op je stemde vandaag. Dat is dus juist geen meeloper zegmaar.
 

DeletedUser28076

Gast
Yes! Kom op er kunnen nog wel meer mensen op mijn stemmen!
Dus in dat geval:
Hertog Takkie, bedankt allemaal! Ik hou van jullie stemmen :)
 

DeletedUser21204

Gast
Kijk je algemene houding nu is dus deel van de reden waarom mensen op je meelopen, gok ik zo. Doe gewoon normaal ofzo.
 

DeletedUser18003

Gast
Dag 4
Hertog Takkie is lynch. Hij was Weerhamster - De weerhamster kan niet geluncht worden door de wolven. De weerhamster sterft door het (geslaagde) visioen van de ziener en orakel. Als de weerhamster 2x door dezelfde (bijziende) dorpsgek is gezien, of een dorpsgestoorde heeft 2x zijn rol gezien, sterft hij ook. De eerste keer dat een (bijziende) dorpsgek of dorpsgestoorde een weerhamster ziet, en als een muizenval hem ziet, ziet hij hem als gewone wolf.

SignLady is lunch. Ze was Grafdelver - De Grafdelver kan vanaf nacht 2 in een zelfgekozen nacht een lijk maken. De gelunchte speler sterft dan niet, maar wordt lijk. Als de lunch mislukt, mag de grafdelver dit opnieuw proberen. De grafdelver krijgt niet te horen wie hij tot lijk gemaakt heeft. De grafdelver wint met zijn lijk mee. Als het lijkt sterft, sterft ook de grafdelver.
 

DeletedUser18003

Gast
Inactiviteit
Maximus le Petit valt dood aan inactiviteit. Hij was Smid (Goed) - De smid kan één keer in het spel een speler insturen wiens rol hij wil verbeteren; de smid krijgt hierbij niet te horen welke rol verbeterd is en of de verbetering wel geslaagd was. Burgers kunnen niet verbeterd worden. Voorbeelden van effecten zijn: verbeterde jagers kunnen twee schoten doen, verbeterde wolven kunnen éénmalig twee lunches doen etc. Het is aan de spelleiding om precies te vermelden wat het effect van de smid is op welke rol. Ook kunnen meestal sommige rollen na bepaalde acties niet meer verbeterd worden.
 
Bovenaan